Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszönöm a gyors választ!
A manual normál hőmérsékleten 20W-40-es olajat ír a motorba a difibe pedig GL4-es 80W-s hajtóműolajat.
Sziasztok!
Yamaha dragstar xvs 650-es olajcseréhez milyen olajat vegyek?
A kardánba is kellene.+szűrők.
Tudna valaki segíteni a fenti információkkal?
Előre is köszönöm.
Rendben, köszönöm.
Azért mérd ki melött bármit is veszel!
Igen, a szabályozást nem is akartam, az egyengetés még elmegy valahogy. Sajnos 2 új tárcsára nincs már pénzem, 80e ment rá az elejére eddig. Akkor szerintem jobb lesz egy bontott párban gondolkodnom. Állítólag "Ricsinél" ellenőrzött, jó minőségűek vannak.
Nem sokan alkalmazzák ezt a mérési módszert...én is belefutottam egy ily tárcsa hibába pár éve. A CNC gépre felfogott táracsa forgatás közben 0,04-0,06 mm-t ütött axiális -tengely irányban mely nem haladta meg a szervizlimitet. Ugyanakkor kb azonos rádiszon (mondjuk a középátmérö ahol a betétek fognak) ha mondjuk a tárcsa 8 pontján 45°-ként megmérte egy század pontos mikrométerrel a vastagságban 0,01-0,03 mm éltérést mértem bizonyos pontokban. Az én motoromon 0,01 mm még alig érzékelhetó vibrálást okoz, és müszakin is benne van a fékerö ingadozás a megengedett 20%-os türésben. kb 0,02 mm már érezhetö vibrálást okoz, és már kinkeservesen megy át a müszakin. 0,03mm már elviselhetetlen vibrációt okoz, és képes hazavágni a krómozást is a becsúszószárakon, tuti bukó egy müszaki vizsgán.
A jelenség ugyanis az, hogy mivel a tárcsa kerülete mentén változik a vastagság, így fékezéskor a kerék fordulatszámmal arányos frekvencián változó fékerö fogja vibrálni a futómüvet.
Èrdemes ezt szerintem lemérni. Ilyen esetekben sajnos csak a tárcsa csere segít, mert ha van is szegecs a tárcsához, hogy sikolás után újra felerösítsd a rotorra, sajna az mindkét oldalon történ sikolás után kb a kopáshatár alá esik be a tárcsa vatagsága.
Ja, hogy a tárcsákhoz hozzá is nyúltak?.....akkor mégis.....
Kispesten egy Kornél nevű emberhez vitték el a Rad-ból (állítólag mindenki ismeri, jó szakember) az egész kiszerelt futóművet. Ő egyengetett a tárcsákon kicsit, meg nem volt középen a kerék (?) . Ö is megmérte, h nincs ütése a tárcsáknak. Gondolom azt is, h egyenletesen kopottak-e a tárcsák, ha már olyan kiváló szakember.
Sziasztok!

Elővettem ma a motort, 600-as sor 4, injektoros. Viszont nagyon nehezen indult, csomót kellett indítózni aztán kis gázzal nagy nehezen elindult. Utána már ment szépen. Attól lehetett ez, hogy kb. 2 hete pár másodpercre elindítottam aztán le is állítottam (tudom ilyet nem csinálunk de téli karbantartás volt aztán a végén gyorsban megnéztem, hogy passzol-e minden). Előtte sosem csinált ilyet, mindig pöccre indult.
köszönöm
láttam olyan 520as láncot ami 1500km alatt elszakadt pedig a 750es big nem erőgép
bár már akkor gyanús volt hogy a vadiúj láncot 1000km környékén feszíteni kell és utána is nem sokkal...
aztán neki 9 ezer volt a lánc nekem a zvm2 meg 16 szóval nincs olyan ördögi különbség árban(ha a szett árat nézzük)
Utcai sport es mas motorok

Super sport motorok

Ahogy lathatod azonos mereten belul 8 azaz 8 fele araban 8 fele erossegu kulombozo tomitettseggel ellatott lancot tudsz venni.
A penztarcadhoz merten kapod a lancot. Ne varj az olcso lanctol sok sok kilometert plane 600RR-en.
Minden gyarto ceg gyart ugyanazon tipuson belul tobb erossegu lancot. Pl az RK 520-as lancbol tudsz tobb felet venni. Azaz olcso=hamar elnyulik, draga= sokaig tart.
Valami gyengeáramú elektromossághoz értő ismerőssel nézesd meg a modult , forrassza át a kötéseket, és ha akkor sem jó, akkor gondolkozz a csereberén.
Sziasztok, PC37 CBR 600 RR 2005-re milyen láncszettet érdemes venni? Próbáltam DID meg RK szettet is DID kicsit többet RK 12000 km-ert bírt. Néha pályázok meg elég sokat megyek utassal.
Sziasztok.
Ktm gs600 gyùjtás hibáról érdeklődnék. Nincs szikra csak néha de az is picsafüst. Tudtommal ez típushibája ezeknek. Kérdésem hogy pontosan hol keressem a hibát vagy mit kell cserélni?
Ha már 0.02 mm kagylós kopás van a tárcsán akkor ráz! Mit és hogyan mértél?
Sziasztok!
Srad-omnak fékezésnél ráz az eleje.
Telók felújítva, kormánycsapágy jó, új betétek, tárcsák bemérve (egész futóművet kiszerelve is külön bemérettem), nem ütnek. Gumi, felni jó, centírozva. Csak fékezésnél ráz, fékkar nem pumpál.
Valakinek ötlete? Már tanácstalan mindenki körülöttem.
Yamaha Majesty YP 150-be
nem tudja valaki mennyi motorolaj és hajtómüolaj kell bele?
Heló! Van egy 1 Leonardo 250 yamaha blokkos motorom,ma próbáltam indítani be is indult majd járt 1 kicsit és leállt..azóta bese indul és erősen kopog..Mi lehet a probléma? Előtte való vasárnap elég rossz idő volt sár minden,lehetséges hogy piszkos lett a karburátor és azért állt le?
udv

van csorges meg
Èn nem régen cseréltem a fojtószelep tengelyeknél a filckarikákat. A Suzukinál még lehet kapni, 6-7ezer HUF a 6 db. (Viszont nem oly egyszerű művelet, mert a pillangók csavarjai el vannak ütve kilazulás ellen, így kell egy ütve csavarhúzó, meg egy dorni, ami befér a szívócsőbe ellentartani. 3238-as poszt
A tűszelepek fészkét néha meg kell kicsit igazítani, lehet sorjás. Nyomás próbáztátok is a beszerelt tűszelepeket? Újra állítottátok a úszószinteket?
Ha veszed a fáradságot és gsxr 1100 topicban elolvasod az utolsó 25-30 oldalt, kicsit okosabb leszel.
Sziasztok! Van egy Honda NS 125 GRIMECA első féknyereg,amibe egy az egybe beletört a légtelenítő csavar. Próbáltuk kivetetni belőle, de nem sikerült, ezért betömítettük teljesen. Van e valami módszer arra, hogy légtelenítsük a rendszert enélkül?
Szerezz be egy másik, nem szétkopott karburátort.