Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez ilyesmi, a tetején nincs semmi profil kialakítva.

link
a szereléskor meg kellett volna nézni hogy mekkora kulcs fogja a szárat és csinálni egy hosszú kulcsot a képen Yamaha 27 dugókulcs másik 24 inbusz Suzuki Kawasaki egy csavarból meg pár cső darabból de működik
Utvehuzo. Amire rautsz kalapáccsal. Viszonylag olcsó szerszám.
Sziasztok :)

Teleszkópon olajat és szimeringet cseréltem, ezért teljesen szét kellett szedni.
Sajnos az alsó csavart nem tudtam normálisan meghúzni az egyiken (a másikon valami csoda folytán megakadhatott valamiben a lengéscsillapító rúd).
Kézi szerszámmal alig tudtam meghúzni, mert elforog. Utána furógéppel próbáltam, 16Nm-re sikerült (ott már nem bírta a gép), de a gyári előírás 30 Nm.

A seprűnyéllel megfeszít módszer nem jött be, akkora erőt nem tudok vele kifejteni. Légkulcs nincs, és csak ezt a 2 módszert olvastam fórumokon.
Esetleg nincs egy 3. mentő? (célszerszám és szerviz helyett).
SV650 a gép, de ez itt lényegtelen szerintem.

Köszönöm.
Ha felső szint fölött van akkor engedj le belőle.
Sziasztok! Valaki tudna segíteni?
Cimborámnak van egy Gilera runner purejet 50 2005 injektoros robogója! Eddig azt csinálta,hogy menetközben fulladozott, utána megindult, mostmár egyáltalán nem indul be! Szikra van! Mi lehet a gond?
Sziasztok .
Azt szeretném megkérdezni h. ha kicseréltem az olajat a cbr 600RR 2005-ôs motoromon 3,5L kell bele tudtommal de most 4L-ert tettem bele -22000km-es motor hibátlan állapotú nemfustôl.
Kiengedjem belôlle azt a fél litert vagy hagyhatom benne ? Nagy kárt okozhat a tôblet ?
A generátor az Aprilia Leonardó-nál is olajban fut.
lehet elnéztem a linket...
mindenesetre megnyugtattál ,sajnos eddig még nem volt szerencsém ilyen konstrukcióhoz ,eddig amik voltak járgányok ott minden csontszáraz volt!
köszi a választ többek között
tudom ez meglepő lesz és egy világ omlik majd össze benned de azon a videón nem BMW van legalábbis az elején és igen az egész generátor a mágnes és a tekercsek olajban futnak és ott nincs szimering
Köszi
Durablendet és jó.
Háj, Valvoline 10w40 motorolajjal valakinek van valami tapasztalata? Ebből melyik a jobb? Jót tesz a motornak, -gondolom mindenképp -?
Heló!


Volna egy kérdésem aprilia tuareg 600-al kapcsolatban...
Nos a gonsom az lenne , hogy levettem a gyújtás oldali deknit és meglepődve tapasztaltam ,hogy olaj folyt a gyujtásba + ha tekerem a főtengelyt fújja a levegőt azon a lukon ami a főtengelyen van (gondolom innét kapott olajat minden ?!
Remélem nem szimeringezni kell és csak a szabadonfutót keni vagy mit tudom én...
itt egy vidi bmw 650 ről aminek ugyan úgy ott az olaj. http://youtu.be/2CGfStxPaF8
Köszi a tippeket, majd megnézem a hézagot, bár beállítottam a 0,1/0,15-re, de egy ellenőrzés nem árthat. Már próbáltam több használt gyertyával, de mivel a drótkefézésen már túl vagyok, így kap egy újat, hátha...
Köszi, üdv
Normális, egyik szárban rugó van, másikban csillapító...
Hello
Lehet h hülyeség lesz amit kérdezek, SM125 Husky szimeringes lett a bal első teleszkóp, szétszedtem mindkét oldalt h kicseréljem a szimeringet és az olajat, de meglepődtem h csak az egyik villaszárban van rugó, nekem elsőre nagyon furcsának tünt, vagy ez normális?
Összement az a "gyertya"!
Miért iszol , ha nem bírod? Ha tudod , hogy két pohárral megárt akkor csak eggyel igyál! Aztán írj nekem majd én megmentelek, megiszom helyetted! !
már állítottam rajta,de ha nem jutok dűlőre akkor felkereslek.nem egy motoron cseréltem kereket féket láncot és nem panaszoltak hogy ferdén szaladna szóval ezért nem értem,jelzések alapján most enyhén keresztben áll de egy hosszú csővel ami megközelitőleg teljesen egyenes most jónak igérkezik.Szinte biztos hogy buktak vele,de a vázon nem látok semmilyen sérülést,az eleje puffos volt a tükörnél meg a hátsó lábtámasz görbe enyhén
igen csak balos kanyarok vannak
igazság szerint nincs középsztender,hiányolom is mert a láncfújás elég szar program füves udvaron(tolom-fújom míg körbeérek ) 8éves lasertec,ez már csak puhul :) közel egy év állás után kezdtem el hajtani,igazából nem is félrekopik még hanem a majrécsíkokon látom,a balos keskenyebb bő egy centivel,illetve oldaltámaszon is látszik hogy valami nem kerek.Ma méregettem és úgy néz ki meg is van a ludas.lőttem egy egyenesfutást aztán meglátjuk.Az biztos hogy szét kell robbantsam a hátulját,valamiért koppan picit a teló körül valami de csak ha kézzel mozgatok piciket,rajta ülve semmit nem érezni,csillapít faszán,de idegesít,néha megzavarom,nem volna jó ha meglepi érne menet közben
Segíccség kéne, mer vettem egy szinyót, de emelkedőnek fulladok, a végén még köhögök is. Üzemanyag nem lehet, me ittam sört a kocsmába. Szerintem gyertya lesz, de nem találom
Néznék egy szelephézagot, mert ugye alap dolog. Cserélnék gyertyát, mert ha egyszer beköpte és kormos, akkor nyomás alatt máris nem a szikraközön fog közlekedni a szikra, hanem a kormos porcelán szigetelésen. Eszedbe ne jusson drótkefével pucolni, mert végleg kivégzed a gyertyát. Égesd ki gázlámpával. Ne sajnáld tőle a hőt, de azért a testelektródát ne égesd el. Hirtelen ezeket tudod megnézni. De valószínűleg nem csak ez lesz a gond....
Bakker, erre valóban nem gondoltam.