Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

próbáld ki a gyári relével ledes indexekkel akkor kell menjen külön külön csak gyorsabban villog
Nem,külön küön
a műszerfalon 1 égő a visszajelző mindkét irányba ?
Sziasztok!

Egy kis segitséget szeretnék kérni. Nem tudom, hogy jó helyen kérek.
Elkezdtem lecserélni a gyári indexeket ledesre. Kicseréltem a relét, majd neki álltam az elejének. Villog mind a kettő, külön is, meg együtt is.
Folytattam hátul, felraktam az egyik oldalra(jobb oldal) , villog külön is meg együtt a három(negyediket még nem raktam fel). Megnéztem ismét hogy külön villog-e jobb oldali, nem villog. Megnéztem a biztositékokat, mind ok.
Vissza raktam az összes gyári indexet, meg a relét is. Nem villognak.
Mi lehet a gond?
Köszönöm előre is a segitséget!
Sziasztok, Egy olyan problémám van, hogy nem tudok a dellorto 19 black edition karburátoron levegőt állítani ( a motor megy, jól húz /Derbi senda 70ccm Dr vashenger/, de nem reagál a levegő állítócsavar állitgatására). Olvastam, hogy másnak is van ilyen gondja ezzel a karburátorral, de választ nem találtam. Mi lehet az oka? (Gyári 14-es karbival nincs ilyen gondom, de a 70-es hengerrel nem teljesít kellőképpen.). ?
Ahoj

Újdonsült (nagy)robogó tulaj lettem. Egy Kymco People S 200-t vettem és az a fura helyzet van, hogy fordulatom elmegy a világításom. Elkezd erősödni a világítás, majd elmegy a tompítoot és a helyzetjelző is. Ha csak helyzetjelzőt kapcsolok, akkor semmi. Mi a tök lehet ez? A fesszabályzóra gyanakodom, a töltésem tökéletes 14,8V (13,5-15,5 között ír a szerelési)...
Sziasztok.Tudna valaki nekem egy 2T gurut ajánlani?Csak szakmai segitségre lenne szükségem.Köszönöm
Sziasztok!
Érdeklődni szeretnék, Yamaha Fz6n 07 (még a sima,nem S2-es) motorhoz az első teleszkópba, milyen márkájú és mennyiségű olajat ajánlotok. Valamint a szimmering milyen márkájú legyen, vagy mire kell odafigyelni a beszerzésekor?

Előre is köszönöm!
Sziasztok!

Budapest környékén tudna valaki kölcsön adni egy láncnittelő szerszámot?
legközelebb mosd ki a gyertya körüli részt én ilyennel mosom: link
utána kifújatom szárazra majd tekerek a gyertyán 2-3 fordulatot és ismét adok neki egy kis levegőt(8-10 bar)
utána ki lehet tekerni teljesen
most meg vagy bele néztek egy endoszkóp kamerával vagy le a hengerfej
jobb szervizekben kiszedegetik a cuccot belőle megbontás nélkül is de nem biztos hogy az lesz az olcsóbb megoldás
sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni tőletek sos!

Az xr600 motorom berúgó karja eltört ezért szeretnék venni egyet de sehol nem találok.Az lenne a kérdés hogy milyen enduróé mehet rá még a gyárin kívül?Valaki azt mondta hogy az xl600 ugyan az de nem merem megvenni úgy hogy nem vagyok benne biztos.

Előre is köszi!
igen, az a gyertyapipa. arra szoktak még tenni egy tömítést, hogy ne tudjon bemenni semmi és amikor kiveszik akkor kifelé húz mindent. ha olyan a pipád ami teljesen lezárja a fészket akkor meg valamikor nem olyan volt rajta és valaki sz@art mindenre és összerakta így. én leszedném a hengerfejet, egy tömítés és némi fagyálló nem nagy összeg. kitakarítani, összerakni és kész.
most nézem, hogy milyen géped van. ha ez ezzel történt akkor az még inkább elgondolkodtató, hogy mi történt ezzel a motorral, melyik cross pályán ment végig?
Én ha ki akarom venni a gyertyát akkor először a gyertyafészekben fékevesztett porszívózásba kezdek egy ilyen kisméretű a szívócsövet a gyetyafészekhez alakított porszívóval! Ugyanis tele szokott lenni mindenféle kosszal homokkal, kavicsokkal, stb. amiket a roppant "hosszú" sárvédő megakadályoz, hogy odahulljon.
Igen ez egyértemű,hogy csak akkor rakódhatott rá,amikor kitekertem!Ez ok,de itt is van gumi dugó a gyertya pipán,de akkor is odakerült.De még mindig azt mondom,hogy nem lehetett látni.
Pici kavicsok. A gyertyát nem szoktuk a földön rugdosni.
gondold végig. ha kitekersz egy menetet akkor csak utána rakódhat rá így valami. ez jó kis tanulópénz lesz... legközelebb ha van kompresszor, fújd ki a gyertya fészkét. ha nincs akkor pucold ki valamivel. és le kéne szedni a hengerfejet kitakarítani a hengert mert ha így visszateszel egy gyertyát még több kosz lesz benne és az csinos dolgokat fog művelni rövid idő alatt.
beszélj endurosokkal mit használnak ilyenek ellen. vannak mindenféle gumidugók amik ezeket hivatott megakadályozni
Ami az érdekes,hogy semmi kosz nem látszódott,csak miután kiszedtem a gyertyát akkor lestünk,hogy ez meg mi!
arra gondolni sem merek, hogy ennyi kosz állt a gyertyán amit nem takarítottál ki mielőtt kiszedted és a többi meg belehullott az égéstérbe.
nem tudom. nem ejtetted le a homokba véletlenül?
Hali.
Szerintetek ez mitől van?
Sajnos nem értek a motor szereléséhez, ez az első motorom , és nem voltam még ilyen helyzetben. 99-es Aprilia RX 70-ről van szó.
Nekem a cagivam csinálta ezt.Ha meg véletlen beindult akkor meg hátrafelé..:)
Milyen a gyujtásod?Lehet hogy elmászott a gyujtás és roszkor kap szikrát.Ez csak egy tipp.
Sziasztok! Van egy kis gondom. Tegnap mentem a motorommal néhány kört, majd egy gyorsítás után erőtlenné vált, és leállt. Elkezdtem rúgdosni, a kipufogó hatalmasakat durrant. Nem indul. Utána olvastam, mint kiderült nagyon sok benzint kapott (bár ezzel úgy ahogy tisztába voltam) , és felgyülemlett a kipufogóban. Viszont arra nem találtam választ, hogy hogy lehet megcsinálni. Amikor az eset után kivettem a gyertyát, nem volt gyújtás. Gondolom beköpte. Megpucoltam, most már van gyújtás. Azóta egyébként gyertyát is cseréltem. Azt a tanácsot kaptam, hogy vegyem ki a gyertyát éjszakára, és hagyjam szellőzni a motort, másnap be fog indulni. Így tettem. Ma kipróbáltam , de azon kívül, hogy már nem durrog a kipufogó, semmi változás. Szikra van, méghozzá erős. Mit tegyek?