Adott egy 850es TDM, nagyon sokat állt, karbi takarítás meg volt, szinkron is. Tökéletesen jár légszűrő nélkül (gyári papír légszűrő), ahogy belekerül nem hajlandó elindulni a gyertyák szárazak ilyenkor. Több benzin kellhet? Előre is köszi.
Sziasztok.Érdeklődnék,hogy vezérmű tengelyt,illetve himbákat szoktak e esztergáltatni,vagy valahogy fel javítani?Egész pontosan egy 1994-es honda xr 600-rol lenne szó.Ha valaki tud bontoot alkatrészeket xr-hez,hálás lennék.köszönöm
fekvőhengeres minarelli blokkos retteneteknek mi a keverékcsavar alapbeállítása?
nem jutok vele dűlőre mert bentről kifelé 1-3 fordulat között semmi változás nincs
jó szarul ejti a fordulatot, meg vagy alacsony az alapjárat és szivatóval jó,
vagy jó az alapjárat és szivatóval meg pörög mint az állat
Peldaul a dugo utoleri a kipufogo szelepeket. Vagy ha nem akkor nem indul be. Vagy ha be is indul nem fog kiporogni. Szerinted valaki itt kiserletezett ezzel? Egyebkent millen sor 4-es? CBR ZXR vagy suzuki?
Hy,két aprósággal nyaggatnék valakit aki keni vágja a gsx-eket,adott egy kis 600as katana 94ből,állítólag ezek lapkás hézagolásuak amit nem igen akarok elhinni mivel a 10évvel idősebb 750esem is már himbás-csavaros állítású.
Illetőleg van egy nyavalyám(friss vétel a gép) olyan a kuplungja mint a vaj meg a váltó is tényleg álom szépen jár viszont a 2es csattanh magas (4000felett) váltom.Ha épp csak belenditem 1be és egyből váltokm a 2őt semmi gond illetve ha sprint van akkor sem érzem hogy csattan .
Végszóul pesten vagy a megyében tudtok mondani olyan futóművest aki nem a lerántásra megy hanem tényleg szereti és érti is azt amit csinál.Vannak sejtéseim de kiváncsi lennék egy penge szaki véleményére
Van egy Yamaha Majesty 125 robogóm felül a fék karnál csepeg az olaj, főfékhenger felújitó készletet nem lehet kapni hozzá.
Kinai 125-ös robogó főfékhengerével lehet helyettesiteni szerintetek?
Adott egy 850es TDM, nagyon sokat állt, karbi takarítás meg volt, szinkron is. Tökéletesen jár légszűrő nélkül (gyári papír légszűrő), ahogy belekerül nem hajlandó elindulni a gyertyák szárazak ilyenkor. Több benzin kellhet? Előre is köszi.
és ami túl van az sok
nem jutok vele dűlőre mert bentről kifelé 1-3 fordulat között semmi változás nincs
jó szarul ejti a fordulatot, meg vagy alacsony az alapjárat és szivatóval jó,
vagy jó az alapjárat és szivatóval meg pörög mint az állat
Csak az előző szerelő így rakta össze a motort, és most nem indult be.
250-es sor4-nél, ha a szívó vezérműtengely egy foggal késik(mint gyárilag kellene lennie), az mit befolyásol?
Köszönöm!
Illetőleg van egy nyavalyám(friss vétel a gép) olyan a kuplungja mint a vaj meg a váltó is tényleg álom szépen jár viszont a 2es csattanh magas (4000felett) váltom.Ha épp csak belenditem 1be és egyből váltokm a 2őt semmi gond illetve ha sprint van akkor sem érzem hogy csattan .
Végszóul pesten vagy a megyében tudtok mondani olyan futóművest aki nem a lerántásra megy hanem tényleg szereti és érti is azt amit csinál.Vannak sejtéseim de kiváncsi lennék egy penge szaki véleményére
ezt érdemes elolvasnod
Kinai 125-ös robogó főfékhengerével lehet helyettesiteni szerintetek?