Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi a tippeket, akkor újra szét aztán kiderül.
fekvőhengeres minarellinek a karbi alap keverékcsavar beállítási helyzetéról senkinek semmi infó?
a tdm nem különösen érzékeny a légszűrőre de ha csak anélkül megy akkor valami nem jó lehet sokat kap lehet a szűrő kuka fussatok neki mégegyszer
Tömítést nem hagytál ki? Csavarok pl. nem lazák valahol?
Nincs fennakadva a sibertű pl? Mert ha szűrő nélkül jó, akkor azt jelenti , hogy sokat kap.
Csak az az érdekes, hogy légszűrő nélkül meg tökéletes.
ha a légszűrő tiszta , akkor a karbitakarításnak kellene mégegyszer nekifutni , lehet valahol csak van valami kosz vagy nem sikerült jól összerakni
Helló!

Adott egy 850es TDM, nagyon sokat állt, karbi takarítás meg volt, szinkron is. Tökéletesen jár légszűrő nélkül (gyári papír légszűrő), ahogy belekerül nem hajlandó elindulni a gyertyák szárazak ilyenkor. Több benzin kellhet? Előre is köszi.
És még annyi hogy melyik szériával lehetne még esetleg házasítani,a vezérműtengelyt,meg a himbákat.
Sziasztok.Érdeklődnék,hogy vezérmű tengelyt,illetve himbákat szoktak e esztergáltatni,vagy valahogy fel javítani?Egész pontosan egy 1994-es honda xr 600-rol lenne szó.Ha valaki tud bontoot alkatrészeket xr-hez,hálás lennék.köszönöm
nincs olyan hogy 0,21 olyan van hogy pl 0,17mm +-0,03mm
és ami túl van az sok
0,25 szívó hézag a 0,21 helyett nagyon sok?
igaz...
50ccm rettenet........
fekvőhengeres minarelli blokkos retteneteknek mi a keverékcsavar alapbeállítása?
nem jutok vele dűlőre mert bentről kifelé 1-3 fordulat között semmi változás nincs
jó szarul ejti a fordulatot, meg vagy alacsony az alapjárat és szivatóval jó,
vagy jó az alapjárat és szivatóval meg pörög mint az állat
az előző műveletet nem szerelő követte el mert az nem összerakja a motort hanem... összeszereli ....a szénát szokták össze rakni....
Bandit 250, csak a szivó. És tudom hogy nem kísérletezett senki vele.
Csak az előző szerelő így rakta össze a motort, és most nem indult be.
Bocsi, most latom hogy csak szivot irtal. Akkor az elso nem ervenyes csak a ket utolso megjegyzesem.
Peldaul a dugo utoleri a kipufogo szelepeket. Vagy ha nem akkor nem indul be. Vagy ha be is indul nem fog kiporogni. Szerinted valaki itt kiserletezett ezzel? Egyebkent millen sor 4-es? CBR ZXR vagy suzuki?
Sziasztok!

250-es sor4-nél, ha a szívó vezérműtengely egy foggal késik(mint gyárilag kellene lennie), az mit befolyásol?
Köszönöm!
Hy,két aprósággal nyaggatnék valakit aki keni vágja a gsx-eket,adott egy kis 600as katana 94ből,állítólag ezek lapkás hézagolásuak amit nem igen akarok elhinni mivel a 10évvel idősebb 750esem is már himbás-csavaros állítású.
Illetőleg van egy nyavalyám(friss vétel a gép) olyan a kuplungja mint a vaj meg a váltó is tényleg álom szépen jár viszont a 2es csattanh magas (4000felett) váltom.Ha épp csak belenditem 1be és egyből váltokm a 2őt semmi gond illetve ha sprint van akkor sem érzem hogy csattan .
Végszóul pesten vagy a megyében tudtok mondani olyan futóművest aki nem a lerántásra megy hanem tényleg szereti és érti is azt amit csinál.Vannak sejtéseim de kiváncsi lennék egy penge szaki véleményére
Van egy Yamaha Majesty 125 robogóm felül a fék karnál csepeg az olaj, főfékhenger felújitó készletet nem lehet kapni hozzá.
Kinai 125-ös robogó főfékhengerével lehet helyettesiteni szerintetek?
Féktisztító, megfújod a környékét és kész.
Amíg nem meleg a motor szarik a L értékre. Cseréld ki első körben.