Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok,
van egy 125-ös 4t robogóm ami egyre nehezebben indult (a végén már sehogy) meg az olajat is elkezdte enni, vagyis inkább benzinnel higítani, ezért télen átraktam rá a másik blokkról a hengert dugót hengerfejet (volt egy hiányos de jó állapotú tartalék blokkom), viszont indulni most sem akar, ha kiveszem a gyertyát, és visszateszem akkor 1-2-t pöffen és utána semmi, néha durrog a kipufogó is (ez talán betudható a hosszas indítózásnak?) Viszont tegnap nagy nehezen sikerült beindítani, utána melegen már könnyen indult, bár az alapjárat ingadozott (ezt régen is csinálta) meg nagy gázra feketén füstölt. Ma ismét nem indul, anyagot kap, szivató működik, szikra van. Tudna valaki bármiféle tippet adni, h mégis mi baja lehet a gépnek?
Előre is köszi
esetleg egyforma széles gumiknál
Üdv.

Kinetic smkp-nak a blokkja ua. mint a Suzuki Eko-nak? Hol tudok ehhez a szörnyeteghez alkatrészeket venni? Gondolok itt:
- km óra spirál
- fék lámpa kapcsoló
- első teleszkóp gumi
- fékbetét, 2 pár
illetve valamilyen hátsó lámpát. Ilyen visszapillantó tükröt, köpenyt, ékszíjat, már bárhonnan megtudom rendelni, csupán a fentiek problémák.
remélem hogy nem, mert ha igen, akkor az nagyon nem jó. Karburátorban reménykedem.
Főtengely szimering? Utoljára pont ezt csinálta egy babetta. (Hogy húzzam bele...)
tud nekem valaki budapesten segiteni abban hogy meretet vegyunk egy hengerrol hogy dugot vegyek bele?
Az normális hogy zárt powernél a motor sziszegő/sistergő hangot ad mintha kifújna? ha kinyit alapjáratnál akkor nincs hangja csak ha bezár középfordulaton, ez utángyártott szelep a gyári más anyagból az elvileg magnézium ötvözet ez meg aluminium. Aprilia rs125 a motor.
Fordulj kulcsoshoz, majd Ő tudni fogja mit kell tenni, mielőtt elqrsz valamit!
Sziasztok!
Segítségre lenne szükségem. Alapjáraton jó a motor, kipörög, de ha egyesbe rakom akkor nem lehet vele elindulni mert lefullad. Ha el is indulna akkor is max vagy fél centit lehet húzni a gázkaron mert tovább már fulladna le. A motor minarelli am6-os. Valaki ötlet?
Sziasztok, Érdeklődöm, hogy a bejáratott utcai DR70-es vashengernek 19-es Dellorto karbival, folytatlan gyári rezonátorral mekora a maximálisan elérhető fordulatszáma? (Derbi Senda /EBS 1.generációs a blokk).A választ előre is köszönöm!
Hello!
Nem annyira a motorral van gondom,sőt azzal semmi baj.Van egy Honda NSC vision gépem,egy hete-robi. Ma reggel a hátulján található GIVI dobozzal jártam úgy, hogy becsuktam,majd -mivel vmit elfelejtettem-újra ki akartam nyitni,kulccsal, de sajnos nem sikerült,se ki se be,a kulcsot meg nem tudom kivenni belőle, mert a gombbal-piros amit nyitáskor-záráskor nyomni kell a dobozon-nem lehet.Ötlet?
Szia,
Valami más gond lesz itt. Nem viccből vannak a hibakódok, és nem szokott több hibát generálni egy szenzor. Bár azt is lehet tesztelni, ha lehúzod a gyanús szenzort, törlöd a hibakódokat(és megszűnik a többi hibakód), és csak az az 1 jön vissza/marad.
Írd fel a hibakódokat légy szíves. Kell valami közös pontot keresni közöttük.
Jut eszembe, megint egy kis mérés. ECU tápot és GND-t kéne megméregetni, illetve az ECU-ra tápot kapcsóló relét.
Az 5V lehet 6V, nem a műszer pontatlansága miatt(hanem ahogy írtad a feszültség esés miatt ). Bár stabilizátorokkal van a tápkör kiépítve az ECU-ban...
Persze, h lehet, csak a váz görbe nem a lengőkar.
Egyenfutást kéne mérni mindenképp.
Tévedés. Kvára nem láttam még olyan motort, ahol egyformára kellett állítani. Na attól lesz rendesen keresztbe a hátsó kerék...
Átgurulsz Tbányára, és beállítjuk pontosra.
Vagy amerre közlekedsz arra egyirányú kanyarok vannak. Közép-stenderre állítod, egyenes felületen pl. egy fémlemezem vagy az előszobában, és megméred a távolságot a földtől először egyik oldalt a forgásponton. és a kerék két oldalán. Egyformának illene lenni. De ha akkora görbeség van benne, hogy a gumikopáson látszik, akkor annak szemmel is látszani kell! Esetleg a villa csapágya meghalt egyik oldalt, és azért áll ferdén!
beállítom előbb a láncot aztán megnézem léccel,elég alacsony..
olyat már láttam hogy elhajlik oldalra pl etz-men rendszeresen cserélgettem anno.viszont hosszanti irányba megcsavarodva még nem.
Nemrég vettem a gépet,annyi biztos hogy buktak vele még külföldön mert az idomok javitgatva voltak.vázon nem látni semmilyen javitást viszont a hátsó futómű gyanús nekem
Kőműves ismerős által használt hosszú egyenes léccel meg tudod nézni az egyenes futást. Ha adott magasságban, egy oldalon a kerék egyszerre négy pontos érintkezik a léccel, akkor szerintem az egyenes futás rendben van és más a probléma ha van egyáltalán.
hali,
hülye kérdés,adott egy sporttúra bringa központi rugós hátsó futómű,okozhat olyan problémát egy hossztengely vonalában megcsavarodott lengőkar hogy elengedett kormánnyal egyenesen fut viszont a gumikopás alapján a bal széle jobban kopik,balra bátrabban is döntöm mélyebbre jobbra viszont elég esetlen vele a kanyarodás.Lehet hogy csak bemagyarázom magamnak és az idomok miatt csalóka.láncfeszítő rovátkái közt van cirka 1,5 mm eltérés,azt még egyformára kell állítani
A motorom műszere mínusz 1 V "pontossággal", a beépített digitális ugyanúgy. A digitálisat sikerült beállítani. a motor műszerén pl.nincs állítási lehetőség.
Én találtam olyan műszert amelyik 12 V-on 1 V-negatív differenciával mért.
van egy 600forintos multiméterem alig téved
a melóhelyen teszteltük a bevizsgálttal
ellenállásban csal pár tizedet
de tized voltra pontos, ami bőven elég az autó villamosságban hobbi szinten
No igen! A digitális kijelzőnél ez kis eltérés. A C-Zn elem üres járási feszültsége 1,5V .
Igen, a műszer is téved valamennyit.
Vagy simán téved a műszered 1V-ot! Én ezért vettem szén -cink elemeket, hogy be tudjam állítani mert keveset mért , 12 V-nál 1V-ot tévedett! És ha a 14,8V helyett 13,8-at mérek az baj! Nem is kicsi! Mert a 14,8V-tól már forr a cella és púposodik az akku!
Szia.
Több hibakódot írt ki, köztük ezt a szenzort is, meg szervot, injektorokat, légnyomást, szóval egyáltalán nem, volt egyértelmű hogy mi a rossz. Lemértem a vezetékeit, mindenhol mérhető ellenállás. A barnafekete és kék közt megvan a táp, A változás is rendben van a barnafekete sárgafehér közt. Annyi a furcsa, hogy 5V helyett 6V ot mérek, ugyan igy 1V al többet mérek a másik kettőnél is. Gondolom ez azért van, mert nem járó motornál mértem, akkor azért bejön még 1-2 fogyasztó, ami szerintem okozhat 1V feszültségesést. Meg minden más szenzoron is több a feszültség gondolom ez miatt. Vagy esetleg tévesen gondolom és ez hiba lenne? Az ecu túl nagy feszt ad a szenzoroknak?
Sziasztok 1995 gsxr 750 van az olajteknőn tömítés vagy csak a tömítőpaszta van a blokk és a teknő között?