Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mi a helyzet? Rámférne 1 "kis"korepetálás!
Szevva TLman!
Szevasz Janííí!
Hali!
Nekem is ilyen gépem van és pár hónapja ezen is szarakodik az FI lámpa. Van úgy hogy ötször-hatszor el kell indítanom egymás után hogy elhagyja, de van olyan is hogy napokig semmi baja. Nemrég bent voltam a Suzukinál és ott a szerelő azt mondta hogy ne foglalkozzak vele, mert ez suzuki-betegség: el van kopva az exup szelep tengelyének perseje és nem mindig áll be alaphelyzetbe, ezért jelez hibát a lámpa. (ezt ő könnyen mondja, nem az ő motorján villog a szemébe egy piros lámpa, ami pl: olajnyomás hiányát is jelezheti!) Azt is mondta hogy ezt nem lehet javítani.(csere) Hát én nem fogok komplett leömlőt venni két szar persely miatt. Még nem volt időm szétszedni, de biztos vagyok benne hogy tudok bele esztergálni. Addig is inkább indítgatom többször, de ne világítson egy hülye piros lámpa a szemembe. (egyszer megpróbáltam, de száz méter után megálltam és újraindítottam mert kurvára idegesített)
Üdv!
Újabb délutánt töltöttem el a SEPIA társaságával...a mocsok..
Szóval.Frissen fúrt henger, kompresszió jó.Főtengely szimmeringek kicserélve.A vákumpumpát rendesen működteti, néhány másodperc alatt telenyomja a karbit.
Szikra van, 3 új NGK gyertyával is próbálva, ugrik 4-5 millimétert is.Benzin friss..
Kipufogó nincs bedugulva.Membrán zár.ÉS MÉGSEM INDUL BE
Ha kézzel befogom a karbi felét, akkor annyi anyagot tud beszívni, hogy csöpög a kipufogónál....a gyertya azonban száraz marad....
Rutinos, tapasztalt SEPIA-s MIKUNI-s Jó emberek SEGÍTSÉÉÉG!

Köszönöm előre is.
Gyáli piac, vasárnap délelőtt...
Kb. 10 rugó.
Ha az FI lámpa világít, azt jelzi, vidd Suzuki szervízbe, ott kiolvassák a hibakódot (ami lehet kb. 30 dolog), majd a kód alapján elvégzik a javítást.
Ha valóban az exup motor a rossz, annak a cseréje nem egyszerű, bármennyire is úgy tűnik.
Ugyanis a beállítás elvégzése nélkül a jó motor is hibakódot küld. Az is lehet, hogy csak a bowdennel van baj, szorul, vagy meglógósodott.

Mennél többen piszkálják, annál többe lesz a tényleges javítás.
köszi szépen!
Hali mindenkinek,kellene egy kis segitség,mert most mondhatni nagyon elvesztettem a fonalat. Egy Suzuki Gsxr 1000 ( k1) vasam van amin sajna világit az F i lámpa.A szervizbe levittem,és kideritették vagyis ugy gondolják,hogy az exup szelep vezérlö motor meghibásodása miatt világit.Én annak rendje és módja szerint rendeltem egy újat (bontott),de sajnos ez a hiba még most sem szünt meg.A szerelök azt nyilatkozták,hogy a vezérlö motor ugyanolyan rossz mint az én gépembe,és ez által jelez mág az F i lámpám.Ezzel szemben az egyik ismerösömnek ugyanilyen vasa van,amin ki van kötve az exup szelep,de ö nála semmi gond nem jelez vissza az F i lámpa.Hmmmmmm remélem érthetö. Szóval az a lényeg,hogy a segitségeteket szeretném kérni,hogy pontossan miért is lehet ez ? Tényleg a vezérlö motor miatt ? Vagy ezzen kivül,mi miatt jelezhet vissza ? (olajszint,olajnyomás megfelelö)Elöre is köszönöm a segitségeteket.



Üdv.:Gsxrjanika
Kiszeretném cserélni az elsőkerékben a kerékcsapágyakat,de egyszerűen nem tudom kiszedni az elsőkereket!99-es yz 125-öm van!
valaki tud segíteni?
hellósztok!
96os cr 125 höz keresek himbarendszert, ha valaki tud szóljon, sűrgős lenne
http://www.muszeroldal.hu/sear...
Itt forgalmaznak mérőműszereket, akkor csak a toldószárat is meg tudod venni.
Hali!
Nem tudja valaki,hol lehet mérőórához into szárat kapni,amivel a henger hordósságát lehet mérni?
Üdv!
Ezek szerint összejött a SEPIA..
Alakul a műhely...
szevasz gábor vagyok. Hivjál fel a számomon, a melohelyemen kicserélem neked szerszám minden van. ma szabad vagyok holnap melozom. 06306420248. üdv széles utakat.
hali mindenkinek, kellene egy kis segítség, cr250r 92-es, 1, 2 be magas fordulaton nem akar húzni dadog, mint mikor hideg a motor, akkor egyszer gondol egyet megint jó, aztán meg nem, 3, 4, 5 be viszont mindig jó, és alapjáratom is egyik napról a másikra elment (lehet vadászni ), karburátor szét lett szedve, kipucolva, akkor sincs alapjárat, ugyanúgy dadog egy kettőbe, gyertya lett cserélve, semmi, falsot nem szív mert megnéztem azt is, mi lehet a gond?gyertyakábel, gyújtás? vagy karburátor, még azon filóztam hogy lehet hogy az alapjárati fúvóka szar, dehát annak nem hiszem hogy köze van ahoz, hogy kisfokozatba nem húz, nem tudom mi lehet, ha van valakinek tippje, vagy már csinált hasonlót a motorja segítsen!
El van tömődve a kipu...
Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni! Láncot akarok cserélni a gépen, és már meg is vettem a szettet, csak nincs itt egy árva szerszámom sem (vidéki vagyok). Tudnátok ajánlani egy jó szerelőt Bp-en belül, aki olcsó pénzért kicserélné a lánckerekeket meg a láncot? Fontos lenne, hogy a hosszú 7végén már az újjal mehessek túrázni...

Köszi minden tippet...
P.
Szia teve007!

Felvettelek msn-re, de csak esténként 8-9 körül vagyok elérhető.
Én azt hiszem rájöttem a moci hibájára.Az előző "motordoktor" úgy cserélte ki a belső szimmeringet, hogy kívülről egy csavarhúzót ütött a szimmering, és a blokk fala közé (a barom ) , és csinált egy mély árkot, így a nyomás megkerülte a szimmeringet, majd ki is forgatta.Loctite perselyrögzítő megoldotta..
Legalább is remélem, holnap indítom....

Szia
Sziasztok!
Kawasaki KLE-250-es motoron kellene vezérműláncot feszíteni...mert igen csak csörög...de lehet hogy szelepet is kellene állítani Vki leírná nekem a műveletet(eket) Mert manualt nem találtam a neten...csak az 500ccm-et.Vagy az tök ugyanaz lenne
Előre is +köszönöm!
Szevasztok!
Ez nem teljesen vág a témába,de ne haragudjatok érte... Amiről szó van egy Yamaha GP 1200 Jetski! 3hengeres két ütemű! A probléma az vele,hogy "szárazon" kipörög rendesen,vízen meg nem! Számomra elég gyanús a hajtóműje,hogy esetleg a csiga kapott rendesen,mert vízen láttam már ilyet... Ha esetleg valaki komolyabban értene a jetekhez és írna egy pár sort,megköszönném!
Üdv! -Joó G
hát köszönöm igen ez a zz sepia undorito egy rakás szar, hmm igen a falsra gondoltam én is de lehet hogy ráhajitok egy vákumórát kb minek kell lennie ennél a tipusnál, nem tudod? remélem kiderül mindjárt ki is probálom nincs véletlenül msn-ed? vegyél már fel és akkor tudom mondani a tapasztalatokat. skype is jó msn:hsskft@freemail.hu skype hsskft üdv köszi mégegyszer
Szia teve007

Részvétem....én is kínlódok egy SEPIA-val.Ez egy elcseszett járgány, főleg a ZZ, a MIKUNI karbival.
Állítás képpen próbáld a tűt egy rovátkával feljebb állítani, több anyagot adni.Ha szükséges még, és nagyon alacsony a benzinszint, picit azon is lehet emelni.
Ha ez nem segít, nem lehet, hogy főtengely csapágyas enyhén a kis fickó?És fordulaton plussz levegőt szipákol be?A variátor felől belső szimmering is van.Nem okoskodás, én ezzel szívok egy ideje...legalább is ez a tippem.
Fúrt henger, kompresszió mint állat, szimmeringek cserélve, és mégis kicsi a vákum.Egyszerűen nem indul.Ha indítózás közben befogom a karbit, annyi anyag meg a forgattyús házba, hogy csöpög ki a kipufogón, a gyertya viszont száraz marad!Jah, motorblokkot teljesen szétdöntöttem, minden tömítés új, membrán zár.
Én erre várnék tippeket.
Stevasztok urak, behoztak hozzám egy Suzuki Sepia 50es romot, az lenne a kérdésem, hogy sztenderen kipörög rendesen, de ahhogy elindulok vele nsagy gáznál megfullad és alig alig pörög fel, karbi szétszedve kipucolva, ami meglepett hogy nincs levegöcsavar csak alapjárati. sosem láttam még ennyire tulbonyolitott karbit pedig elég sokat szereltem már, nos visszatérve idönként nagyon megindul, de abban a pillanatban ahhogy elnindult és mondjuk lecsontozom akkor megfullad le nem áll csak erötlen lessz. ha finoman huzom neki akkor felgyorsul, de hát ez emelkedön kevés, van valakinek 9tlete, gyertya tiszta olyan amilyennnek lennie kell. egyszerüen nem vágom mi lehet vele. Tanácsokat elöre is köszi üdv Gábor
Sziasztok!
Nemtud valaki GPX 750 hez 4-1 kipufogó leömlőt?