Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Minden kedves segítőkész tanácsot köszönök, most már megoldom az infok birtokában!
Szép estét mindenkinek!
az alsó sorban ami van olyan nekem is van egy, szerintem még a szimóhoz adták
aki minden nap szerel azért tart egy párat még RIGA IS VAN GYÁRI VAGY EGY KIS ESZTERGÁLÁS.... ÉS MÁR MŰKÖDIK IS
Igen ott is lehet külön darabokat venni, nekem vékonyfalú 14-es kellett volna, és ott volt több hosszban, és vastagságban és azt vettem meg amelyik jó volt! De láttam múlt pénteken a használt-cikk piacon a szerszámokat árusító eladónál ! AHHOZ KI KELL MENNI A SZOBÁBÓL.
szinte útbaesett...
ott aztán van a szartól a repülőig minden, igaz a szarból lényegesebben több van
Sziasztok. Ezt az anyát milyen fajta szerszámmal tudom leszedni?ezt egy gilera runner 180fxr birtokolja és muszáj leszedni mert különben nem tudok féktárcsát cserélni :D
( mellette volt a csárda?)
én a praktikerben vettem mert praktikus volt
Mint ahogy INI mondta megméred a gyertyát aztán elmész a boltba , vagy a használt cikk piacra és veszel egy olyan kulcsot ami jó hozzá. A mezőgazdasági gépalkatrész boltot azért mondtam mert ott láttam vagy 5 féle méretűt.
Akkor lehet valami karburációs hiba is, így elsőre nagynak tűnik az a 20-as karbi egy gyári 50-es motorra...
Mindkettő teljesen gyári, mindenük megegyezik, egyeduli változás hogy az egyiken 14-es a másikon 20-as karbi van. Amelyik az újabb kiadás(jelen esetben amelyik nem pörög rendesen) annak a km/h mutatója 130 helyett 150-ig lett órázva. Többi színre, szagra ugyanaz.
nem voltam rest:
a gyári honda gyertyakulcs külső átmérője és a csőkulcs külső átmérője között 0,4mm különbség van
ennyivel nagyobb a csőkulcs....
Sajnos az a baj, hogy délelőtt fordultam vele8 km-t, és bevittem a garázsba. Késő délután be akartam indítani , forgott is ahogy kell, de nem indult. Azóta is olyan hangot ad, mintha nem kapna benzint, vagy mintha nem lenne a pipa a gyertyán. Azért szeretném kivenni a gyertyát, mert annak arculatából kapnék információt, hogy kap e benzint, vagy túl sokat kap, vagy nincs szikra. Betolással is próbálkoztam lejtőn, de semmi.
Pont errol beszelek.
ok
meg aztán aki napi szinten használja annak megéri a beta, de aki 3 évente kiteker 1-4 gyertyát annak felesleges
csőkulcs fala kb 1-2 mm közti
ettől vékonyabb dolog a világon nincs
én 700 forintért vettem egy csőkulcsot elvágtam ráhegesztettem egy krovafejet aztán tisztára jó lett
eddig még minden motorból kiszedte a gyertyát
Ja ja de ezt tudtam mutatni. Egyebkent meg sok helyen nem fer el a 18-as, plusz ha valami nevtelen gyarto akkor a tartossaga miatt vastagabbra keszitik. Plusz a hossza is fontos hogy a gyertya elferjen.
Pl a kawa ZX7-nel a beta kulcsot hosszaban vekonyitani kellett mert nem fert le.
Köszönöm a jó tanácsot én meg is tenném, de ez egy speciális , úgynevezett vékony falu csőkulcs, ami a gyertya, és a hengerfal közé befér.
Én általában nagyon kreatív vagyok, és csak akkor kezdek sopánkodni, amikor a negyedik gyertyakulcs sem alkalmas.
A masik meg az hogy mennyi km van a gyertyakban? Megy a motor? Beindul? Tudom ez az en hanyagsagom es nem is dicsekednek ezzel de a chevy avalanche-ban mar 140 ezer km van...eredeti gyartyakkal. Azt se tudom milyen. Hetvegen ki is cserelem oket. Igerem!
csak ebből a beta fejből lehet venni 5 csőkulcsot...
De lehet. A beta gyárt gyertyakulcsot. És még sok más szerszamgyarto. Sőt szerintem minden szerszamgyarto.
Beta number:956E
Méret :17.8 mm azaz 11/16
nem sértésből írom csak általánosságból:
a 21. században a gondolkodás a hiánycikk
tudás van, csak nem tanítják meg használni
a te esetedben:
megnézed milyen a cseregyertya, megméred, majd elkocogsz a boltba venni egy csőkulcsot, aztán méretre vágod(ha kell) és boldogság
Valami speckó kulcs kell hozzá vagy mi?
Nézd meg mezőgazdasági gépalkatrész-boltban.
Egy gyári gyertyakulcsért a hazámat.... ER5 Kawasakim van, és nem tudom kicserélni a gyertyámat, mert a 21. században nem lehet kapni hozzá szerszámot! Áll a jószág az istállóban, nem mozdul , új gyertyákért kiált!