Sziasztok van egy kis problémám, ha valaki tudna segíteni nagyon meg köszönném. Van egy kawám az a gondja, hogy lemeríti menet közben az akumlátort. A motor megy, de leállitás után nem indul mert leszivja az aksit. Tolásra elindul.Kb 80-100 km alatt merül le az aksi.
benzinbe nem teszünk olajat,ellenben a common rail rendszerű modern turbó dieselekbe javasolt,ezt konkrétan crazy mondta miután és atomjaira hullott mondeo tdci magasnyomású szivattyúba próbált lelket verni,sikertelenül.Annyira savas a hazai gázolaj( nem tudom mitől,és nem is érdekel nálam csak a benzin játszik)
ugyanolyan teflonos fost használnak mint a PSA,le is álltak az újabb modelleknél,rájöttek szerintem hogy baromi nagy a rizikó ha gari időn belül szarik be emiatt egy egy erőforrás.0-24be cserélgettem vezérlés alattiakat mert az aftermarket is kinálja mint lehetőséget persze a szilikon-kaucsuk mellett
A váltókar és a blokk közti összekötő rudat lehet tekerni a megfelelő beállítás érdekében a két ellenanya oldása után.
Ha jó ne felejtsd el az ellenanyákat meghúzni.
Érdeklődni szeretnék hogy vettem egy kawasaki z 750 et és nekem a váltókar nagyon lennt van váltásnál zavar esetleg lehet feljebb állítani anélkül hogy szervízbe vinném, előre is köszönöm a válaszokat sokat segítene
Látom, nem ismered az R1-et. Gyári specifikációjában meg van adva, h az olajfogyasztás 1000km-en lehet 1 liter is. Tehát azt keresheted egy darabig, h miért eszik annyi olajat. Ezért írtam, h kicsit vastagabbal próbálnám meg, hátha azt nem kajálja annyira.
A gyári előírásnál,amúgy sem a viszkozítás számít(mert az éghajlatonként változhat),hanem az API minősítés...
Szerintem
Oszi!
-Nyilván nem véletlenül jelzik az olaj felső szintjét.
-Minden motorba a gyárilag előírtat teszem,ha sok olajat eszik akkor nem az olajban keresném a hibát.Amúgy rengeteg ember hiszi magát okosabbnak a gyártóknál (pl.:2t robogóba láncfűrész olaj a tuti, 4t autó-motor benzinébe 2t olajat tenni mert jobb lesz a kenése meg hasonlók).
Sziasztk,motorokrol megmaradt karbi sorok eladók,van egy FZR 400-é kb 1000km használt új membránokkal és fuvókákkal,és van még egy FZR 600 abban is szinte új membránok vannak és fúvókák.06306636816
Jó kis meló lehetett Józsi. Én is most cumiztam BMW-vel... 29mm-es hézagoló korong...
Tudod csak a szokásos kinyomja a seal-t dumát írtam, aztán a 600RR-ben nincs is...
Mi páran a Gixxerekbe meg direkt túl töltjük 1-2 decivel, az egykerekezés miatt.
R1-be nem igazán, főleg, h azok jobban olajzabálók... Én valami sűrűbb olajat raknék bele. Az R1 fórumban,biztos vágják a srácok. Pohit kérdezd meg, neki volt, meg van is R1-e ez az évjárat.
De neked nem Gixxered van?
Ne nevess oszi, az urge 2-3 decivel toltotte tul a K1200RS-t. Utana par szaz merfoddel mindenhol folyt az olaj ahol csak szimmering volt. Mindenhol. Meg a legszurohazba is nyomta ezerrel bele a motorba. A fotengelynel meg egyenesen ra a kupplungra. Isteni volt daraborka szetszedni a blokkot es az osszes letezo szimmeringet kicserelni. Egyebkent lattal mar BMW fotengely szimmeringet? Meg amugy a szimmeringek egesz mas mint a "normalis" szimmeringek. Rossz mozdulat es kampec.
Only BMW
mondjuk így...katt ide