Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A szivattyú alaphelyzetben nyitva van. Az automata szivatonal. De mielőtt nekiesel szetszed ni a motort meg kell találnod a hibat. Én nem mondtam hogy motorgeneral de amit én néznék meg először az a kompresszio. (Ha már szikra és benzin van elmondásod szerint)
szted a szivató esélytelen? akkor motor generál?
Persze.
nem tudom mert nincs kompreszió mérőm. de az el tud menni egyik napról a másikra minden előjel nélkül? minden nap használom eddig mindig elsőre indult....
kompresszio mennyi?
sziasztok! van egy 50 es 4t robogóm ami eddig pöc röf indult de egyik napról a másikra nem indul gyertyát cseréltem benzin van szikra van. sztetek lehet az hogy az autómata szivató szart be? help! :)
Hi,
Igen kis 3/8os digitalis "kozdarab". Programozhato hogy mikor kezdjen a buzzer hangot adni illetve fenyjelzest amikor kozelit ill. eleri az erteket.
okos,az arahoz kepest. Teszt alatt
Nyomatekkulcs?
Fasza a motor a liften!
Mai szerzemenyem:
Hali.Van egy 750 -es gsx-r em 2000-es évjárat szívlámpás, olyan kérdésem lenne mennyire egészséges ha süvítő fütyülő hangot hallok a blokkból? Alapjáraton nem hallatszik,gázadáskor hallom legfőképp , ha nagyobb fordulaton járatom pl 6-7 ezer akkor is hallom a süvítő hangot. Azt mondják a GSXReknek hangos a blokkja, nem tudom ez a hang mennyire természetes neki... A motorba elméletileg 27000km van.
más az oldalidom a tank, az ar-en nincs légterelő, de simán feltehető a t4 tank is csak hogy ne legyen egyszerű
amúgy az ar 2 szelepes a t4 meg 4 szelepes, izmosabb valamivel
a lengőkar is más forma és ha jól emlékszem a t4 hátsókereke 17es de ez nem biztos
hello mindenkinek. lenne egy kérdésem.....mindenkihez....mi lehet a külömbség cagiva 350 ala rossa és cagiva 350 t4 e között? szivesen várom a hozzá szolásokat köszi hello
Sziasztok ez szerintetek egy tűszelep fészeknél mennyire gáz? A tömítő felületnél végül is le van kerekítve. Az a problémám hogy mikor jár a motor akkor átengedi valahol valami a benzint, már pedig új tűszelepek (tourmax M4) új O gyűrű....
OBD2-USD kábellel van valakinek tapasztalata? Nem bírom működésre bírni olyan szinten, hogy a számítógép nem ismeri fel rendesen.
Apropo: lendkerek feloli csapagyhely nincs megkopva
?
A csapagy belso gyurure. Az pedig a ftg re.
Ha epek a feluletek akkor no para.
ha kis hiba is van akkor feltetlen kell az o gyuru
Szia!
Mikor széthúztam nem volt benne. De kicsit félek tőle, hogy nem tömít megfelelően ott. Igen 63/28 C3-as csapágy. A persely a főtengelyre fekszik fel? Gondolom nem a csapágyra. Vagy mégis?
Amit István mond az az elmélet.
Gyakorlatban (kopások miatt) meg kell oda egy 25x1.5es (ha jól emlékszem) Oring ami a kezedben tartott persely letöréssel rendelkező élével tömít.
63/28C3 a ftg csapágy igaz?
Köszönöm
Mivel néhány tonnával összeszorítja a csavar a két gyárilag köszörült felületet, az ott tömít, ha nincs közte szennyezödés, és épek a felöletek.
És ha a persely homlokfelülete csak "simán" tömítés nélkül fekszik fel, akkor az ott tömít rendesen?
Ezt nem értem. Azt a két (három) jelet nem lehet vonalba hozni (fötengely "T" meg a veztengely lánckerek(ek) jelei általában az osztósikkal az ábrának megfelelöen), és lelellenörizni, hogy stimmeljen a vezérlésed?
Ott van a kezedben a válasz!
a persely palástján tömit a szimering ajka, a persely homlokfelülete, meg felfekszik bent a sikra, hogy persely és tengely közöt is tömöt legyen.
Törött hengerfejjel vettem meg.
Vásároltam egy csupasz, bontott hengerfejet. Komplett tömítés készlettel, szépen átpakolgattunk mindent.
Nagyon igyekeztem, hogy az összerakásnál ne csesszem el a vezérlést, de lehet, mégis sikerült.
A járgány nem indul, benzin nincs a gyertyánál, és a kipufogóm nem fúj, hanem szív.
Esetleg ötlet? :(
Sziasztok!
Aprilia Leonardo 150-el kapcsolatos problémám lenne.