Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

De, eu-ban gyártják a jobb kamukat.....nagykeres említette pár éve, hogy nekik nyíltan kínálta eu-s gyár.....a francia ngk nem kamu úgy ahogy írod, de van bőven azon kívül is gyár, nem is kis üzem.
butaságokat ne írj :) az NGK-nak franciaországban is van az európai gyára. nem fogja japánban gyártatni amit csak itt ad el. nem a franciáknál gyártott gyertya a hamis hanem a hamisított amit, nem európában gyártanak csak meg kell jelölni a gyártás helyét ami vagy japán v franciaország. általában pont az a probléma h a franciáknál gyártott gyertyák cikkszámait hamisítják és japán felirat van rajta elég silányan. egyébként eléggé látszik a különbség az eredeti és a hamisítvány között.
Cseréljétek ki azt a pár gyertyát 2,5-3 évente, nem egy akkora összeg, hogy megvárjátok, amíg összegyógyulnak a menetek.
Nekem a ZXR-be bele is törött egy hamis. Lehúzásnál a tömítő gyűrű még nem ért le a hengerfejig, már beletörött. Kiszedni esélytelen volt, le kellett venni hozzá a hengerfejet. :(
Olvastam pár angol fórumon, hogy nekik csak hideg időben csinálta ezt a motor. Amint jobb idő lett nem fulladozott, ment szépen. Nekem is ősszel csak akkor kezdte csinálni, amikor már hidegebbek voltak.
Úgy, hogy a benzin harmada elégetlenül kipufog. Gondold át a kétütemű hengerben lejátszódó folyamatokat.
Denso gyertyaval is ugyan ezt csonalja. A gyujtas hogy van ezeken megoldva? Ott melegedhet tul esetleg valami?
ezt hogy érted hogy kimegy a harmada a kipufogón?
Éééés? Sokallja? A 7-8 liter harmada kimegy a kipufogón.
Ne akarj egy 125-össel 120-al pengetni! Arra vegyél egy ötszázas négyüteműt. Én a 750-essel eljárok 4,5-5,5 literrel. De ha már eléri az 5,5 l-t akkor nagyon gyors vagyok.
A kamut franciába gyártják, ha megfigyelitek a Japán Ngk kék feliratú míg a kamu ilyen sötétes barnás.
Nekem a 650-es ilyen csapatos túrázások során 5liter kürül fogyaszt ,javaslom a cimbidnek ,hogy vásároljon ilyesfajta motort mert az Ő motorját nem arra használja amire való.
Akksival kapcsolatba lenne kérdésem.
Élettartamba melyik bir többet az AGM vagy a savas motor akksi?
Mert olyat is halottam hogy a zselés agm gyengébb mint egy savas.
Amit vennék az varta 12V 7Ah EN110A ,
vagy néztem még Jp moto savas
12v 6Ah 85A ennek kevesebb az inditó árama.
Gyárilag 6Ah-s akksi jár a motoromba; csak kevés a hely az akksinak ez a két akksi fér bele amiket ide irtam.
Rég nem kínában gyártják a kamut hanem olasz vagy más déli eu-s országban, semmiben nem különbözik kívülről az eredetitől sőt még menni is fog vele a gép csak megdöglik 1-3000km múlva, nem kevéssel találkoztam amíg foglalkoztam ezzel. ....és mennyit szoptam.
rc 51 akkor ez hülyeség szerintetek is hanyagolja?
Válaszold neki azt hogy vegyen 4üteműt
Kb 10lóval erősebb és 55ccvel nagyobb a Ktm mint nekem az MHR és biza én tudnék örülni annak a 8nak is. Nemhogy még le akarjam vinni 5-6ra 2t ha nem kap kaját akkor egy húzósabb hajtás után szépen becsicsizik
Én nagyon vakarom a fejem hogy erre mit is mondjak. Inkább meghagyás másnak a valaszolast. Atadom a szót elekronnak, lássuk mi a velemenye.
Sziasztok! az lenne a helyzet, hogy van egy ismerősöm, neki van egy 2007es ktm exc 125 amihez nagyon jó áron jutott hozzá és hibátlan! Supermotoként használja, 15/46-os áttétellel szóval 160 körül megy, csak túrázik vele nem nagyon pörgeti persze azért powerezik 8-9ig kiforgatja 120körül utazik namátmost az lenne a kérdés itt hogy a 38 as karbit ha lecseréli egy 32 esre, akkor az nem fog ártani a motornak? mármint nem fog keveselni megragadni tőle? mert most a gyári 38 as karbiba vett kisebb fúvókát és azzal lehörög,meg kevesel az nem jó úgy! de viszont ha befogja 1/3 részét a karbinak, akkor kipörög a lapot is jól veszi ki is pörög ! gondoltuk ha nem kap sok levegőt akkor nem lesz szegény a keverék, és akkor nem árt a motornak! lecserélni nem akarja a motort! így 7-8 LITERRŐL LEMEHET 5-6 RA? teljesítmény csökket. de kb mennyit? arra is gondolt h a karbihoz tesz valamit amivel csökkenti az átmérőt de az cigány venni akar rá egy 30-32es karbit jó lesz így? bocsi a hosszú szövegért!
Franciák is gyártják az Ngk-t.Kocsiba az van,baja semmi.
A hamisat a porcelánon lévő írásról lehet elvben felismerni.
De aztán meg van amikor nem
Sziasztok. Erről a kapcsolórol van szó. Ilyet keresek Honda CRE !
honda rukus ?
Nem kérdőjelet akartam, ha nem !
Nem gyenge a hátsó kerék? meg úgy az egész.
Egyet értek. Ők is látva ezeket fejlesztettek!