Ma voltunk megnézni a verdát. Havernak nagyon tetszik. Hideg mocival várt a fazon, pöcre indult ahogy kell. Melegen meg csak csiszatol. Tolásra egy méteren belül azonnal. Aksit cseréltünk, volt egy tartalék, azzal vidámabban pörgette de indulni azzal sem akart.
mert hidegen pöcc-röff?
nekem a robesz jó szarul indul önindítóra, rúgásra meg egyből
az akku már a végét járja, ha kap egy kis töltő tuningot egyből indul önindítóval is
Sziasztok,
Olyan kérdés lenne, hogy rieju am6 blokk, melegen nehezen indul ha önindítózod, tolásra azonnal. Eladó a verda tehát előélet nem ismert sajnos... Valakinek valami ötlet?
mi van olyankor amikor egy akkuban 13v körüli a feszültség indításkor meg csak 6-7?
tudom hogy kuka mert ez egy 10 éves akku, csak érdekel hogy miféle hiba okozza ezt
az a fura hogy ha 2 hétig áll akkor sem esik a feszültsége de egy 55w izzó is leviszi 10 alá 3 másodperc alatt
Sziasztok!
Új vagyok még a fórumon, ezért előre is bocsi, ha nem jó helyen teszem fel a kérdésemet.
Vásároltam egy 2005-ös Z1000-est, minden rendben volt, a télen az alapvető dolgok át lettek nézve, megcsinálva rajta. Értem ez alatt: Olajszűrő, olaj, fékek rendbetéve, sportszűrő tisztítva, szelephézagok ellenőrizve, gyertyák ellenőrizve. Az üzemanyag rendszeréhez nem lett nyúlva azon kívül, hogy a tank le lett szedve. A szerelés utánni inditáskor egyenletlenül kezdett el járni,feketén füstöl, rengeteget fogyaszt. Kapott azóta üzemanyag rendszer tisztító adalékot, hátha lerakódás a sok állástól, de nem lett jobb. Ha az első (gázkar álltal mozgatott) folytószelep szenzort szinte teljesen végállásig rakom, akkor megjön az alapjárat, kisimul a járása, de a füst, és a rengeteg benzin zabálás marad. Ettől minimális eltérés pár tized mm, és szinte megáll a motor, össze vissza jár. A hátsó folytószelepszenzor állására szinte alig reagál a motor. Végigmértem szervizkönyv alapján az összes szenzor ellenállás,feszültség értékét(beleértve a légnyomás, levegőhő,vizhő,MINDEN), az alapján minden rendben van. F1 lámpa nem világít. Az összes vezeték ránézésre rendben van, a hiba mindig fennáll, nem szakaszos. Volt rajta diagnosztika is azóta, de egyértelműen nem adott ki hibát, sok hibakód jött ki (természetesen törlés után, mert ugye bolygatva volt sok minden a mérések miatt).
Válaszotokat előre is köszönöm bocsi, hogy ilyen hosszúra sikerült.
Üdv.:Péter
Ocsem 75 ezret keres, naponta 4-kor kel es sokszor este 7-re er haza hulla faradtan. Egy mikrobusszal teritik az uditoitalokat borsod megyeben. Nincs bejelentve. Bicajjal jar be mert buszra nincs penze. Elkepzeled mi van ha balesetezik? Vagy lebetegszik? Csak mero kivancsisagbol kerdeztem hogy motorszerelokent hogy megy.
szerinted beírja?
ez magyarország...
itt sunnyog-sumákol szinte mindenki, minimálbér papíron többi zsebbe már ha megkapja(nem pont a natixról beszélek, hanem általánosságban)
Csak mero kivancsisagbol kerdem hogy mennyit tud egy jonak mondott szerelo osszehozni? Mondjuk 35 eves tapasztalattal. Nem akarok jelentkezni csak kerdem mert egyaltalan nem vagyok kepben.
Sziasztok!
Motorkerékpár szerelőt keresünk azonnali kezdéssel Kecskeméten hivatalos márkaszervizbe. Önálló munkavégzésre képes tapasztalt kolléga jelentkezését várjuk csaapatunkba.
Szervizünk jól felszerelt, 3 állásos, minden van az igényes munkavégzéshez. Wc, tusoló, étkező, munkaruházat biztosított.
jelentkezni az alábbi elérhetőségen lehet: 06-30-2055296 natixkft@t-online.hu
Üdv! Olyna kérdésem lenne, hogy 2 napja mentem a motorral (2005, rmz 250) és egy idő után nem indult rúgásra csak tolásra de úgy rögtön. Azóta csak tolásra indul, szépen jár, erő is van benne. Mi lehet a baja?
nekem a robesz jó szarul indul önindítóra, rúgásra meg egyből
az akku már a végét járja, ha kap egy kis töltő tuningot egyből indul önindítóval is
Olyan kérdés lenne, hogy rieju am6 blokk, melegen nehezen indul ha önindítózod, tolásra azonnal. Eladó a verda tehát előélet nem ismert sajnos... Valakinek valami ötlet?
tudom hogy kuka mert ez egy 10 éves akku, csak érdekel hogy miféle hiba okozza ezt
az a fura hogy ha 2 hétig áll akkor sem esik a feszültsége de egy 55w izzó is leviszi 10 alá 3 másodperc alatt
mert a gyárban összevissza kenegetik szerinted......?
Új vagyok még a fórumon, ezért előre is bocsi, ha nem jó helyen teszem fel a kérdésemet.
Vásároltam egy 2005-ös Z1000-est, minden rendben volt, a télen az alapvető dolgok át lettek nézve, megcsinálva rajta. Értem ez alatt: Olajszűrő, olaj, fékek rendbetéve, sportszűrő tisztítva, szelephézagok ellenőrizve, gyertyák ellenőrizve. Az üzemanyag rendszeréhez nem lett nyúlva azon kívül, hogy a tank le lett szedve. A szerelés utánni inditáskor egyenletlenül kezdett el járni,feketén füstöl, rengeteget fogyaszt. Kapott azóta üzemanyag rendszer tisztító adalékot, hátha lerakódás a sok állástól, de nem lett jobb. Ha az első (gázkar álltal mozgatott) folytószelep szenzort szinte teljesen végállásig rakom, akkor megjön az alapjárat, kisimul a járása, de a füst, és a rengeteg benzin zabálás marad. Ettől minimális eltérés pár tized mm, és szinte megáll a motor, össze vissza jár. A hátsó folytószelepszenzor állására szinte alig reagál a motor. Végigmértem szervizkönyv alapján az összes szenzor ellenállás,feszültség értékét(beleértve a légnyomás, levegőhő,vizhő,MINDEN), az alapján minden rendben van. F1 lámpa nem világít. Az összes vezeték ránézésre rendben van, a hiba mindig fennáll, nem szakaszos. Volt rajta diagnosztika is azóta, de egyértelműen nem adott ki hibát, sok hibakód jött ki (természetesen törlés után, mert ugye bolygatva volt sok minden a mérések miatt).
Válaszotokat előre is köszönöm bocsi, hogy ilyen hosszúra sikerült.
Üdv.:Péter
YZ250-es blokk összerakásnál elég a gyári tömítés vagy pasztázni is szoktátok? Ha igen, mit használtok?
ez magyarország...
itt sunnyog-sumákol szinte mindenki, minimálbér papíron többi zsebbe már ha megkapja(nem pont a natixról beszélek, hanem általánosságban)
Vespa 125 ET4-gyel van alapjárati, automata szivatós gondom. Tud valaki a budai oldalon szerelőt, aki rá tudna nézni?
Tudna nekem valaki innen segiteni, egy olyan linkkel, ahol megtudhatom, pontosan mennyi olaj szukseges a motoromba?
gsxr 1100W 97
koszonom
Motorkerékpár szerelőt keresünk azonnali kezdéssel Kecskeméten hivatalos márkaszervizbe. Önálló munkavégzésre képes tapasztalt kolléga jelentkezését várjuk csaapatunkba.
Szervizünk jól felszerelt, 3 állásos, minden van az igényes munkavégzéshez. Wc, tusoló, étkező, munkaruházat biztosított.
jelentkezni az alábbi elérhetőségen lehet: 06-30-2055296 natixkft@t-online.hu