szisztok!
Szeretném megemelni a kormányt a motoromon suzuki gsx 750f 93-as gr78a a képen látszik most milyen . tud valaki segíteni ez ügyben?!
A válaszokat előre is köszönöm
Pl: nincs kenés a blokk egyes részein mert a túlhevüléskor odakenődött valami és eldugult, és az előttem szóló által említettek! Vidd szerelőhöz, szakemberhez!
Lehet ajtóstúl is rontani a házba...én azért elötte mérnék végnyomást a hengerekben, megnézném a gyertyákat, mert lehet csak szar a höértékük...elképzelhetö, hogy a porlasztók vannak részlegesen eldugulva, vagy ellenöriznék szelephézagot, mert lehet az ment el, és marad nyitva, már ha bemelegszik...Nyilván ha nincs meg a kellö tudás tapasztalat, és szerszám, akkor meg rá kéne bízni valakire, aki képben van...pl Ö, aki már látott pár ilyen bontószökevényt...
Igen erről a gépről van szó és volt egy fellendülésem még jó pár hónapja, hogy eladom, de aztán mégsem... Csak elfelejtettem levenni a hirdetést. De jó is hogy felhívtad rá a figyelmemet mert akkor le is szedem.
De visszatérve, akkor legegyszerűbb ha kikapom a blokkot és megnézem.
Az a 400 demizson amiröl azt irod a hirdetésben, hogy:
"Hibátlan motorikus állapotban van "? De gondolom most biztos nem erröl van szó...
Lehet elkented az alu dugókat a hengerfalon...aztán könnyebben megszorul...vagy a gyürük hornyait kented el, így nem érintkeznek rendesen a hengerfallal, hogy a höt átadják a dugattyúról a hengernek, és annak hütöbordáinak...
Miért hevül túl álló helyben, egy egy 4 hengeres léghűtéses motor 20 C-ban?
Egy soros négyhengeres léghűtéses motorom van, és egyszer túlhevült, mert félig lapos gumival jöttem vele haza kényszerhelyzetben, defekt után.... Akkor egyszer túlhevült, és azóta álló helyében alapjáraton is forrósodik, majd megáll. Mi lehet az oka?
sajnos ott rontottad el hogy nem ismered az alapokat,motort úgy veszünk hogy menet közben többek között az egyenes futást is teszteljük,ha 80 100nál elengeded a kormányt egyenesen kell menjen,ha most is így csinál akkor le akarnak rántani,ha pedig valóban elhúz akkor viszont meg kellene csinálni,nem megfelelő a menet stabilitás és félrekopik a gumi is
Ahogy látom elég sokat utána olvastál mégsem sikerült, ha előtte kérdezel válaszoltunk volna, hogy mik a buktatói. A legfőbb buktató, hogy nem tudod ki szerelte előtte és mennyire húzta meg vagy ragasztotta be a csavart. Még most is van megoldás, nincs a környéken egy szerelő?
Kérnék egy kis tanácsot Tőletek! Egy Yamaha YZF 600 R - Thundercat tulaja vagyok. A motort most hoztam el a szervizből, első teleszkóp szimmeringet cseréltek rajta. Mondták, hogy az egyik első villám el van ferdülve rendesen. Annyira, hogy a kormány is ferdén áll ha egyenesen megy a motor.
Ezt én nem vettem észre a vásárlásnál, mert még első nagy motorom, azt sem tudtam merre nézzek mikor kipróbáltam, nemhogy ilyen hibákat keressek. Ismerőstől vettem, azt mondta, hogy nem volt vele baja. Ezidáig nekem sem volt, észre sem vettem ezt a hibát.
Lényeg a lényeg, hogy a szervizből úgy engedtek el, hogy érdemes lenne megcsináltatni, de nem élet- és balesetveszélyes így.
Mit szóltok ehhez? Nem kis költség megcsináltatni úgy tudom. Ha lehet egyenesíteni a villahidat és a villát, akkor 30-40-et mondtak, ha nem és cserés, akkor 80-100-at.
Nem tervezem még évekig használni ezt a motort, mert nem a leg kényelmesebb számomra. Érdemes lenne megcsináltatni?
Rendben, valószínű emiatt még úgy is szét kell szedni az egészet :)
Szimeringhez: netes leírásokban a szimeringet ütögetik a helyére, simán megsérülhet. De ha alatta a fém gyűrűt jól berakom a helyére, akkor a szimering szépen becsúszik és nem kell ütögetni.
Szeretném megemelni a kormányt a motoromon suzuki gsx 750f 93-as gr78a a képen látszik most milyen . tud valaki segíteni ez ügyben?!
A válaszokat előre is köszönöm
Belray olajok
2003 R1 -nek mi a pontos gyári olaja? Márka és viszkozitásra gondoltam...
De visszatérve, akkor legegyszerűbb ha kikapom a blokkot és megnézem.
"Hibátlan motorikus állapotban van "? De gondolom most biztos nem erröl van szó...
Lehet elkented az alu dugókat a hengerfalon...aztán könnyebben megszorul...vagy a gyürük hornyait kented el, így nem érintkeznek rendesen a hengerfallal, hogy a höt átadják a dugattyúról a hengernek, és annak hütöbordáinak...
Egy soros négyhengeres léghűtéses motorom van, és egyszer túlhevült, mert félig lapos gumival jöttem vele haza kényszerhelyzetben, defekt után.... Akkor egyszer túlhevült, és azóta álló helyében alapjáraton is forrósodik, majd megáll. Mi lehet az oka?
Kérnék egy kis tanácsot Tőletek! Egy Yamaha YZF 600 R - Thundercat tulaja vagyok. A motort most hoztam el a szervizből, első teleszkóp szimmeringet cseréltek rajta. Mondták, hogy az egyik első villám el van ferdülve rendesen. Annyira, hogy a kormány is ferdén áll ha egyenesen megy a motor.
Ezt én nem vettem észre a vásárlásnál, mert még első nagy motorom, azt sem tudtam merre nézzek mikor kipróbáltam, nemhogy ilyen hibákat keressek. Ismerőstől vettem, azt mondta, hogy nem volt vele baja. Ezidáig nekem sem volt, észre sem vettem ezt a hibát.
Lényeg a lényeg, hogy a szervizből úgy engedtek el, hogy érdemes lenne megcsináltatni, de nem élet- és balesetveszélyes így.
Mit szóltok ehhez? Nem kis költség megcsináltatni úgy tudom. Ha lehet egyenesíteni a villahidat és a villát, akkor 30-40-et mondtak, ha nem és cserés, akkor 80-100-at.
Nem tervezem még évekig használni ezt a motort, mert nem a leg kényelmesebb számomra. Érdemes lenne megcsináltatni?
Szimeringhez: netes leírásokban a szimeringet ütögetik a helyére, simán megsérülhet. De ha alatta a fém gyűrűt jól berakom a helyére, akkor a szimering szépen becsúszik és nem kell ütögetni.
http://www.sportmotor.hu/motor...