Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kösz Mester Ez ku..va Jóóóóóó! :D
Kösz Uram de az pont nincs ami kéne Honda cb 1300 /2003/ .
Vegyél inkább LED-hez való relét még hangjelzéses is van! Az ellenállások csak feleslegesen melegszenek!
.6-al szerelt motor.Dellorto 17,5-ös karbival.Tünet: Könnyen indul,szépen jár alapjáraton.Bemelegedés után rátolom a szivatót és nem áll le.Szerintem le kellene. Kérdés.Mi a menete a karburátor beállításnak? A ssíbertűt hanyadik állásba kell állítani stb. Segítségeteket előre is köszi. A karbin van egy alapjáratot állító csavar,ez a síbert emeli,illetve egy rézből készült állítócsavar. Szerintem ez lehet a keverékszabályzó csavar.Ha melegen beállítom az alapjáratot és elkezdem a keverékszabályzót betekerni,míg az alapjárat el kezd emelkedni,ahol a legmagasabb ott egy felet vissza és hozzáállítani az alapjáratot? Szerintetek jó ez így,vagy hogyan lőjjem be a karbit. Előre is köszi Üdv: "D" / Yamaha dt 50 AM-6/
Sziasztok! Ha valakinek van felesleges 10W-os ellenállása, egy pár, vevő lennék rá. Ilyet vagy hasonlót.
Sziasztok szerviz manualokat honnan lehet letölteni, megszerezni? Tud valaki valamilyen oldalt?
Szia!
Egy olyan kérdésem lenne, hogy nemrég vettem egy SP1-est és kuplung lamellákat szeretnék cserélni benne. Elvileg 7 kopó és 6 fém lemez kell. Meg is rendeltem viszont a kopó lamellák közül az egyiknek a belső átmérője nagyobb, de a motorból kiszedetteké egyforma. Ez normális?
A szinkront is nézzétek meg.
Egyik henger sokat kap alapjáraton?!
Vagy az ahhoz a hengerhez tartozó trafó, de bármi is lehet! Ezt még műhelyben is úgy végzik, hogy egyik alkatrészt kicserélik és megnézik van -e változás?! Ha nincs vissza, és jön a másik! Az alapjárati benzinellátás körül is nézz széjjel. Nem szinkron probléma!
A legjobban amiatt vakarom a fejemet, hogy miért csak bemelegedett motornál jön elő a hiba. Hidegen semmi gond nincsen vele :/ Karbi szinkronra gondoltam még (bár ez a hőmérséklettel nem tudom,h összefügghet-e), meg arra, hogy esetleg áthúzhat valamelyik gyújtó kábel ha meleg a blokk.
Távban elég nehéz megmondani! Az alapjárati fúvókától kezdve bármi hiba lehet, például az alapjárati fúvóka dugulása, a gyújtókábel gyertyapipa, szelep, stb, hibája távban nem lehet kitalálni.
Sziasztok!

600-as karbis hornetem ha bemelegszik, akkor alacsonyabb fordulaton, kis gázállásnál (3000-3500)-ig egyenetlenül jár, elmegy valamelyik henger, kihagyogat a gyújtás. Biztos,hogy nem az összes, mert azért megy, de hogy nem 4 hengerrel az tuti. Ha magasabban tartom a fordulatot akkor nem csinálja, húz rendesen.
Szezon végén volt gyertya cserélve, szelep hézag ellenőrizve.
Van valakinek tippje, hogy mi lehet a gond?
Már időközben rájöttem.
Nem kerdezed komolyan!A szintetikus a jobb es a te motorodba en azt tennek.
Sziasztok!
Mi a különbség a szintetikus és a részszintetikus olaj között? Melyik a jobb?
Sziasztok!
Az mitől lehet, hogy ha behúzom az első fékkart kiengedem és utána megint behúzom akkor már nem olyan kemény, mint az első alkalommal viszont ha behúzott karral ide-oda mozgatom a kormányt, akkor megint felkeményedik.
Ugyanúgy kapsz mnt kromofágot, csak picit másabb az összetétele. Működik mindkettő és olcsó.
Nekem is van egy ilyen. Ha felmelegedett, és megállok, pl 50 km után majd indulnék, akkor nem forgat elég gyorsan. Másik lett helyette.
nem, mert az akkuban van szufla.
nem áll meg a hőre. csak megszorul az önindító.
Probaltad mar masik akkuval?
hőre megálló jármű ez olyan mint a lovaskocsi