.6-al szerelt motor.Dellorto 17,5-ös karbival.Tünet: Könnyen indul,szépen jár alapjáraton.Bemelegedés után rátolom a szivatót és nem áll le.Szerintem le kellene. Kérdés.Mi a menete a karburátor beállításnak? A ssíbertűt hanyadik állásba kell állítani stb. Segítségeteket előre is köszi. A karbin van egy alapjáratot állító csavar,ez a síbert emeli,illetve egy rézből készült állítócsavar. Szerintem ez lehet a keverékszabályzó csavar.Ha melegen beállítom az alapjáratot és elkezdem a keverékszabályzót betekerni,míg az alapjárat el kezd emelkedni,ahol a legmagasabb ott egy felet vissza és hozzáállítani az alapjáratot? Szerintetek jó ez így,vagy hogyan lőjjem be a karbit. Előre is köszi Üdv: "D" / Yamaha dt 50 AM-6/
Szia!
Egy olyan kérdésem lenne, hogy nemrég vettem egy SP1-est és kuplung lamellákat szeretnék cserélni benne. Elvileg 7 kopó és 6 fém lemez kell. Meg is rendeltem viszont a kopó lamellák közül az egyiknek a belső átmérője nagyobb, de a motorból kiszedetteké egyforma. Ez normális?
Vagy az ahhoz a hengerhez tartozó trafó, de bármi is lehet! Ezt még műhelyben is úgy végzik, hogy egyik alkatrészt kicserélik és megnézik van -e változás?! Ha nincs vissza, és jön a másik! Az alapjárati benzinellátás körül is nézz széjjel. Nem szinkron probléma!
A legjobban amiatt vakarom a fejemet, hogy miért csak bemelegedett motornál jön elő a hiba. Hidegen semmi gond nincsen vele :/ Karbi szinkronra gondoltam még (bár ez a hőmérséklettel nem tudom,h összefügghet-e), meg arra, hogy esetleg áthúzhat valamelyik gyújtó kábel ha meleg a blokk.
Távban elég nehéz megmondani! Az alapjárati fúvókától kezdve bármi hiba lehet, például az alapjárati fúvóka dugulása, a gyújtókábel gyertyapipa, szelep, stb, hibája távban nem lehet kitalálni.
600-as karbis hornetem ha bemelegszik, akkor alacsonyabb fordulaton, kis gázállásnál (3000-3500)-ig egyenetlenül jár, elmegy valamelyik henger, kihagyogat a gyújtás. Biztos,hogy nem az összes, mert azért megy, de hogy nem 4 hengerrel az tuti. Ha magasabban tartom a fordulatot akkor nem csinálja, húz rendesen.
Szezon végén volt gyertya cserélve, szelep hézag ellenőrizve.
Van valakinek tippje, hogy mi lehet a gond?
Sziasztok!
Az mitől lehet, hogy ha behúzom az első fékkart kiengedem és utána megint behúzom akkor már nem olyan kemény, mint az első alkalommal viszont ha behúzott karral ide-oda mozgatom a kormányt, akkor megint felkeményedik.
Egy olyan kérdésem lenne, hogy nemrég vettem egy SP1-est és kuplung lamellákat szeretnék cserélni benne. Elvileg 7 kopó és 6 fém lemez kell. Meg is rendeltem viszont a kopó lamellák közül az egyiknek a belső átmérője nagyobb, de a motorból kiszedetteké egyforma. Ez normális?
600-as karbis hornetem ha bemelegszik, akkor alacsonyabb fordulaton, kis gázállásnál (3000-3500)-ig egyenetlenül jár, elmegy valamelyik henger, kihagyogat a gyújtás. Biztos,hogy nem az összes, mert azért megy, de hogy nem 4 hengerrel az tuti. Ha magasabban tartom a fordulatot akkor nem csinálja, húz rendesen.
Szezon végén volt gyertya cserélve, szelep hézag ellenőrizve.
Van valakinek tippje, hogy mi lehet a gond?
Mi a különbség a szintetikus és a részszintetikus olaj között? Melyik a jobb?
Az mitől lehet, hogy ha behúzom az első fékkart kiengedem és utána megint behúzom akkor már nem olyan kemény, mint az első alkalommal viszont ha behúzott karral ide-oda mozgatom a kormányt, akkor megint felkeményedik.
nem áll meg a hőre. csak megszorul az önindító.