Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mondjuk rá kéne mérni egy feszültségméréssel.
mondjuk így...katt ide
Nincs vissza jelző ,de a motor lemerült aksival betolható.
Töltés van fordulaton?
Sziasztok van egy kis problémám, ha valaki tudna segíteni nagyon meg köszönném. Van egy kawám az a gondja, hogy lemeríti menet közben az akumlátort. A motor megy, de leállitás után nem indul mert leszivja az aksit. Tolásra elindul.Kb 80-100 km alatt merül le az aksi.
benzinbe nem teszünk olajat,ellenben a common rail rendszerű modern turbó dieselekbe javasolt,ezt konkrétan crazy mondta miután és atomjaira hullott mondeo tdci magasnyomású szivattyúba próbált lelket verni,sikertelenül.Annyira savas a hazai gázolaj( nem tudom mitől,és nem is érdekel nálam csak a benzin játszik)
ugyanolyan teflonos fost használnak mint a PSA,le is álltak az újabb modelleknél,rájöttek szerintem hogy baromi nagy a rizikó ha gari időn belül szarik be emiatt egy egy erőforrás.0-24be cserélgettem vezérlés alattiakat mert az aftermarket is kinálja mint lehetőséget persze a szilikon-kaucsuk mellett
Bandit alkatreszekkel volt ott 50 ezerböl is,csak lapozz visszabb.
Köszönöm szépen a választ
A váltókar és a blokk közti összekötő rudat lehet tekerni a megfelelő beállítás érdekében a két ellenanya oldása után.
Ha jó ne felejtsd el az ellenanyákat meghúzni.
Sziasztok

Érdeklődni szeretnék hogy vettem egy kawasaki z 750 et és nekem a váltókar nagyon lennt van váltásnál zavar esetleg lehet feljebb állítani anélkül hogy szervízbe vinném, előre is köszönöm a válaszokat sokat segítene
Ha a megengedett olajfogyasztáson belül van akkor minden rendben.

Látom, nem ismered az R1-et. Gyári specifikációjában meg van adva, h az olajfogyasztás 1000km-en lehet 1 liter is. Tehát azt keresheted egy darabig, h miért eszik annyi olajat. Ezért írtam, h kicsit vastagabbal próbálnám meg, hátha azt nem kajálja annyira.
A gyári előírásnál,amúgy sem a viszkozítás számít(mert az éghajlatonként változhat),hanem az API minősítés...
Szerintem
Oszi!
-Nyilván nem véletlenül jelzik az olaj felső szintjét.
-Minden motorba a gyárilag előírtat teszem,ha sok olajat eszik akkor nem az olajban keresném a hibát.Amúgy rengeteg ember hiszi magát okosabbnak a gyártóknál (pl.:2t robogóba láncfűrész olaj a tuti, 4t autó-motor benzinébe 2t olajat tenni mert jobb lesz a kenése meg hasonlók).
Jah... Akkor, sztem nincs kérdés.
Bár én is leteszteltem már pár fajtát, h melyiket szereti legjobban a motor...
Pohijét vettem meg.... ;) Ő is ezt ajánlotta...
Sziasztk,motorokrol megmaradt karbi sorok eladók,van egy FZR 400-é kb 1000km használt új membránokkal és fuvókákkal,és van még egy FZR 600 abban is szinte új membránok vannak és fúvókák.06306636816
Isten ments tőlük.
Ja ja. Azert irtam hogy csak BMW.
Jó kis meló lehetett Józsi. Én is most cumiztam BMW-vel... 29mm-es hézagoló korong...
Tudod csak a szokásos kinyomja a seal-t dumát írtam, aztán a 600RR-ben nincs is...
Mi páran a Gixxerekbe meg direkt túl töltjük 1-2 decivel, az egykerekezés miatt.
R1-be nem igazán, főleg, h azok jobban olajzabálók... Én valami sűrűbb olajat raknék bele. Az R1 fórumban,biztos vágják a srácok. Pohit kérdezd meg, neki volt, meg van is R1-e ez az évjárat.
De neked nem Gixxered van?
Ne nevess oszi, az urge 2-3 decivel toltotte tul a K1200RS-t. Utana par szaz merfoddel mindenhol folyt az olaj ahol csak szimmering volt. Mindenhol. Meg a legszurohazba is nyomta ezerrel bele a motorba. A fotengelynel meg egyenesen ra a kupplungra. Isteni volt daraborka szetszedni a blokkot es az osszes letezo szimmeringet kicserelni. Egyebkent lattal mar BMW fotengely szimmeringet? Meg amugy a szimmeringek egesz mas mint a "normalis" szimmeringek. Rossz mozdulat es kampec.
Only BMW
Ezen beröhögtem István...
Ha nem jó az egyenfutás, vagy kormányállás jó kis perec lehet a vége.
Kérdés, h melyik éri meg neked jobban...
Ez egy szép aranyköpés volt.
Feltegyem a kérdést, h tudod-e, h miért ütik be a szimeringet?
Szintig öntötted fel?
Ha igen, akkor nincs gond, ha több 2 decivel akkor sincs...