Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Értem, így nem tudom megmondani mi lehet az oka, csak találgatni lehet... Lehet hogy más henger van rajta, átkéne nézni mindent.
És meg lehet valahogy buzerálni, vagy keressek egy olyat ami biztosan engedi?
Ja, azt elfelejtettem mondani hogy amelyik gép kipörög még gyengébb is a kompresszió alapján.
Ha rossz akkor nem adna szikrát, inkább arra gondolok hogy folytott lehet, máshogy kezeli az előgyujtást nagyobb fordulaton, ez okozhatja akár azt is hogy nem akar elpörögni 11 ezerig mint a másik motor...
A kipu cserét megpróbálom majd. Ha esetleg a cdi rossz akkor az miben nyilvánul meg? Mondjuk ebben, hogy nem pörög a motor? Hol tudok beszeretni ilyet? Megéri használtat venni?
Lehet hogy a kipufogó el van koxolódva, lehet hogy attól nem forog, próbàld ki hogy átrakod a másik motorról mit csinál... Meg a cdi-t is kipróbàlnàm hátha az nem engedi tovább forogni.
Nem hiszem hogy megcsúszik mert akkor többet pörögne, meg azt hallanád is váltás után ahogy ráadod a gázt. Minden ugyan olyan a kèt motoron, kipufogó, gyujtás elektronika, henger stb ? Nem lehet hogy ez folytottabb változat?
Nem mondanám kifejezetten erőtlennek, viszont 6.-ban 9500-at pörög es 75-80km/h a végsebessége. Van egy ugyan ilyen motorunk csak dellorto sha 12-14-es karbival es az pörög 11-11,5ezret es 100-at megy alattam. A kuplungja annak kifogástalan. Gondoltam arra is hogy a rossz kuplung miatt esetleg nem elég hogy nem enged ki teljesen még meg is csúszik.
Erőtlen vagy mi a baj vele, csak annyi hogy nem forog 13 ezret?
Igen, gyári minden. Dellorto phbg 20bs karbi van rajta, az is a gyári. Megoldódna a fordulatszám probléma egy blokk felújítással? Nincsen szerencsetlenben erő, ezért nem pörög?
Üresben jó hogy többet pörög mint terhelés alatt gyári minden a motoron? Ha igen akkor hova forogjon 12-3 ezreket? A kuplungot meg nézd meg hogy nincs-e nagy holtjáték a karnál, ha nincs akkor lehet hogy sűrű benne az olaj, vagy be vannak verődve a lamellák a kosárba.
Üdv.Egy Polymobil 4T motorba milyen motor olaj kell?Tudja esetleg valaki.Köszönöm.
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni 1-2 hiba kiküszöbölésére.
Van egy Cagiva Super City 50-es motorom, és az lenne a problémám vele, hogy üresben kipörög 13.000-ig és még a kalibráláson is tovább, viszont sebességben 9500-nál többet nem tud.
A másik problémám hogy nem emel ki a kuplung, 1-esben meg 2-esben is nagy ellenállása van tolás közben, de mikor beinditom a motort akkor már szinte semmit nem érezni miután melegedett egy picit.
Köszönöm az esetleges tanácsokat, tippeket.
Köszönöm a választ! Megpróbálom beszerezni.
vékonyított 18as dugókulcs kell hozzá
Tehát akkor elvileg ez elronthatatlan?
Mindegy
Sziasztok
Lehet hogy ez egy hülye kérdés lesz, de elektromosságban elég off vagyok. :)
Levettem a z750 - em( 2010-es) lámpáját.
 Visszarakáskor kicsit elbizonytalanodtam hogy hogy is volt a csatlakozó a tompított és a refi izzóján.

Az izzóból két érintkező áll ki.

Az számít hogy a csatit hogyan forditom mikor rányomom az érintkezőkre?H4 nél egyértelmű, mert ott 3 érintkező van.
Sziasztok Vettem egy ER5-ös Kawasakit. Gyertyát kellene cserélni, de nem tudok, mert nincs gyertyakulcs. Vennék gyertyakulcsot, de nem tudom, hogy hány as kell? 18-as 21-es vagy más?
örülj neki hogy ennyivel is megy
ismerős fosadék kínai 4t gépe sík úton megy ennyivel valami amerigo vagy mipicsa a neve
és örökké valami kis biszbasz tönkremegy rajta, filléres dolgok de mindig van akció
bár beéri kb 1,5 literrel úgy néz ki ez az ára a kis fogyasztásnak
Nem dugóztam le szabadon hagytam a karter gáz csövet.Nem arra gondoltam hogy 200 km/h val megyek vele.De azért dombon felfelé ne 30 al mennyen.De ha ezek gyárilag ennyit tudnak akkor nem is várok többet tőle.
Kihúztam a légszűrő házból.A légszűrő háznál leduóztam,a karter gáz csövet meg szabadon hagytam.
Jó persze... Én rs-em is 50ccm gyárilag és 110 ről ugy áll meg a gyári fékekkel hogy fejreállok...
Nem kellett volna, a kartergáz majd nyomást csinál és az olajat fogja kinyomni. Nem tévedésből vagy szórakozásból tették oda! A másik: Ha ez egy 50-es robogó akkor a fékek a váz és minden az engedélyezett 40 km/ óra sebességre lett tervezve. Ha gyorsabban akarsz menni vegyél egy 400-vagy 600 ccm3-eset aztán azzal lehet hasítani.
Es amikor a kartergazcsovet lekototted jobban ment? Es mit csinaltal a csovel, ledugoztad?
A karburátor tetején(vákumos karburátor) volt egy csavar amivel lehet állitani hogy a subertűt meddig engedje fel,azt kiszedtem.Meg a karter gáz cső vissza volt vezetve a légszűrő házba azt is kikötöttem.