Igen, sajnos szivlampas 600-nal (2001-2003) a kettes fokozat kapcsolokormeinek kopasa hivatalosan nem elismert tipushiba.
A gyari alkatreszadatbazisban valtozott is a 2-es fogaskerek cikkszama.
Utangyartott nem letezik, Suzukitol a ket fogaskerek parban 60ezer plusz 15ezer a leptetovilla.
Ehhez hozzajon meg a blokk kompletten ki-be, szet-ossze, tomitesek, folyadekok, szoval ilyen 130-150ezer forint korul szamolj a bulival.
Ha 100% jora akarod csinaltatni akkor cserelni kell a 6-os fokozat fogaskerekeit is mert a 2-es meg a 6-os egyutt van, es ha egy fokozatnal fogaskereket cserelsz akkor a parjat is kell allitolag maskulonben visitani fog.
Nekem kompletten 4 fogaskerek, leptetovilla, munkadijj, egyeb anyagok (tomites, folyadekok, stb.) 220e forint korul mondtak a koltseget.
En meg nem csinaltattam meg, elvaltom a 2-est idoben helyette
GSXR-nel 2 evente gyari eloiras cserelni a hutofolyadekot.
Nem akarmilyen valo bele hanem rozsaszin aluprotectes.
A fagyalloban levo anyagok kenik a vizpumpat ezert erdemes nem a legolcsobb teszkos szart megvenni bele, plusz ugye ez egy sportmotor ezert fontos hogy a hutorendszer kifogastalan allapotban legyen.
Sziasztok! Rendeltem ebayen típus specifikus markolatokat. Természetesen nem jó a méretük, kicsit nagyobb az átmérőjük. Azért feltenném őket, mert tetszenek.
Az lenne a kérdésem, h a gyárit hogy szedjem le szétvágás nélkül, és az új alá mit tegyek? Szigszallgon szerintem elforog.
Szia!
Segítségedet kérném ditech átalakításomhoz!
Már ott tartok,hogy a komputer helyett milyen elektronikát kellene
beépítenem,hogy biztonságos legyen.Mivel az ECU-val működik,de
szeretném biztonságosabbá tenni.Köszönöm ha segítel!
Sziasztok. Van egy 50-es négyütemü robogó ha gázt adok neki és vissza engedem nagyon leesik az alapjárat próbáltam már mindent,
tömítéseket cseréltem mindenhol a szívótoroktól kezdve a karbin át de semmi. Próbáltam állítani rajta gondoltam sokat kap de ez sem segített. Ha valakinek van valami ötlete szívesem kipróbálom azt is.
Amúgy valami honda licencelt valami. A márkája FOSTI
Először célszerű beméretni a fagyáspontját. Amennyiben még jó akkor emiatt nem kell cserélni. Fagyállóban nincs előírás, mindegyik alkalmazható bele. Talán annyi a különbség, hogy az olcsóbb fagyállók jobban "eszik" az alumínium alkatrészeket, a drágábban kevésbé, vagy egyáltalán nem. Nyáron is célszerűbb a fagyálló alkalmazása, mert - ismeretem szerint - azzal jobb a hűtés. Amennyiben nyáron nem fagyálló, akkor nem csapvíz, hanem desztillált víz alkalmazandó.
Sziasztok.
Lehet hogy hülye kérdés,de egy GSX-R 600 ban szeretnék fagyállót cserélni,most nem tudom milyen van benne,bármilyen másik jó lesz helyette?
Köszi.
add el aztán vegyél helyette egy yamaha jog-ot
asszony nyúzza vagy 6 éve költségmentesen
benzin, olaj, gumik kivételével semmi nem volt ráköltve
vételkor lett egy szívócsonk és egy új gyertya betéve + egy görgőszett
Sziasztok!
Aprilia ditech átalakításban kérném a segítségeteket!
Szeretném az ECU komputert kiváltani más elektronikus gyujtásra.
Jelenleg az ECU-val működik,de szeretném ha biztonságosabb lenne,mivel a lányom 4 km-re jár dolgozni.
Mivel a lányomé lenne munkába járásra.Kaptam már infokat az átalakításról,de szeretnék pontos infót kapni az átalakításról.
Nagyon meg köszönök minden segítséget hozzászólást.
üdv.Laci
Hello!
Valaki tudja a Yamaha DT125R gyári alapjárati ill. főfúvóka méreteket?Nem igazán akarja "venni a lapot",szerintem nagyon sok benyát kap,és ennek semmit köze hozzá gondolom,de főleg 3-6 ezres fordulat között nagyon rezonál a motor,mitől lehet(üresben is,menet közben is)?
Köszönöm!
A gyari alkatreszadatbazisban valtozott is a 2-es fogaskerek cikkszama.
Utangyartott nem letezik, Suzukitol a ket fogaskerek parban 60ezer plusz 15ezer a leptetovilla.
Ehhez hozzajon meg a blokk kompletten ki-be, szet-ossze, tomitesek, folyadekok, szoval ilyen 130-150ezer forint korul szamolj a bulival.
Ha 100% jora akarod csinaltatni akkor cserelni kell a 6-os fokozat fogaskerekeit is mert a 2-es meg a 6-os egyutt van, es ha egy fokozatnal fogaskereket cserelsz akkor a parjat is kell allitolag maskulonben visitani fog.
Nekem kompletten 4 fogaskerek, leptetovilla, munkadijj, egyeb anyagok (tomites, folyadekok, stb.) 220e forint korul mondtak a koltseget.
En meg nem csinaltattam meg, elvaltom a 2-est idoben helyette
Nem akarmilyen valo bele hanem rozsaszin aluprotectes.
A fagyalloban levo anyagok kenik a vizpumpat ezert erdemes nem a legolcsobb teszkos szart megvenni bele, plusz ugye ez egy sportmotor ezert fontos hogy a hutorendszer kifogastalan allapotban legyen.
Az lenne a kérdésem, h a gyárit hogy szedjem le szétvágás nélkül, és az új alá mit tegyek? Szigszallgon szerintem elforog.
Segítségedet kérném ditech átalakításomhoz!
Már ott tartok,hogy a komputer helyett milyen elektronikát kellene
beépítenem,hogy biztonságos legyen.Mivel az ECU-val működik,de
szeretném biztonságosabbá tenni.Köszönöm ha segítel!
tömítéseket cseréltem mindenhol a szívótoroktól kezdve a karbin át de semmi. Próbáltam állítani rajta gondoltam sokat kap de ez sem segített. Ha valakinek van valami ötlete szívesem kipróbálom azt is.
Amúgy valami honda licencelt valami. A márkája FOSTI
Lehet hogy hülye kérdés,de egy GSX-R 600 ban szeretnék fagyállót cserélni,most nem tudom milyen van benne,bármilyen másik jó lesz helyette?
Köszi.
asszony nyúzza vagy 6 éve költségmentesen
benzin, olaj, gumik kivételével semmi nem volt ráköltve
vételkor lett egy szívócsonk és egy új gyertya betéve + egy görgőszett
Aprilia ditech átalakításban kérném a segítségeteket!
Szeretném az ECU komputert kiváltani más elektronikus gyujtásra.
Jelenleg az ECU-val működik,de szeretném ha biztonságosabb lenne,mivel a lányom 4 km-re jár dolgozni.
Mivel a lányomé lenne munkába járásra.Kaptam már infokat az átalakításról,de szeretnék pontos infót kapni az átalakításról.
Nagyon meg köszönök minden segítséget hozzászólást.
üdv.Laci
Valaki tudja a Yamaha DT125R gyári alapjárati ill. főfúvóka méreteket?Nem igazán akarja "venni a lapot",szerintem nagyon sok benyát kap,és ennek semmit köze hozzá gondolom,de főleg 3-6 ezres fordulat között nagyon rezonál a motor,mitől lehet(üresben is,menet közben is)?
Köszönöm!
Valami szétrázódhatott benne!