Üdv.Mindenkinek.Van egy Polimobil robogóm 4T .kb 2008 as évjáratú.Nem találtam rajta sehol meg a pontos évjáratott.Minden működik rajta.Kb 50 km/h a vége egyenes úton.Dombon felfele max 30 al megy.Azt szeretném tudni hogy ezek a tipusú motorok csak ennyire képesek vagy csak ez megy ennyivel.
Köszönöm.
Sziasztok ! :D Kétütemű motorom ( Peugeot Speedfight ) robogó, nem volt beindítva egy pár hónapja, és most nem indul. Mi lehet a baj/ és a megoldás mi lehet? Előre is köszönöm
Szerintem mindent atbeszélve nekem még lenne egy kérdésem hozzád RC51 mégpedig, hogy perecelés után a borulás érzékelő ha tilt akkor az is teljesen áramtalanít? Illetve engedi utánna újra índítani a motort vagy előtte van valami művelet amit még újraindítás előtt végre kell hajtani ahhoz hogy újra működjön?
Persze azért mondtam hogy merj feszültséget az akksin gyujtassal és gyújtás nelkul. Ez az első dolog amit egy szerelő csinal, aztán lépünk tovább ha az akku feszültsége viszonylag nem valtozik. Követni kell a kört a fobiztin keresztül a gyujtaskapcsolobol visszatérő vezetéken at a biztosítékok elllenorzesevel. Nem bonyolult. Elég kicsi probalampa is.
Az új akksit most raktam bele egy hete bár nem mondom hogy gyári hibás létezhet olyan egy az ezerből kb. még garis.
Én is itt keresném a hibát másra nem tudok gondolni de még a gyújtáskapcsoló eszembe jutott volt már hogy cserélnem kellett motoron. Passz
Vannak még érdekes dolgok, amikről nem hallottal. Az akkuban bent ahol a terminalok vannak a cellakkal összekapcsolva az összeköttetés meglazul. Mersz terhelés nélkül feszultseget de már egy izzót sem tud meghajtani.
Az akku így egyik pillanatról a másikra hal meg.
Mi baja lenne, semmi... 2ütemüekbe álltalában nem raknak olyan tiltást mint 4t-be ami egy megadott fordulatnál elveszi a gyujtást hogy ne károsodjon a blokk.
Közben meg lett a hiba, nem a hajtással volt gond, hanem kicsi volt a prés a hengerfej és a dugó között, 0.5 mm, meg volt kenve a hengertalp tömítés szilikonos pasztával és ahogy le lett húzva a hengerfej kitolta a tömítést... Most összeraktam szárazon, beállitottam 0.8mm körülire és hibátlan lett, valószínű visszafogta a nagy sűrítés mert most jobban forog a motor lazábban jár, szerencse hogy nem vert bele a dugó hengerfejbe...
A te esetedet sem értem egésszen, hogy tudna egy akksi annyira lenullázódni hogy a műszerfalon még csak ne is pislákoljanak a visszajelzők ha az önindítót már nem is forgatja.
Én is rámértem 12,6 volt benne ha gyújtáson van ha nem!?
én még mindig csak a biztikre tudok gondolni vagy valami fő kábel szakadás lecsúszás bár erre már kevésbé.
Szia!
Én jártamhasonlóan, de nekem elindulás előtt produkálta. Az akkumulátor volt a hibás, mivel terhelés nélkül 13 voltot mutatott, de gyújtással pedig 0 voltot. Töltés után produkálta, hogy egyik pillanatról a másikra tönkre ment az akksi.
Egy cbr 929rr -el motorozás közben persze már jó messze az otthontól lefulladt a motor és eltüntek a visszajelzők a műszerfalról se kép-se hang addig és előtte tökéletesen működött.
Egyből megnéztem a biztiket meg az akksit de mind jó, gondoltam az immobiliserre is de ezt kizárom mert a benzinpumpát tiltja meg az önindítót attól még a visszajelzőknek világítani kellene szerintem ha elfordítom a gyújtáskapcsolót.
Egy ismerősöm beszélt egy eldőlés érzékelőről hogy csinálhat esés nélkül ilyet de nem tudom hogy teljesen áramtalanítja a motort vagy az is a benzinpumpát tíltja és a visszajelzők attól még világítanak vagy nem illetve gyújtás levétele és újrakapcsolásakor elvileg újra indítható lesz a motor.
Ha volt valakinek hasonló jelenség vagy tudja hogy mi lehet még a baj tegye meg hogy ír nekem.
Köszönöm!
Kellemes ünnepeket!
válasz erre
600-as Horneten (2008-as évjárat - PC41) ha műszerfalat cserélek, akkor az új műszerfalon, hogy tudom beállítani (beállíttatni), hogy a réginek megfelelő km-t mutassa? Nem trükközni akarok, csak azt, hogy az új óra is a régin szereplő óraállást mutassa.
A gond az, hogy a réginek pont ott sérült a folyadékkristályos része, ezért csak a saját kimutatásom alapján tudom megmondani +-100km, hogy mennyit kéne az újnak mutatnia. A vezérlésből kinyerhető-e valahogy a pontos adat? Hogyan? Esetleg van valaki, aki tud ilyet csinálni?
Robogónál mitől lehet hogy nehezen undul el, forog a motor de alig húz, szíjat lemértem 17mm körül van, görgők négyszögletűek kicsit 12 grammosak, hátsó kuplung jó állapotban van, a rugó piros színű benne. Valami ötlet?
Köszönöm.
Szedd szét a karburátort és pucold ki. A gyertyát is takarítsd meg. Akkumulátort töltsd fel és menni fog az.
Én is itt keresném a hibát másra nem tudok gondolni de még a gyújtáskapcsoló eszembe jutott volt már hogy cserélnem kellett motoron. Passz
Az akku így egyik pillanatról a másikra hal meg.
egy ilyet kell venni, simán lehetne a konrádyt alázni vele
Én is rámértem 12,6 volt benne ha gyújtáson van ha nem!?
én még mindig csak a biztikre tudok gondolni vagy valami fő kábel szakadás lecsúszás bár erre már kevésbé.
Én jártamhasonlóan, de nekem elindulás előtt produkálta. Az akkumulátor volt a hibás, mivel terhelés nélkül 13 voltot mutatott, de gyújtással pedig 0 voltot. Töltés után produkálta, hogy egyik pillanatról a másikra tönkre ment az akksi.
HELP ME PLEASE!
Egy cbr 929rr -el motorozás közben persze már jó messze az otthontól lefulladt a motor és eltüntek a visszajelzők a műszerfalról se kép-se hang addig és előtte tökéletesen működött.
Egyből megnéztem a biztiket meg az akksit de mind jó, gondoltam az immobiliserre is de ezt kizárom mert a benzinpumpát tiltja meg az önindítót attól még a visszajelzőknek világítani kellene szerintem ha elfordítom a gyújtáskapcsolót.
Egy ismerősöm beszélt egy eldőlés érzékelőről hogy csinálhat esés nélkül ilyet de nem tudom hogy teljesen áramtalanítja a motort vagy az is a benzinpumpát tíltja és a visszajelzők attól még világítanak vagy nem illetve gyújtás levétele és újrakapcsolásakor elvileg újra indítható lesz a motor.
Ha volt valakinek hasonló jelenség vagy tudja hogy mi lehet még a baj tegye meg hogy ír nekem.
Köszönöm!
Kellemes ünnepeket!
válasz erre
de elég jó pénzt kérnek érte
600-as Horneten (2008-as évjárat - PC41) ha műszerfalat cserélek, akkor az új műszerfalon, hogy tudom beállítani (beállíttatni), hogy a réginek megfelelő km-t mutassa? Nem trükközni akarok, csak azt, hogy az új óra is a régin szereplő óraállást mutassa.
A gond az, hogy a réginek pont ott sérült a folyadékkristályos része, ezért csak a saját kimutatásom alapján tudom megmondani +-100km, hogy mennyit kéne az újnak mutatnia. A vezérlésből kinyerhető-e valahogy a pontos adat? Hogyan? Esetleg van valaki, aki tud ilyet csinálni?