Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mire lennél kíváncsi?
Egy 13 éves motor bontóból előhalászott blokkjába belelát az ember amikor a kis gurulós kocsin feszít a delikvens?
Még ha fiatal lenne.
Tényleg van olyan aki rárocsol egy 10 éves gépre 3 kilót alkatrészben munkában, miközben szerintem 100-150-ért már pöpec blokkot lehet kapni, és egy nap alatt meg van a csere?! Ha egy ritka öreg veterán lenne, és nincs hozzá donor, még megérteném, de ezeket 3 kilo hallatán inkáb vágóhídra küldeném, bontásra mint homokra várat...
Üdv!

Valaki ért a keményforrasztási anyagokhoz?
ha ft csapágy kopás a baja akkor az nem kevés pénz 2 éve 300 eft volt a vége addig még nem tudod mi okozza a hangot addig ne erőltesd vele a motorozást mert még nagyobb baj is lehet belölle ki nézz egy hajtókar és,,,, bumm....
irtam
Okéjjj
Jó, akkor marad az ami eddig volt. Holnap este küldöm a listát.
Hajtókar csapágyas...
A gasket set meg egy egész szett. Az még lehet a régi cikkszámot tartalmazza.

Nincs. Egy csomó cucc a K3-4 part numberét kapja meg a K1-2-nél.
Itt néztem én is, csak kavarodás volt:
http://www.mrcycles.com/oempar...
Ugyanaz a megnevezés két cikkszámon. (A szelepfedélnél nem néztem, bocs.) Még nagyobb gond, hogy amit a szervizben adtak és eddig használtam annak a cikkszáma: 11141-35F00, vagyis ez:

Parts Search Results
Assemblies where 11141-35F00 is used

2000 GSX-R750 - GASKET SET
2000 GSX-R750 - CYLINDER HEAD
2001 GSX-R750 - GASKET SET
2001 GSX-R750 - CYLINDER HEAD
2002 GSX-R750 - GASKET SET
2002 GSX-R750 - CYLINDER HEAD
2003 GSX-R1000 - GASKET SET
2003 GSX-R1000 - CYLINDER HEAD
2003 GSX-R1000Z - GASKET SET
2003 GSX-R1000Z - CYLINDER HEAD
2003 GSX-R750 - GASKET SET
2003 GSX-R750 - CYLINDER HEAD
2004 GSX-R1000 - GASKET SET
2004 GSX-R1000 - CYLINDER HEAD
2004 GSX-R1000Z - GASKET SET
2004 GSX-R1000Z - CYLINDER HEAD
2004 GSX-R750 - GASKET SET
2004 GSX-R750 - CYLINDER HEAD
2004 GSX-R750X - GASKET SET
2004 GSX-R750X - CYLINDER HEAD
2005 GSX-R750 - GASKET SET
2005 GSX-R750 - CYLINDER HEAD
2005 GSX-R750X - GASKET SET
2005 GSX-R750X - CYLINDER HEAD

Akkor rákérdeztem ugyanerre a félreértésre, de azt mondták tuti hogy az kell amit adtam. Most, hogy megint kell vennem, gondoltam tisztázom a kérdést...

Új kérdés: Ha a K1 és K3 1000 tömítése más, akkor vajon mi a különbség a kettő között?
Cápa barátom miért nem kérdezel?
11173-35F00 = szelepfedél tömítés
11141-40F00 = hengerfej tömítés
Pont! Valaki átbaszott valakit...
Jó helyen kell nézni...
http://www.mrcycles.com/oempar...

http://www.mrcycles.com/oempar...
Mennyiért dobják utána/db ? De több motoré is így néz ki.
Megnézem az aksit. A saruk meg vannak húzva mert kivettem az aksit meg visszaraktam. Köszönöm a válaszokat.
Bizony, valószínűleg akksi lesz!
Nemrég egy autónál volt ugyan ez. Megálltak tankolni és onnan se kép se hang. Előtte tök jól indított. Cellazárlatos lett. Pár éves akksival sajnos bármikor előfordulhat. Azért nézd meg, a saruk rendesen megvannak-e húzva, ebből is volt már kalamajka...
Meg kéne bikázni másikról és töltést is ellenőrizni, nem a generátor adta-e meg magát. Ha minden ok csak utána vegyél akksit.
Lehet, hogy csak az aksi merült le, vagy adta meg magát?
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni. A mai motorozás során indítani akartam a gépet és hirtelen se kép se hang, kialudt minden visszajelző lámpa. Rárakom a világítást, elfordítom a kulcsot gyujtásra üresfokozati lámpa és az olajnyomás lámpa világít, és indítom a motort nem csinál semmit, nem forgat az önindító, és minden visszajelző lámpa kialszik. Ha leveszem a világítást ugyan úgy nem csinál semmit, és a visszajelző lámpák is csak villognak. Ha ki be kapcsolgatom a világítást akkor a hátsó lámpa reléje kattog. Mi lehet a baj? Ha rövidre zárom az indító relét akkor is kialszik minden visszajelző lámpa és nem csinál semmit a motor. Motor: Kawasaki zx6r 1998-s A segítséget előre is köszönöm.
Ez a tűszelep úgy néz ki mint az Aprilia Leonardo tűszelepe. Szerintem az ára is úgy fog kinézni. Csak ugye 4x...
Igyekszem!
Gondolom akkor felfogtad mi a lényeg? Egy kis logika és méregetés, majd magadtól is rájössz!
Ugyehogy!

Kezd már alakulni!

Bocs, szeretem tudni a problémák hátterét is, mivel nem vagyok motorszerelő, csak szívesen barkácsolok.
Most miért?! Finom voltam mint a lótakaró!
Szarrá vannak kopva a tűszelepek, és az úszónak annyira meg kellene emelni a záráshoz, hogy már ömlik a benzin. Hogy szépen mondjam.
Kösz!

Remélem, pedagógus nem voltál?
Vegyél már négy tűszelepet mert ezek szrrá vannak kopva!
Sziasztok.
Minarelli am6-al szerelt motoromon (Motorhispania ryz) Ingadozik az alapjárat. Mikor indítom jó minden, megyek vele pár kilométert felszalad, menetközben néha mintha elvesztené az erejét vagy nem tudom, úgy egy minimálisat fulladozik ? Ötlet hogy mi lehet a baj? (annyi hogy ezt a motort épp tegnap vettem)