Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az igazsághoz hozzátartozik hogy ebay-en kutatva tényleg 380-800 euro közt tényleg vannak blokkol konkrétan 550+100 eur szállítással egy kívűlről igen csinos blokk korrektül körbefényképezve.

De még mindig nincs rá tutigari hogy ez se igenhulla.
Bár talán akkora balszerencse nem lehet hogy ugyanaz fossa el magát mindkét blokkban.
Szia. köszi a gyors választ. Nem a benzincsap folyamatosan nyitva van.szivatóval próbálom indítani,de rúgásra nem indúl.Tolásnál mindegy,mekkora gázt adok egy pöcc és röff.Franc se látott még ilyet. További szép napot. Üdv: D.
Az jutott eszembe még, hogy lehet 50 e szállítási költséged lesz, de hogy a másik verziónál is lesznek szállítási és egyéb rohangálásból aodó költségeid, azt sem szabad kihagyni a kalkulációból.
Szerintem azért mert vannak akik másképpen gondolkoznak, nem kell belöle viccet csinálni...
Ha valaki nekivág, és van egy kis esze, nem csak a "blokkért" jön ki, mivel sok más "értékes" dolgot is összegyüjthet egy körút alatt.

Hogy Mo-on savanyú néha a szölö, az negyon sajnálatos tény. Tudom, hogy már betegesen tántorítathatlanok a tulajok, hogyha bele is nyúltak valami hulladék gépbe, vagy kifektették azt mások után sokadszor, akkor is megy az erölködés a talpra állításért, ahelyet, hogy likvidálnák az utakról, és elbontanák, és pl a kiárult cuccból, meg a pl a 3 kilo szervizköltségböl 6 kiloért venne egy gépet ami még használható állapotban van.

Nekem mindig kételyem van annak kapcsán, mikor egy kopott motort, pl gyári, új, drága alkatrészekkel pakolnak össze, mert legtöbb esetben lesz mindig egy határmezsgye, amikor egy kopot eredeti cucc fog dolgozni gyári új alkatrésszel párban, mely jelentösen lerövidíti a drága cucc várható élettartamát. Ugyan nincs túl sok tapasztalatom, de nekem sokkal kézenfekvöbb egy jó minöségü bontott cucc, mely töredék árba kerül, és nem lesz sokkal keveseb a várható élettartam, sokkal valószinübb, hogy más része fogja elöbb megadni magát a jármünek, mint hogy ahhoz a részhez újra hozzá kelljen nyúlni.

A második kételkedö modatodra a válaszom igen, hiszek benne, csak el kell tudni szakadni a Mo.-i tapasztalatoktól.
Naponta akár 1000 hirdetést is átfutok a kedvenc témáimban, és lehet találni kincseket, amikröl mikor megérkezik, valóban beigazolódik, hogy nem volt kamu. Vannak még olyanok akik nem a levetett szarjaikat próbálják meg balekoknak elsózni...(nyilván ilyenek is mindenhol vannak...)

Másrészröl azért elgondolkodtató, hogy 20-30ezerrel (vagy ki tudja mennyivel) kifekszik egy blokk, plusz ha jól tudom ezeknek hulladék a váltója is...hogy én egy ilyen csokispapirt talpra tegyek mégegyszer...hogy akár megint 3 idényt tudjak "gondtalanul" kerekelni...na ez ami számomra irracionális.
1: Meg 50e-ből kimegyek érte és hazahozom...
2: Ezt te sem gondoltad komolyan h van olyan 2001-es blokk amiben 6000 km van...
Most szurtem ra a kedvenc apro oldalamra... 6000 km t futott blokk 500 euro bukott motorbol.... K1-2-3 gsxr 600
Szia,
Lehet valamit nem vettek észre a törésnél, esetleg később lett rossz. Na mind1.
Akkor azok kilőve. Vedd le a TPS-t, és mérd meg az asztalon Ohmikusan. Egy mezei potméter az egész.
Szia,
Igen, lehet akksi gond is, de lehet önindító probléma is.
Ki kellene próbálni első körben másik akksival, vagy ha tudod, nézd meg mennyire esik a feszültség az indítás pillanatában.
Veszprém mellett van egy 600RR-es ismim...
Pöpec blokkot biztos nem kapsz 100-150 között.
Inkább 250-ért talán. Viszont abban sem tudod milyen a belseje.
Ezt meg megcsinálod/tatod és tudod, h jó lesz megint 10 évig.
Lehet akksi is te hallod hogy olyankor mikor indít mennyire könnyen teker de lehetbeégett önindító relé is és nem adja át az ampereket az önindítónak vagy végső esetbe az önindító szénkefés de nem hinném
Sziasztok!

Elkezdett olyat csinálni a motor (CBR 600 RR), hogy ráadom a gyújtást, megnyomom a gombot, hogy indítóznék de csak éppen hogy megtekeri egy másodpercre, csak egy "nyekkenés", aztán annyi. Mint amikor már nagyon nincs kraft az akksiban. Elengedem a gombot, megnyomom mégegyszer, akkor meg pöccre indul. Utána egy 5-10 indítózásig eltűnik a jelenség, aztán megint előjön. Már ezzel az akksival vettem a motort, nálam ez a 3. szezonja szóval nem tudom mennyi idős, okozhatja a régi akksi vagy másfelé kell keresgélni?
Köszönöm a segítséget!
Köszönöm a segitséget mindenkinek majd utána nézünk pontosan mi okozza a hangot de már 2 éve igy van használva :D
Köszi a választ úgy néz ki hogy zárlatos az aksi.
Egy szál elég!
Megfogja, remekül. Csak acetilén kell hozzá.
Próbáld magasabb hőfokú cink- ötvözettel, mint itt az előttem írók mondják !
Mekkora a forrasztani kívánt terület? Az ipari ezüst legnagyobb erénye, hogy képes vékony rétegben szétterülni és nagyon szép forrasztás készíthető vele. Komolyabb hegesztéstechnikai szakboltban lehet kapni többféle minőséget.
de ha nagyon ragaszkodsz az ezüsthöz megoldható rezet rézzel csak hegeszteni lehet vasat rézzel kemény forrasztani vasat rézzel vagy bronzzal oda inkább az ezüst keress meg adatlapon elérhetőség
elég oda ón is minek melengetnéd az tartályt annyira... ón és kész régi vasak is ónnal voltak forrasztva akár 100 esztendőt is ki birt vagy awi ha nagy a lyuk vagy a nyillás
Eredetileg rézzel volt beforrasztva a cső de a réz megszínezte a benzint így gondoltam az ezüst tartalmú pálca jobb lenne. De azt meg nem tudják megmondani megfogja e az acélt.
minek ezüst? forrasztóón nem jó?
én avval megpamacsoltam már pár tankot, de volt olyan is ami rézzel lett forrasztva
az ezüst kurva drága 200pénz felé lehet kilója
az alkatrész volt közel 200eft aképen szereplő 80eft
http://www.sportmotor.hu/motor...
Arra, hogy acélt(tankot) milyen forraszanyaggal lehetne forrasztani ami lehetőleg minél kevesebb rezet tartalmaz. Elvileg vannak magas ezüst tartalmú anyagok de azt még a boltba se tudták megmondani hogy az acélt megfogja e. Előre is köszönöm.