Sziasztok! Ha valakinek szüksége van ZZR-400/600 idomokra, lámpákra, indexekre, tükrökre, ülésre, segédvázra, kipufogóra vagy egyébre hívjon a 70/401-83-77 számon, vagy írjon a duki996@gmail.com-ra ! Andris
ha kopott a szimmering akkor nehezen indul nincs alapjárat pörgetve megy
nekem kifordult a szimmering akkor már be sem indul
bár kompresszió hiánynál is nehezen indul alapjárat ott se nagyon van
gyertyacsere a minimum az szoktott szivatni mindig..........
power részéhez nem értek ilyenem nem volt még
Beindulni beindul de nincs alapjárat...meg megy öninditó,kiszedtem a gyertyát addot szikrát!Köszönöm a tanácsot majd holnap remélem kiderül mi a hibája!
Sziasztok!
Lenne egy kérdésem!Szóval van egy TDR 125ösöm és fater elesett vele vasárnap!Nem volt semmi baja akkor ment minden!Tegnap beinditottam és nem indult el!Van szikra,átmostuk a tankot,karburátort és hogy ha közvetlenül fecskendővel nyomtunk bele benzint akkor elindult!És ha huztuk neki akkor ment viszont ha leesett a fordulat akkor meghalt!Két dologra gyanakszunk,a power szelepre és a gyújtásra!De ha valaki tudna valamit mondani meghálálnám!
Az előző esetnél az vigasztalhatott, h engem ütöttek el, és a biztosító tejelt rendesen. Ebben az esetben megmarad, amit a bontósnak el tudok passzolni. Épp lecseréltem rajta pár dolgot+szerelő munkaóradíja, és pár órával később K.O. Jövőre talán összejön egy SRAD-ra a pénz. Nem tudom, hogy fogom kibírni...
Új születésnap...
Pár helyen szétégtem, csak farmer volt rajtam, és még a térdvédőmet is otthonhagytam. Mocis cipő leszakadt a lábamról, fáj a jobb lábfejem, mint az állat, de rötngen szerint nem törött. Szalagkorlátot kaptam el, az lerátnott a mociról, ami keréken gurult tovább és beszállt egy Swift elejébe, én meg csúsztam vagy 100 m-t, de akár a korlát vagy oszlop is kettészelhetett volna, szóval elég jól megúsztam. Vigyáztak rám nem kicsit.
Hello!
Jah, volt egy kis bibi, a lánc verdeste a blokkot, le kellett cserélni. Kiderült viszont, h SRAD felni van rajta, és én meg gyári lánckereket rendeltem először, de sikerült megoldani. Hogy mégse legyen jó kedvem, belementem egy szögbe , gumi kuka. Telószimering is cserélve lett, iszonyat kemény lett az első futómű. Este pedig felkerült pont az i-re, egy kanyarban beszitált az eleje, gátló nem tudta megfogni és elszálltam . Moci kuka, meg egy autó is...
ez a kuplungkosár javítás engem is érdekelne
mert nekem is be van maródva rendesen
bár én kireszeltem a bemaródásokat több-kevesebb sikerrel de így elég nagy rés lett
80as dt-hez még nem láttam bontottan ami ne lett volna bemaródva
egyáltalán mekkora gond az hogy van egy nagy rés a lamella és a kosár között?
Sziasztok! Eladó egy JTR 816.42-es hátsó lánckerék, vadonatúj, de sajna nem jó a mocimra. Kedvezményes áraon odaadom, és Budapest ill. környékére el is viszem. Mailbox.hu ill. 06-20-921-1286 az elérhetőségem.
Széles utat mindenkinek (és jó időt ).
A kuplunglamellák beverődtek a kosárba és mikor berakom sebeségbe elkezd menni a motor,befog a kuplung!csiszolni lehetne a kuplunkosáron,de már ezzel nem akarok vesződ,mert ugyan úgy elfosná magát és mégjobban szétcseszné!Fel akarom újítani a vasta és ezért kellene nekemHa segítenél azt nagyon megköszöném!
A két tárcsa között a főtengelyen van egy persely (18), annak a végén egy vékony alátét, az fontos hogy ott legyen. Viszont a perselyEN levő vastag alátét a fojtás, az a tiédben vsz. már nincs benne.
906838d1d31f334
nekem kifordult a szimmering akkor már be sem indul
bár kompresszió hiánynál is nehezen indul alapjárat ott se nagyon van
gyertyacsere a minimum az szoktott szivatni mindig..........
power részéhez nem értek ilyenem nem volt még
Üdv
érdemes a főtengely szimmeringet megnézni mert az is produkál ilyen tüneteket
Lenne egy kérdésem!Szóval van egy TDR 125ösöm és fater elesett vele vasárnap!Nem volt semmi baja akkor ment minden!Tegnap beinditottam és nem indult el!Van szikra,átmostuk a tankot,karburátort és hogy ha közvetlenül fecskendővel nyomtunk bele benzint akkor elindult!És ha huztuk neki akkor ment viszont ha leesett a fordulat akkor meghalt!Két dologra gyanakszunk,a power szelepre és a gyújtásra!De ha valaki tudna valamit mondani meghálálnám!
Üdv:Fábián Bence
Pár helyen szétégtem, csak farmer volt rajtam, és még a térdvédőmet is otthonhagytam. Mocis cipő leszakadt a lábamról, fáj a jobb lábfejem, mint az állat, de rötngen szerint nem törött. Szalagkorlátot kaptam el, az lerátnott a mociról, ami keréken gurult tovább és beszállt egy Swift elejébe, én meg csúsztam vagy 100 m-t, de akár a korlát vagy oszlop is kettészelhetett volna, szóval elég jól megúsztam. Vigyáztak rám nem kicsit.
Te jól vagy?
Jah, volt egy kis bibi, a lánc verdeste a blokkot, le kellett cserélni. Kiderült viszont, h SRAD felni van rajta, és én meg gyári lánckereket rendeltem először, de sikerült megoldani. Hogy mégse legyen jó kedvem, belementem egy szögbe , gumi kuka. Telószimering is cserélve lett, iszonyat kemény lett az első futómű. Este pedig felkerült pont az i-re, egy kanyarban beszitált az eleje, gátló nem tudta megfogni és elszálltam . Moci kuka, meg egy autó is...
mert nekem is be van maródva rendesen
bár én kireszeltem a bemaródásokat több-kevesebb sikerrel de így elég nagy rés lett
80as dt-hez még nem láttam bontottan ami ne lett volna bemaródva
egyáltalán mekkora gond az hogy van egy nagy rés a lamella és a kosár között?
Kérdésem lenne és megköszönném ha tudnátok valami okosat mondani!
hogy tudom a jeladót beállítani pontosan?mert ugye annak van egy minimális 1-2-3mm-er holtjátéka.
Szerintetek?
Ja és dr350es motor!:D
András esetleg valami ötlet?
Remélem találsz alaktrészt
HA kell és ha tudok segítek bármiben!
köszi
Széles utat mindenkinek (és jó időt ).
Ez egy mesterszállási srác száma,sokféle motorral foglalkozik,többek közt yz 125el is.
A honlapjuk:www.krosszmotorok.cwi.hu