Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok azt szeretném megkérdezni hogy digitális kilométerórát hogy tudom leellenőrizni hogy a meghajtóval van a gond vagy az órával
Köszönöm
-Minden lukban legyen dugó-
Nem az csak bele lett téve, miután tönkre ment :D
Az uj gyertya vagy az 1000 km-es?
Sziasztok. Honda NX 650 Dominator.
Ezt a szelep ülék kitörést mi okozhatta?
A motor nemrég (kb 1000km) ezelőtt let újra fúrva és új dugóval ellátva, de ez lett a vége. A dugó teteje csúnya lett sajnos, gondolom ez már nem javítható(dugó teteje)?!
Hámmer ez olyan pumpa hogy a kereket is fúvassa ha kő.
Rezonancia? Kend be valami menetrögzítővel az megoldja.
Te lehet tudod mi van képen, de hogy látni nem lehet semmit...
Nem lehet hogy az egy mágnesszelep, és csak szabályozza a olaj átáramlást, hogy ne legyen túl forró a porlasztó?
Egyes modelleknek motorolajjal van fűtve a porlasztója, de kell valami szabályzó, hogy csak egy bizonyos hőmérsékletig fűtse, és ne 120 °C-ra. Minek kéne oda még egy pumpa, mikor a olajpumpa a motorban áramoltatja a rendszerben az kenőanyagot?!
Szerintem inkább ne piszkáld az a szerencsétlen gépet megfelelő ismeret és tapasztalat hiányában...
Helló megint!

Köszönöm az eddigi segítséget, viszont most, hogy nézegettem a motort (Yamaha XJ 400 ), és kerestem a túlmelegedés lehetséges okait észrevettem, hogy a kis szivattyú ami a karburátorok felé mozgatja az olajat, szerintem nem működik megfelelően. Kiszedtem a helyéről, és direktben rákötöttem egy aksira. Viszont megmozdul és utána egyből megáll... Saját véleményem, hogy annak folyamatosan járnia kéne. Vagy ha tévedek javíts ki. Erről lenne szó... Ezen felül még a kérdésem az lenne, hogy mi a szakneve ennek a megoldásnak?
Sziasztok!

Az mitől lehet, hogy mindkét kormányvégsúly meglazul?
Sziasztok.. vettem egy SUZUKI ESTILETE UF50 de nem tudom hol a műszaki adatlap az a fém micsoda... hogy ki írjam az adatait, tudnátok segíteni...? Köxke..

Valamint elhagytam a kulcsát... hol találok zárat bele?
Sziasztok!
Igyekszem megadni minden infót a probléma feltárásához. 2007-es gilera vxr runnerem van. Egy hónapja vagyok tulaja. Problémám a következő. Ha belemegyek egy gödörbe, vagy egy úthiba megdobja a motort, akkor megtorpan. Van hogy nem tudok 50-60 nál gyorsabban menni mert mindig csak fullad hiába húzom a gázt. Ha nagyobb úton megyek "nagy sebességgel" akkor egy idő után állandó gázállás mellett is ugyan úgy lehörög. Ilyenkor gurulok, úgy, hogy a motor folyamatosan lassít majd újra megindul. Ezen kívül 7,56 liter/100km a mért fogyasztásom amit kicsit sokallok. Eddig szelephézagot állítottam, karbit pucoltam. Az úszószintet nem tudom, hogy lehetne a legjobban beállítani, eddig nem reagált bárhova állítottam is.
Előre is köszi! Széles utat!
Főtengely szimeringek?
lehetséges hogy az akksi miatt de szerintem halott akksival is indulnia kell rúgásra,de nagyon egyszerű,kikapod a gyertyát ráteszed a pipára és rúgás közben nézed van-e szikra.Aztán a karburátorba van benzin? kompressziót mértél vagy csak hasra ütésre mondod hogy van? létező dolog a vakrozsda,ha egy motor sokat áll akkor a kiszáradt hengert megtámadhatja és a gyűrűk pont nem tömitenek ahogy kell
szocimotoros.hu oldalon szerintem akadnak infők
de egyébként nem egy nagy ördöngösség,ha valami kétséges jelölsz fotózol
meg ilyenek.
Üdv!hoztak hozzám egy suzuki ap 50es robogót 7 évet állt megcsináltam rajta a szokásos karbi pucolást benzin +gyertya csere de nem akar beindulni szikra van benzint kap kompresszió van próbálkoztam gyertyához benzint önteni de úgyse közrejátszhat hogy halott az akksi + nincs légszűrő? köszi előre is
Sziasztok

A napokban pakolásztam és a sufniban megláttam életem első motorját egy simson s50b-t.
Elég leharcolt állapotban van szegény már ott rohadt kb 12-13 éve.
A lényeg az hogy szétszedtem apró darabokra és elviszem lefestetni az idomokat, tankot, meg a váz összes elemét.
Ahogy magamat ismerem az összerakással lesznek bajok. :D nem vagyok valami szerelő fenomén.
Esetleg van valami videó vagy ábra ami alapján össze lehet rakni. ( a blokkhoz még nem nyúltam de lehet azt már másra bízom)
Ha valaki tud segíteni azt köszönettel fogadom, de az olyan hozzászólásokra, hogy "minek nyúltál hozzá ha nem értesz hozzá" nem vagyok nagyon kíváncsi XD.
Vidd el szerelőhöz...
Valahogy én is az utolsó mondatodat akartam megfogalmazni neki, nem nagyon bunkó módon...
...tudtok segíteni, de nem értek semmihez, nincs szerszámom, van de nem tudom használni, nem mondom meg a motor típusát nehezítés -képpen

...tudtok ajánlani egy szerelőt a közelben, de nem mondom meg hogy hol lakok

...meg ilyenek
Az ember szívesen segíti az elesetteket, de ha már szánok rá időt általában még a megköszönöm-öt sem elvárva, legalább a hatásfokom legyen számomra kielégítő, hogy nem vész kárba az időm...mindegy
Egyébként még mindig nem tudjuk milyen motorról van szó, mert a zzr 600 és zzr 1100 teljesen különböző rendszerű. Egyébként meg:


"De naiv kérdéseid olvasván inkább tolt be valahova, ahol már láttak ilyet, mert azért ezt most így egy órás gyorstalpalón leoktatni, ne várd el tőlem..."
Tied a pálya...
Akkor ki kell mérni, hogy:
- generátor menetzárlatos, letestel, vagy rossz a kontakt a csatlakozóknál
- rossz a fesszabályzód, vagy annak csatlakozása

De naiv kérdéseid olvasván inkább tolt be valahova, ahol már láttak ilyet, mert azért ezt most így egy órás gyorstalpalón leoktatni, ne várd el tőlem...
Először behatarolni mi ment tönkre aztán kicserelni. Először a generátort azaz az állorészt ellenőrizzük és ha az és a csatlakozások jót akkor nagy valoszinuseggel a fesszabalyzo ment el. Milyen motorról van szo?
Köszi ,mondjuk meg mértem és kevés a töltés ,mit tudok akkor csinálni?