De, eu-ban gyártják a jobb kamukat.....nagykeres említette pár éve, hogy nekik nyíltan kínálta eu-s gyár.....a francia ngk nem kamu úgy ahogy írod, de van bőven azon kívül is gyár, nem is kis üzem.
butaságokat ne írj :) az NGK-nak franciaországban is van az európai gyára. nem fogja japánban gyártatni amit csak itt ad el. nem a franciáknál gyártott gyertya a hamis hanem a hamisított amit, nem európában gyártanak csak meg kell jelölni a gyártás helyét ami vagy japán v franciaország. általában pont az a probléma h a franciáknál gyártott gyertyák cikkszámait hamisítják és japán felirat van rajta elég silányan. egyébként eléggé látszik a különbség az eredeti és a hamisítvány között.
Nekem a ZXR-be bele is törött egy hamis. Lehúzásnál a tömítő gyűrű még nem ért le a hengerfejig, már beletörött. Kiszedni esélytelen volt, le kellett venni hozzá a hengerfejet. :(
Olvastam pár angol fórumon, hogy nekik csak hideg időben csinálta ezt a motor. Amint jobb idő lett nem fulladozott, ment szépen. Nekem is ősszel csak akkor kezdte csinálni, amikor már hidegebbek voltak.
Éééés? Sokallja? A 7-8 liter harmada kimegy a kipufogón.
Ne akarj egy 125-össel 120-al pengetni! Arra vegyél egy ötszázas négyüteműt. Én a 750-essel eljárok 4,5-5,5 literrel. De ha már eléri az 5,5 l-t akkor nagyon gyors vagyok.
Nekem a 650-es ilyen csapatos túrázások során 5liter kürül fogyaszt ,javaslom a cimbidnek ,hogy vásároljon ilyesfajta motort mert az Ő motorját nem arra használja amire való.
Akksival kapcsolatba lenne kérdésem.
Élettartamba melyik bir többet az AGM vagy a savas motor akksi?
Mert olyat is halottam hogy a zselés agm gyengébb mint egy savas.
Amit vennék az varta 12V 7Ah EN110A ,
vagy néztem még Jp moto savas
12v 6Ah 85A ennek kevesebb az inditó árama.
Gyárilag 6Ah-s akksi jár a motoromba; csak kevés a hely az akksinak ez a két akksi fér bele amiket ide irtam.
Rég nem kínában gyártják a kamut hanem olasz vagy más déli eu-s országban, semmiben nem különbözik kívülről az eredetitől sőt még menni is fog vele a gép csak megdöglik 1-3000km múlva, nem kevéssel találkoztam amíg foglalkoztam ezzel. ....és mennyit szoptam.
Válaszold neki azt hogy vegyen 4üteműt
Kb 10lóval erősebb és 55ccvel nagyobb a Ktm mint nekem az MHR és biza én tudnék örülni annak a 8nak is. Nemhogy még le akarjam vinni 5-6ra 2t ha nem kap kaját akkor egy húzósabb hajtás után szépen becsicsizik
Sziasztok! az lenne a helyzet, hogy van egy ismerősöm, neki van egy 2007es ktm exc 125 amihez nagyon jó áron jutott hozzá és hibátlan! Supermotoként használja, 15/46-os áttétellel szóval 160 körül megy, csak túrázik vele nem nagyon pörgeti persze azért powerezik 8-9ig kiforgatja 120körül utazik namátmost az lenne a kérdés itt hogy a 38 as karbit ha lecseréli egy 32 esre, akkor az nem fog ártani a motornak? mármint nem fog keveselni megragadni tőle? mert most a gyári 38 as karbiba vett kisebb fúvókát és azzal lehörög,meg kevesel az nem jó úgy! de viszont ha befogja 1/3 részét a karbinak, akkor kipörög a lapot is jól veszi ki is pörög ! gondoltuk ha nem kap sok levegőt akkor nem lesz szegény a keverék, és akkor nem árt a motornak! lecserélni nem akarja a motort! így 7-8 LITERRŐL LEMEHET 5-6 RA? teljesítmény csökket. de kb mennyit? arra is gondolt h a karbihoz tesz valamit amivel csökkenti az átmérőt de az cigány venni akar rá egy 30-32es karbit jó lesz így? bocsi a hosszú szövegért!
Ne akarj egy 125-össel 120-al pengetni! Arra vegyél egy ötszázas négyüteműt. Én a 750-essel eljárok 4,5-5,5 literrel. De ha már eléri az 5,5 l-t akkor nagyon gyors vagyok.
Élettartamba melyik bir többet az AGM vagy a savas motor akksi?
Mert olyat is halottam hogy a zselés agm gyengébb mint egy savas.
Amit vennék az varta 12V 7Ah EN110A ,
vagy néztem még Jp moto savas
12v 6Ah 85A ennek kevesebb az inditó árama.
Gyárilag 6Ah-s akksi jár a motoromba; csak kevés a hely az akksinak ez a két akksi fér bele amiket ide irtam.
Kb 10lóval erősebb és 55ccvel nagyobb a Ktm mint nekem az MHR és biza én tudnék örülni annak a 8nak is. Nemhogy még le akarjam vinni 5-6ra 2t ha nem kap kaját akkor egy húzósabb hajtás után szépen becsicsizik
A hamisat a porcelánon lévő írásról lehet elvben felismerni.
De aztán meg van amikor nem