Igen ott is lehet külön darabokat venni, nekem vékonyfalú 14-es kellett volna, és ott volt több hosszban, és vastagságban és azt vettem meg amelyik jó volt! De láttam múlt pénteken a használt-cikk piacon a szerszámokat árusító eladónál ! AHHOZ KI KELL MENNI A SZOBÁBÓL.
Sziasztok. Ezt az anyát milyen fajta szerszámmal tudom leszedni?ezt egy gilera runner 180fxr birtokolja és muszáj leszedni mert különben nem tudok féktárcsát cserélni :D
Mint ahogy INI mondta megméred a gyertyát aztán elmész a boltba , vagy a használt cikk piacra és veszel egy olyan kulcsot ami jó hozzá. A mezőgazdasági gépalkatrész boltot azért mondtam mert ott láttam vagy 5 féle méretűt.
Mindkettő teljesen gyári, mindenük megegyezik, egyeduli változás hogy az egyiken 14-es a másikon 20-as karbi van. Amelyik az újabb kiadás(jelen esetben amelyik nem pörög rendesen) annak a km/h mutatója 130 helyett 150-ig lett órázva. Többi színre, szagra ugyanaz.
Sajnos az a baj, hogy délelőtt fordultam vele8 km-t, és bevittem a garázsba. Késő délután be akartam indítani , forgott is ahogy kell, de nem indult. Azóta is olyan hangot ad, mintha nem kapna benzint, vagy mintha nem lenne a pipa a gyertyán. Azért szeretném kivenni a gyertyát, mert annak arculatából kapnék információt, hogy kap e benzint, vagy túl sokat kap, vagy nincs szikra. Betolással is próbálkoztam lejtőn, de semmi.
csőkulcs fala kb 1-2 mm közti
ettől vékonyabb dolog a világon nincs
én 700 forintért vettem egy csőkulcsot elvágtam ráhegesztettem egy krovafejet aztán tisztára jó lett
eddig még minden motorból kiszedte a gyertyát
Ja ja de ezt tudtam mutatni. Egyebkent meg sok helyen nem fer el a 18-as, plusz ha valami nevtelen gyarto akkor a tartossaga miatt vastagabbra keszitik. Plusz a hossza is fontos hogy a gyertya elferjen.
Pl a kawa ZX7-nel a beta kulcsot hosszaban vekonyitani kellett mert nem fert le.
Köszönöm a jó tanácsot én meg is tenném, de ez egy speciális , úgynevezett vékony falu csőkulcs, ami a gyertya, és a hengerfal közé befér.
Én általában nagyon kreatív vagyok, és csak akkor kezdek sopánkodni, amikor a negyedik gyertyakulcs sem alkalmas.
A masik meg az hogy mennyi km van a gyertyakban? Megy a motor? Beindul? Tudom ez az en hanyagsagom es nem is dicsekednek ezzel de a chevy avalanche-ban mar 140 ezer km van...eredeti gyartyakkal. Azt se tudom milyen. Hetvegen ki is cserelem oket. Igerem!
nem sértésből írom csak általánosságból:
a 21. században a gondolkodás a hiánycikk
tudás van, csak nem tanítják meg használni
a te esetedben:
megnézed milyen a cseregyertya, megméred, majd elkocogsz a boltba venni egy csőkulcsot, aztán méretre vágod(ha kell) és boldogság
Egy gyári gyertyakulcsért a hazámat.... ER5 Kawasakim van, és nem tudom kicserélni a gyertyámat, mert a 21. században nem lehet kapni hozzá szerszámot! Áll a jószág az istállóban, nem mozdul , új gyertyákért kiált!
Szép estét mindenkinek!