Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!
A képen egy YZ250 főtengelye és szimeringe látható. A kérdésem, hogy a főtengely felől hogy tőmít ez?
szia
ezek alapjan lehet hogy ecu problema van.javaslom vedd le az ecu testet es adj a szondanak kulon testet a kasztnirol.
ha ez megvan utana merd meg kozvetlenul a szonda jelvezeteken a jelszintet
ha szerencsed van akkor ez megoldja a gondot. ha nem akkor ecu javitas.
azert egy szonda csere elotte erdemes lenne
Sziasztok!

Suzuki gsxr 600 K6 kattog ha ráadják a gyújtást.
Tudtok segíteni, hogy mi okozhatja ezt?

Előre is köszi!
nem szív falsot, akkor szokása így felpörögni
frissítés:
Elindult a járgány ismét, gyertya kábel valamint pár csúszó saru csere után ismét adott szikrát, így életre tudtam kelteni. A karbi viszont kifog rajtam. Hidegen annyira ugrál az alapjárat, hogy a normális alapjáratról egyszer csak elkezd húzni, de nagyon, majdnem elindul a közép állványról, majd szép lassan vissza esik alapjáratra és kezdi megint a pörgést. Amint bemelegszik ezt már nem tapasztaltam, mondhatni elfogadhatóra lőttem találomra a keverék csavart, mert melegen nem tapasztaltam ezt a nagy pörgést. Viszont a gázhúzás után is nehezen esik vissza a fordulat, mintha a bovden nem húzna vissza megfelelően, pedig vissza tolja a rugó ahogy a karbi oldalán nézem
A súbertű közép állásba volt, most 1el lejjebb raktam a kis lemezt, vagyis a tű feljebb került.
Nem tudom mennyire kell menniük ezeknek az 50 4T robogóknak, de így 50km/h a vége.... Csak ez az alapjárat ugrálás lenne jó, és szépen reagálna a gázra....
(fals levegőt szívott a szívó csövön, de a bilincs már ki lett cserélve, az szét volt már törve)
Sziasztok. 
Rieju toreo 50 4T robogó:
A tegnapi napon 1 éves állás után karbi tisztítgatás majd keverék csavar állítgatás következtében elindult, mentünk is vele igaz nem pörgött gázadásra, ezért 1 túl dús állítás miatt beköpte a gyertyát és össze vissza adta a szikrát, nem is indult el csak 1szer vagy 2szer de le is állt egyből. Ma megrendeltem 1 új bele való gyertyát, ki akarom próbálni de semmi, nem ad most semmi szikrát. A gyújtó trafónál a zöld kábel viszont meg volt égve nem tudom mennyire fog látszódni a képen. Hogyan tudom tesztelni, hogy a trafó a hibás vagy se? 
Biztosítékot nem találtam sehol, vagy csak nem alaposan néztem körbe. Manualt se találtam ehhez a sz@...hoz.
Légyszi segítsen valaki.
Érdeklődnék hogy XVII.kerület környékén 50-es robogó főtengely javítás és hengerfúrást végző gépműhelyt tud e valaki.
Akkor a lambdás témámhoz ennyit tudok hozzáfűzni ami a képen látható így megy el a lambda értékem a zárt ciklusban ha dolgozik és Ecu próbálkozik vele amíg el nemér egy köszöb értéket amikor inaktív újra nyitott ciklussal dolgozik az ecu
mellékesen 4 vezetékes fűtött Bosch Zro2 lambda
Ecutól jövő csatlakozón mértem a jel és a jeltesten egyenfeszt ráadott gyújtásnál az nállam 410mv
ecutól jövő jeltest szál és test között multival 65mV-ot mérek
Amit nem is értek igazán úgy tudom 150mV-750mV között vagy 0V
Kapcsolási rajz alapján is jeltest specifikus a szonda
Viszont a szonda fémházán és a jeltesten széthúzott csatival szóval maga a szondán és a szonda csatlakozójánál a jeltest kimeneten szakadás vizsgálón jelez a multiméter azaz sípol.
Akkor ez most Jeltest testzárlatos?Amúgy ha kivan törölve a hibakód visszajön
Illetve mivel jeltestes a szonda ecutól jönne akkor ez az eltolt jel akkor hogy van az hogy ez a szondától feljövő jeltest szál mégis testen van ha nem kellene neki?
nem járó autónál levett gyújtásnál mértem feszültséget a jeltest szál-aksi között és megvan a 12V holott tudtomal nem kellene csak ha a jeltest testzárlatos
Értem, köszi szépen a segítséget.
+0,75 túlméretes dugó tetejére az volt írva ,hogy 56,70 +0,75
Az lesz !:) csak a dugó is el árulná a méretet. Látom te is tdr-t hajtasz. és vertex dugóval raktad össze. Így akkor tőled kérdezem hogy amikor megvetted a dugattyút a saját mérete volt a tetején igaz?
mérd már le a hengert...
a dugó alján mérj és több lesz mint 56 elméletileg ha nem túl nagy a kopás
De máshogy kérdezem. Aki már újított fel 2t motort vertex dugóval a dugó tetején ez a szám a saját méretét jelöli? bár kétlem,hogy a következő dugó méretét írnák le csak mégis megkérdezném nem szeretnék egy potya dugót rendelni
a furatra merőlegesen mértem a dugó közepén kb. az alján nem tudom mivel ott van egy "bevágás" az alján.
ja de hol mérted az 56-ot ? a dugó szoknyáján kellene alul a csapszegfuratra merőlegesen
56.00 az alapméret .
Lehet az alapméret 55,75-mm ez pedig az első túlméret, nemdebár ?!
Sziasztok !
Került hozzám egy dugóhibás tdr. a henger hálistennek megúszta a dolgot így csak dugót kell rendeljek bele. Viszont tolómérővel lemérve 56.00mm a dugó tetején viszont +0.25 van írva. Na most akkor melyik kellene? Tolómérőt biztosan jól használtam. Aki esetleg ismeri Tamás András tanár úr 16 órán keresztül magyarázta a helyes használatot:D
tervben van a túlfolyón keresztüli kifúrás csak még nem jöttem rá mivel kellene
egy új karbit nem szívesen vennék rá vagy 30 pénz az új olasz karbi, a motor meg ér max 50ezret
amúgy épp most teszteltem egész jól megy 3 litert eszik, szép világos barna a gyertya stbstb
csak az alapjátat körül van némi kis gebasz
meg örökké leesik a gyertyapipa
szét van kopva mint a picsa, na de majd odafogatom a henger burkolathoz kábelkötözővel
ja mert nem zárt el a tűszelep és vagy a vákumos benzincsap és bepisált .... de ha levan dugózva legalább ha folyik befolyik a hengerbe vagy a légszűrőbe attól függ hogy áll
nekem 1 és 3 fordulat között semmit se változik
valami mókolt darab pl a leeresztő/túlfolyó kivezetése le van vakítva(nagyon ügyesen összeolvasztották)
de nem érezni hogy lötyögne a suber
alapból kettő fordulat ki , de speciel én oda állítom ahol jól veszi a lapot , van olyan ami csak komplett betekerve ment meg olyan is ami 3 ki szóval erre nincs fix recept de ha az egész ki van már kopva lökj rá egy kici óccó kínait vegy egy új dellortót
Na jah... Ez meg állt vagy 4 évet pluszba. Amúgy még eszembe jutott, hogy szerintem nem kaphat sokat légszűrővel mert a gyertyák tiszta szárazak.
minden kis szar járatot jól ganézzatok ki, ravasz egy szerkezet a karburátor
legjobb lenne egy ultrahangos mosás ha sokat állt
pl egyik ismerősnek benne maradt az egyikben egy kis koszgombóc, pedig át lehetett fújni de mégis benne volt, aztán ahogy ment néha felkapta néha nem aztán idegesítően szar volt a gép

amúgy a pöcs kivan nekem is, alapból 3 perc egy karbibeállítás néha meg úgy beszopok egy-egy karbival hogy az életkedvem is elmegy