Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jesszus. Letudnal fotozni egy hamisitottat? Ujonnan? Kozelrol?
Ezt hogy érted? Amúgy ahogy néztem a Densoknak nem leszedhető a pipa felőli része, az én pipám úgy nem megy rá. De akkor max veszek másik pipát
szerintem fejlődtek annyit a kínaiak hogy ezt így már nem mindig lehet kiszűrni
nekem a denso bejött, honda kereskedőtől, ők minden kacatot az osztrák honda "lerakat" -ból rendelnek
oda már csak nem megy hamis áru
a számát nem tudom, pár netes bolt kiírja a helyettesítő termékeket keresgélj
Milyen márkát javasoltok? Illetve mi egyezik meg az NGK B9ES értékével?
a hondába 3 különböző helyről vettem ngk gyertyát
tajtékosra izzadt a hátam mire beindult a gép, már azon agyaltam leöntöm benzinnel és felgyújtom
közben eszembe jutott hogy van egy honda szervizes ismerősöm, gyors rendeltettem vele szép honda dobozos denso gyertyát, na utána 1-2 rúgás és indult a gép
ellenben a huskyban is ngk gyertya van, akkor megnéztem amikor megvettem, de már 2 éve nem is láttam
Ugy hallom ott lehet kapni nem eredeti japan NGK-t. Mert itt mi csak azt hasznaljuk es semmi problema.
Most mar csak az a kerdes ehhez mit szol az NGK.
Mondjuk a kis senda nekem is eszi az ngk gyertyákat... egy bő 15 éves isolator special meg viszi mint a rakéta
érdekességképp, hogy az új nem mindig jó:
a szimóba vettem egy új ngk gyertyát pár km után kapitulált, a gyerek úgy tolta haza a szimót(persze a boltban se pénzt nem adtak vissza se másik gyertyát, de ez más történet)
ekkor a garázs mélyéről előtúrtam a 15+éve zsiguliból kidobott hosszúmenetes gyertyát pakoltam alá egy csomó tömítést és azóta is avval megy.....
pedig semmi érték nem megfelelő
Azt el is felejtettem írni, hogy az is új. NGK B9ES, ez a gyári belevaló gyertya. Olvastam pár helyen hogy nagyobb hőértékű gyertyát kellene megpróbálni.

Működhet?
Szeva!
Én a te helyedben megpróbálkoznék egy megfelelő hőértékű (gyári előírt) hőértékű gyertyával, vagy legalább egy másikkal. Sokszor csak ennyi a baja. De majd írnak még okosságokat a többiek.
Sziasztok!

Olyan problémám van, hogy a motorom(Aprilia RX50, RV3-as blokk) hidegen szépen felpörög, húz, alapjárat is van rendesen.
Kb 5-10 perc után elkezd dadogni(gondolom mire bemelegszik), majd leáll teljesen. Várni kell vele mire újra el lehet indítani pár perc után. Akkor viszont, ahogy hidegen is első rúgásra indul. Ilyenkor nagyon hamar ismét elkezdi és ismét leáll.

Karburátor takarítva, alapjárat beállítva, légszűrő új. 70-es fúvóka van a karburátorban.
Tudom de azért köszi
Amíg nem zárod a légtelenítő csavart, addig a főfékhenger lenyomva marad. Különben nem sikerül a dolog. és akkor sem, ha nem a fékmunkahenger légtelenítő csavarjánál van benne levő levegő. A te kedvedért buborék nem fog alámerülni az olajban, hogy valahogy a légtelenítőn ki tudjon jönni.
Ez biztos!
Lehet nem voltam elég precíz
Köszönöm a részletes leírását a folyamatnak ,de tudom a lépéseket
Szerintem ,ha naponta kb 1 órát probáltam légteleníteni és nem sikerült akkor valami nem kóser.
Amit írtam ugy gondoltam hogy kevés folyadékot tol a henger.
Mindegy holnap részletesebben belemászok.
Tényleg köszi mindenkinek
A jó Isten áldjon meg vagy 4-öt apró gyerekkel! A fékolaj persze, hogy vissza megy , különben befogna a fék Amikor légtelenítesz, akkor 1.) nyitod a légtelenítőt
2.) benyomod a főféket,
3.) zárod a légtelenítőt !
4,) elengeded a főfékhengert!
És ezt teszed amíg eredményt nem érsz el. A légtelenítő csavarra egy csövet teszel, és annak a végét, fékolajba dugod. HA A CSŐ ÁTLÁTSZÓ LÁTNI FOGOD MIKOR NEM JÖN MÁR LEVEGŐ.
IGY MEGY A LÉGTELENÍTÉS!
A főfék visszafele nem enged folyadékot tehát a tőmítés elvileg jó...
Nah nem bírtam várni holnapig és kipróbáltam az ötleteket.
Egyik sem vált sajnos. Egy hangyafing sem jött ki.
Viszont megnéztem ugy hogy kivettem a főfékből a csavart és megnéztem hogy pumpál. Lenyomva a féket a főfék tetejéig jön fel a fékfolyadék (nem folyik ki belőle) majd vissza engedem a féket akkor lemegy a szint. Nem kéne egyfolytában kinyomnia ha pumpálom? Agyvérzést kapok ettől a sz@rtól. Az eladó szerint működnie kell....
oké értem