Teljesen jólcsináltad, ezt szoktuk mi is a szervizbe, elég sokáig okés lessz a vas. 1-2 alkalommal megoldás a "reszelés", és ha már nagyon elvékonyodik az anyag akkor cserés. üdv mindenkinek.
Na megcsináltam. Akit érdekel annak leírom; Befogtam a satuba és reszelővel lereszeltem de csak addig, amíg látszik egy picikét a mélyedés. Az jelezte a reszelés mélységét.
Összeraktam a régi lamellákkal és egy gramm csúszás sincs.
Meddig fog tartani, azt később fogom tudni megírni. Elméletileg ugyan az az anyag bírnia kéne egy jó darabig.
Mit csinálhatok egy ilyen kuplung kosárral? Esztergályos megcsinálhatja?
Váltáskor megcsúszik de utána fog. Vettem másik lamellákat de kár volt. Az új és a régi mérete szinte tizedre egyforma. Na majd jó lesz tartalékba.
De gondolj bele. A lamellák benne vannak a gödröcskében. Amikor elkezd kopni, már egy ferde síkon fog találkozni a kosárral és szét emeli a lamellákat egy picit. Váltok, húzom, úgy közepesen nem tökig, megcsúszik. A gázt vissza engedem akkor ujra fog. Holtjáték van. Ha a rúgóerőt növeltem a csúszás nem szünt meg. Mit csinál az ember? Vesz új lamellákat belerakja, megint jó egy darabig. A gödör pedig csak mélyűl, méghamarabb fogja kicserélni a lamellákat.
Mert ez a megcsúszás nem egyszerre jött, hanem szép lassam. Az új lamella a koptathatóságat figyelembe véve nem sokkal vastagabb. Ha kibírna 3 évet nem szeretném évente cserélni, mert nem olcsó. Megpóbálom leszedetni síkba, mert a lamella mozgása már ígyis-úgyis nagyobb lett. Ha nem sikerűl úgyis cserélni kéne, ha kapok. Mi a véleményetek.
Azt hiszem megvan a hiba.Az előző szerelő kínjába(neki sem indult) felfúrta a fúvókákat.Én becineztem, és eredeti méretűre dörzsáraztam.Előtte 2 dolog miatt nem iddult.A nagy fúvókanyílásokon nagy cseppekben szívta be a benzint, és a membrán(a tulaj állítása szerint ki lett cserélve) -valóban, egy másik sz@rra- szóval ha megtisztítom, akkor zármint barom, de 1-2 perc üzemelés után, egyszerűen átenged.Ha kiveszem, és megpróbálom, egyszerűen átenged, de kosz nincs alatta.Jövő héten kicserélem, és remélem vége a rémálmoknak...
Köszönöm a segítséget!
Visssza olvastam a beírásokat. Nos lehet forditva ba betéve a dugó. Irtad minden most lett benne megcsinálva. A nyilnak a kipuf irányába kell álnia. Ez csak egy tipp, de gondolom ezt te is megnézted.
Hali! Probáld meg azt, hogy fogd be a levegő szürő alját azt a kis jukat. Rugdosd meg úgy párszor utána gyujtáson probáld meg. Vagy hideginditót fúj be neki picit. Ha erre sem reagál valami más gond lehet. Ha gondolod hozd el össze hozzuk. Még egy fontos dolog. Vedd ki a dúsitót. Vezetékkel érintsd hozzá a megfelelő polaritást az akuhoz. Nézd meg tolomérővel elmozdul e a fej ami nyitja a dúsíto furatot mert lehet levan ragadva, a fejnek nyitott állapotban kell lennie hidegen. Már nem emlékszem ügye frissen generálozott mociról beszélünk?! Üdv
Hali! Szerintem, az úszóba bele megy a benzin! Esetleg a tűszelep enged túl és emiatt! Igazat megvalva sok más gond is lehet ha tudod hozzátok el a mocit. Üdv
Ditur.. lehet falsot sziv valahol, vagy gyujtás problémák lehetnek . szerintem meg kéne nézni hol szivhat falsot, megnézni a légszürö állapotát és a gyujtást le ellenörizni
szeva, látom látom jártas vagy a motorszerelésbe, nekem volna olyan gondom, hogy nics alapjáratom, 1, 2 nem is húz a gép dadog honda cr250r, (keihin karbi), namost átraktuk a spanomét azzal tökéletes volt a motor, utánna átraktunk mindent az ő karburátorábol az enyémbe kivéve az uszót, de a karbi ugyanolyan szar volt, mi lehet a gond?
Sziasztok Segitségeteket szeretném kérni!
Valaki meg tudná nekem mérni hogy DRZ-E 2007 modell segédvázán ahol a kipufogot rögzited a végén,ott mekkora a távolság a két vég között?
Kicsit elgörbült az enyém nekivágtam egy falnak és meghajlot a kipufogo rögzitö fül a vázon meg a váz is segitsetek!
szevasztok!
mit gondoltok az ólomadalékhoz?
azthallottam jót tesz a főtengelynek és a csapágyaknak!
meg lehet hogy a gyartyaképet is jobban kimutatja!?
DR350S
Igazán nem szeretném az egész fórumot a saját "lelki bajommal" teleírkálni, de egész nap melóhelyen a SEPIA-n agyalok.Azt nem tudom írtam-e már, hogy észrevettem, a karbiba a fúvókákat valaki felfúrta rendesen.Eredetileg 50-es , és 25- ös alapjárati volt benne.Még nincs kalibrált fúvókadörzsáram, ezért a vágópisztolyokhoz járó tisztítókkal néztem meg, kb. 90-re, és 50-re tólta fel az alapjáratit.
Az nem lehetséges, hogy az áramló levegő képes szabályos nagyobb benzincseppeket kiszippantani, és ezért nem igazán kerül fel a dugattyú felé?Hanem mint egy leválasztó ciklon, ahogy a forgattyúsház fenekére érkezik a csepp, egyszerűen leesik, letapad?Vagy ez hülye teória?
Köszi a tippeket.A membránt kivettem, lemez zár, fedél síkban van.Szájjal kipróbáltam, belefujtam a szívócsonkon keresztül, klasszul átereszt, de visszaszívni nem tudtam a levegőt.A szimmeringeket is néztem, nincs kifordulva.Végül is vákum az van, mert az AC pumpát működteti ezerrel.Az egész blokkot szétdüntöttem, tömítéseket is cseréltem.Szerintem a MIKUNI karbi szivat.Az autómata szivatóba lévő kis tengelyt is kicseréltem rövidebbre, hogy nagyobbat nyisson a szivató tűszelep.
Kész őrület..
Hali! Ha bármiféle motorszerelési gondod van hívjál-atok bizalommal! Minden gyártmány és tipus javítását vállalom. Kiegészítök, motul,repsol motorolajok forgalmazása. Budapesten vagyok elérhető, kérésre motortmentek. Mobil 06309543031 hívjatok bizalommal
Nézd meg a hideginditót.Esetleg lehet kivan fordulva a fötengely szimering emiatt nincs elősürítés, igy nem tudja elösüriteni a naftát. A membránt is nézd meg.
hELO,SEGITSÉGET kérné régi klr250 vezérlési jeleiről,a fesö jelhez mi az ellenjel,és az also 3bol melyik az ˇˇigaziˇˇjel;;a gyujtás fix hall os azon nem tudom álitani,nem pörög és a kipuf visszadurrog,KÖSZI
Nem az exupszelepet nézi az elektronika, hanem a motor helyzetét. Ha laza a bowden, sokat fordul a motor, míg megáll, akkor azért van hibakód, ha szorul a bowden keveset, akkor azért.
Bowdwen csere, beállítás, és jó lesz.
A GIXER1000 agyonbaszhatatlan, és nincs tipushibája.
Összeraktam a régi lamellákkal és egy gramm csúszás sincs.
Meddig fog tartani, azt később fogom tudni megírni. Elméletileg ugyan az az anyag bírnia kéne egy jó darabig.
Váltáskor megcsúszik de utána fog. Vettem másik lamellákat de kár volt. Az új és a régi mérete szinte tizedre egyforma. Na majd jó lesz tartalékba.
De gondolj bele. A lamellák benne vannak a gödröcskében. Amikor elkezd kopni, már egy ferde síkon fog találkozni a kosárral és szét emeli a lamellákat egy picit. Váltok, húzom, úgy közepesen nem tökig, megcsúszik. A gázt vissza engedem akkor ujra fog. Holtjáték van. Ha a rúgóerőt növeltem a csúszás nem szünt meg. Mit csinál az ember? Vesz új lamellákat belerakja, megint jó egy darabig. A gödör pedig csak mélyűl, méghamarabb fogja kicserélni a lamellákat.
Mert ez a megcsúszás nem egyszerre jött, hanem szép lassam. Az új lamella a koptathatóságat figyelembe véve nem sokkal vastagabb. Ha kibírna 3 évet nem szeretném évente cserélni, mert nem olcsó. Megpóbálom leszedetni síkba, mert a lamella mozgása már ígyis-úgyis nagyobb lett. Ha nem sikerűl úgyis cserélni kéne, ha kapok. Mi a véleményetek.
Nem tudeom, hogy tőlem kérdezted e az olajcserét, hogy megvárható e? Igen megvárható ha minden megvan hozzá. Amugy 15-ker palotán vagyok. Üdv
Köszönöm a segítséget!
Olajcsere megvárható 650 Aprilia Pegaso?
Valaki meg tudná nekem mérni hogy DRZ-E 2007 modell segédvázán ahol a kipufogot rögzited a végén,ott mekkora a távolság a két vég között?
Kicsit elgörbült az enyém nekivágtam egy falnak és meghajlot a kipufogo rögzitö fül a vázon meg a váz is segitsetek!
mit gondoltok az ólomadalékhoz?
azthallottam jót tesz a főtengelynek és a csapágyaknak!
meg lehet hogy a gyartyaképet is jobban kimutatja!?
DR350S
Az nem lehetséges, hogy az áramló levegő képes szabályos nagyobb benzincseppeket kiszippantani, és ezért nem igazán kerül fel a dugattyú felé?Hanem mint egy leválasztó ciklon, ahogy a forgattyúsház fenekére érkezik a csepp, egyszerűen leesik, letapad?Vagy ez hülye teória?
Mindenesetre kellemes hosszú hétvégét!
Kész őrület..
Nézd meg a hideginditót.Esetleg lehet kivan fordulva a fötengely szimering emiatt nincs elősürítés, igy nem tudja elösüriteni a naftát. A membránt is nézd meg.
Üdv
Akkor először a bowdeneket nézem meg. Én csak azt írtam le amit a szerelő mondott.
Üdv!
Bowdwen csere, beállítás, és jó lesz.
A GIXER1000 agyonbaszhatatlan, és nincs tipushibája.