Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia
Mukodni mukodik csak az elosurites lesz egy kicsit kisebb. Azt hogy ezt menet kozben megerzd vagy sem azt nem tudom
Köszönöm!
Van egy Yamaha majesty yp150-em.
Jp moto 12v 6ah akksi van benne.
Az a gond vele hogy hidegen nem indul, csak ha adok egy kis gázt máshogy nem indul. Melegen meg indul pöcc-re.
Voltam honda motorszervizbe töltést megnézetni az jó rajta beinditva is rá lett mérve.
Már Télen is szarakodott 2napot nem használtam teljes leszivta az akksit tekerni se birta.
Hány amperes jár akksi ebbe a motorba?
Az exide és a landport jó akksi szerintetek? Az exide amerikai , a landport holland azt irják. Varta, banner-t meg halottam hogy nem a legjobbak. Milyen márkát érdemes venni akksiba?
Működik az műanyag nélkül is csak gondolom úgy osszabb lesz a kartersűrítés, több a káros tér.
nincs vele gond nyugodtan pakolhatod a proxost
Üdv!
Van egy 1999 évjáratú Yamaha Yz 125 típusú motorom, és olyan gondom van, hogy ismeretlen oknál fogva megolvadt a főtengely egyik sonkáján lévő műanyag ami a sonkák között helyezkedik el. A kérdésem az lenne, hogy lehet ilyen alkatrészeket csináltatni valahol vagy vásárolni? Illetve mondták, hogy ha főtengely felújítás során le szerelik a műanyagot a másik oldalról is és a maradék darabokat is és ezek nélkül is használható. Ezzel kapcsolatban szeretnék segítséget kérni, hogy is működik.
Soma
Sziasztok
Hasznalt valaki innen mar prox szelephezagolo lapkat? Megfelelo minosegu?
Eddig mindig origit epitettem be de az ara ennek lenyegesen kedvezobb
Üdv mindenkinek!
Olyan kérdésem lenne, hogy tud-e valaki olyan gépműhelyről, ahol enyhén vetemedett villahidat tudnak javítani?
Válaszokat előre is köszönöm!
Köszi a választ,megoldódott a dolog. be kellett hangolni a karbiját. Köszi mégegyszer Üdv. "D"
Hibakódod nincs ugye(ha a TPS rossz lenne elvileg 11-es hibakódnak kéne lennie)? A TPS-től(szürke MAIN) a vezetéket az ECU-ig lemérted? Földhöz képest a 3 vezetékeket? Simán csak gyújtáson a barna/fekete és kék között megvan az 5V? Hogyha nincs, akkor még másik 5 szenzor is lehet a bűnös (WT, IAT, AP, IAP, ST).
Mérd a változást a barna/fekete és sárga/fehér között. 1V-nak kell lennie alap állapotban, 4.3V-nak teljesen nyitott gázkarnál(ha rákötöd a multit, jól lehet látni hogyan szabályoz.
Nem, zárlatos nem lehet, mert akkor nem tudtál volna mérni rajta lineáris változást.

Nekem mostanában a Motobatt jött be. Több motorba azt raktam, és frankó mind1ik eddig(elmúlt 3 hónapban 3 Vartát vittünk vissza gariban).
Lent voltak a szenzorok, a két végpontjuk közt jó az értékük(szervízkönyv alapján), viszont a csúszóérintkező és a végpont közt nincs adat, hogy mekkora ellenállásnak kellene lenni. Ugye akár az is bekövetkezhet, hogy zárlatos valami miatt a csúszka egy része a csúszóérintkezővel. Annyi biztos, hogy lineárissan nő illetve csökken az értéke ahogy tekerem, de hogy a kiinduló érték jó-e arról így semmi információm nincs.
Leszedtem az önindítót, egy szerelő ismerős megnézni, ha azt mondja, azzal minden ok, akkor veszek egy új akksit. Ha az sem segít, marad a relé vagy a kapcsoló.
Hello. Tudtok valakit ajánlani aki ért a gyujtáshoz, be tudja mérni meg tudja mondani mi a rossz, cdi vagy kábelek vagy alaplap? Egy cpi sm 50-ről lenne szó. Van szikra(nem nagy), pöffenik egyet, leáll. Mechanikus részek át lettek nézve, azok jónak tűnnek! Köszi.Üdv
Pest lesz az...
Záhony, vagy Sopron?
Sziasztok. Tudna nekem valaki ajánlani egy jó motorszerelőt? Kawasaki zxr 250-est kellene átnézni.
Sziasztok
Van valakinek véleménye a Zalaegerszegi Suzuki-Moto Centerről? szervíz témában, mennyire megbízhatók és korrektek?
Próbáld ki hogy elzárod a csapot, lehet hogy nem zár rendesen a tűszelep és túlfolyik a karburátor.
Azért mert te csak úgy gondolkozol, hogy én-én-én...vannak akik össze tudják párosítani a céges fuvart visszafele pár magánfuvarral...
De tény, hogy a csórok soha nem tudnak sporolni, mert nem akkor veszik meg a cuccot mikor olcsó, hanem amikor a 24-órában vannak, és akkor már nem lehet válogatni, meg kivárni...

Ki vesz ma 1000€-ért gyári fötengelyt? Èn 20 fontét vettem postával egy gsx 1400 fötengelyt , hatókarokkal , csapágyakkal, szabadonfutóval, gyujtásalaplappalll vez lánccal, láncvezetövel...de mindegy csak elbeszélünk egymás mellett...

10:9 (de akár lehet jobb is, mivel öregebb tartósabb évjáratokkal "foglalkozok" amiket nem lehet egy pályanapon térdrekényszeríteni)

Szerintem nem folytassuk, mert nem vezet sehova...
...és?
Te nem, de vannak akik heti szinten járnak ki...és millio más megoldás létezik...csak akarni kell...
De a lényegen, az én álláspontomon mit sem változat a probléma megközelitése kapcsán.
Most megint saját magad ellen beszélsz...tehát nem 500 Euro-t baszol el hanem 2000-ret? Lehet, h ez neked így megy, de aki kimegy egy blokkért, annak nincs fölös pár ezer eurója egyéb "értékes" dolgokra.

Biztos jobb a bontott főtengely vagy hajtókarcsapágy mint a gyári új...

Persze, lehet találni kincseket is, de milyen arányban? 10:1?
Ez tény, de gondolhatnád, h nem autózok érte 3000km-t...
max 200-at...