Ez a hozzászólásom inkább kérdés, mint javaslat, de: Biztos hogy így jön szét?Eddig amiket javítottam, ott a krómozott rúdszár el is tudott forogni a teleszkóp testbe.A rúdszár végén álltalában dugattyú kiképzés van.A teleszkóp test valamelyik végét lehet általában szétszedni(inkább a felsőt)ami zégerrel, vagy menettel van rögzítve.Ez hangsúlyozom eddigi tapasztalat(és kisebb mocikon).
Ha acsavarv kijött akkor a telószárnak is ki kell jönnie! Az alu részét fogd be satuba! Hőlégfúvóval melegítsd át az egészet (alut) majd próbáld úgy! Simán kézzel úgy sem fogod tudni!
Bocs ha nem voltam elég érthető. Azt mondod nem tudod, hogy hol a hiba a varionál vagy a kuplungnál. Ha a szíjat leszeded megszűnik a hajtás. Ha leszeded a szíjat és beindítod a motort és továbbra sem tudod tolni ami több mint valószínű akkor mint Csaba is említette vagy a kerékcsapágy vagy a kuplung okozza a problémát.
Ha a hajtószíjat leveszitek, akkor megszűnik a motorblokk, és a hátsókerék közötti kapcsolat.
Le kell szedni a szíjat.Ha utána beindítod a mocit, valószínűleg simán fog járni, lehet pörgetni is.Viszont tolni továbbra sem lehet.Akkor kell megnézni a kapcsolatban hol a bibi.A hátsó kerék leszorulhat még kerékcsapágytól is.
A képen látszik egy furat az aluöntvényen! A tengelyfurat felett a a vastagabbik részén! Abban van egy csavar azt ki kell tekerni! Majd szét lehet tekerni a krómszárat és az alumíniumot! Menetes! Sok sikert!
Így már érthető télleg köszi szépen nagyon nagy segítség volt!
Ha lessz vmi baj máég akkor majd szólók!
És további jó "bütykölést"