Úgy fordítsd a féknyerget, hogy a légtelenítőcsavar a legmagasabb pontján legyen, ott legyen a levegőbuborék, ( és ne a főfékhenger fölé emeld) mert nem tud kijönni belőle, másképpen. Nem tudom érted-e mit írok Neked?!
Probald eloszor a fofek tetejen a fekcsocsavart meglazitani mikozben nyomod a pedalt. Az a baj hogy valoszinu ott megall a levegobuborek. Ha onnan kijon utana mar nem gond a feknyereg legtelenitese.
Próbáld leszedve légteleníteni, úgy fordítsd, a légtelenítő csavar a legmagasabb ponton legyen. Majd ha kész felrakod a helyére. Baj az, hogy mindannyiszor le kell majd venned, ha légteleníteni akarod.
Bizonyos esetben szamit. Ha a kiegyenlito tartalybol folyik le a folyadek es nem tud a nyomo dugattyu ele kerulni. Ahol becsatlakozik a kiegyenlito tartalynak a csove ott egy legbuborek marad es emiatt nem tudod lelegteleniteni. De ez csak felteves, ha lefotozod tobb szogbol akkor biztosabbat tudunk mondani.
Az sem jo ha az eredeti pozicioban legtelenitessz majd felszereled mert kesobb ez a problema elojohet menet kozben.
Kérdésem ,hogy hátsó föfékhengernek számít az ,ha gyárilag vízszintesen helyezkedik el ,de egy másik motorra függőlegesen tudom felrakni? Rohadtul nem tudom légteleníteni.....
Köszönöm a valaszt! , arra gondoltam , h az is eleg ha kiveszem a gyertyat es ugy hagyom egy napig kiparolog belöle a benzin , nincs nagyon helyem itt tologatni mivel h berugokar nincs rajta csak önindito....
Elnézést mindenkitől, hogy nem a topic-hoz kapcsolódóan írok, de esetleg privátban lehetne egy kérdésem? Az adatlapodon lévő e-mailre írhatok? Előre is köszönöm.
Bizony lesz! Illetve lehet. Azaz ha surites elott a dugattyuk tetejen van a benzin akkor rainditasnal a folyadekot nem tudja osszepreselni es konnyen a hajtokar elgorbulesehez vezet.
Vedd ki a gyertyat(kat) es ovatosan forgatsd at a fotengelyt hogy nyomja ki a benzint. Vigyazz mert ha oninditoval csinalod konnyen belobban a kijovo benzin! Tegyel rongyot a gyertyanyilasra es tedd tavol a pipakat.
Sziasztok ! A Kawasakimrol felujitas miatt le van szedve a tank, szerettem volna feltölteni a karburatort benzinnel de összekevertem a csöveket es a benzin bemenö csö helyett a masik csöbe öntöttem 1dl benzint aminek a bemenö nyilasa a henger es a karbi között van , abban a csöben csak levegö szokott lenni..... lesz-e vmi baja ettöl a motornak ?
ezt a motort sérülésmentesnek adták el 30 valahány ezer kilométerel ............. a hátso féktárcsában kb 80 000 kilométerel
árulnak egy 1100 gigxer 25 000 kilométerel ,, élöben meg néztem ,, a lábtarto gumi kb 120 000 kilométeres kopásrol árulkodik ......... amikor ot jártam náluk ép egy töröt o kilométeres busát pofoztak ......... beszélgetésbe elegyedve .......... mindenkit tiszta hülyének néznek lehuzos un szinpatikus szarházi banda
abban a dolagban hogy gyári hibás válto és ha szét hulik miért tegyűnk bele ugyan azt ............
szerintem
és meg vitathatjuk .............
elöször is adot egy szériahiba ami a keleténél töbször válik hibásá maga a gyár is foglalkozik evvel és tesztek ,,probák ezrei .... azt eredményezik hogy helyes használat mellett a válto jó ha mégis baj volna vele a garancia idöszak allatt ... cserélik gariban .............
kb enyi és igen maga agyár is a hibásnak tartot váltot fogja ujra cserélni ..........
de itt másrol is van szó ahogy vissza olvasok ............ csak magas fordulaton dobja ki a sebeséget ............
a sebeség kidobásáért 3 db alkatrész okolható a progi tengely és fixálását tarto mehanika ,,, a léptetö villa ,oldal kopása ... és a fogaskerekek hézagolása a megengedetnél nagyobb bilegése a tengelyen..........
a suzukinál a váltok meghibásodása a fogaskereket edzet leválásával ,kopásával kezdödik ......... és ennek hangja van
ha megfelelö kenés és jol dolgozo kuplungot veszünk alapul akor a kukac tengely kopás , a léptető villa kopás szinte 100 % ban a felhasználo hülyeségére vezethetö vissza néha a kukctengely rögzitő mehanikályában el --el törik egy - egy rugó ezt kivédeni nem lehet anyag hibára vezetik vissza ....
tehát ha a kéreg leválásból el jutotunk egy olyan helyzetbe hogy igazolhatoan a kéreg le válásból maradt törmelék kopadék okozot olyan ujabb kopásokat a válto sebesség válszto tengelyén ,fixálásán , villáin olymértékü kopást hogy az sebeséget dob ki ...
akor eben a motorban nem cseréltek olajat üzemszerüen ..........
tapasztalataim szerint a suzuki váltoja nem erösége a blocknak de még ki kérgesedet fogaskerekernél is tökéletesen müködik a válto mehanizmusa folyamatos olaj cserénél több tizezreket le lehet vele motorozni . csak ot a HANG ...
és ennek egyik bevált orvoslása a bontot csere
Nézd, nekem 15 évvel ez elött egy normális szerszámühelyben komplett fogaskereket legyártotta a szakavatott barátom, és vagy 30ezer km-t mentem még a motorral utána ... Hogy van kockázata? Persze ugyanakkora mint barmelyik utángyártott alkatrész esetében ami nem megy át a gyár szigorú minöségellenörzési rendszerén, ebbe sok esetben a gyári csomagban érkezö cuccok is beleesnek.
Amúgy ha a 6-os ablakába kapcsolódik a 2-es körme, akkor ha elmulasztod a 6-ost cserélni (vagy felmaratni) akkor rakhatsz bele akármilyen tökéltes módosított gyári cuccot, az ismét ki fog feküdni, ezt boritékolhatod. Szóval szerintem ennek függvényében egy kicsit más a matek.
Másrészröl, azt kivántak csak megcáfolni, hogy attól mert még elváltasz a kidobás elött szinte végig a tolóvilla dolgozik, és tartja fokozatban a szar fokozatot, és amiröl te azt gondolod, nem árt neki, igen is ég a két felület, mert nincs benne gyárilag kenési csatorna, így összehegednek a felületek a nagy höre és nyomásra, és folyamatosan szakad ki anyag a felületekböl, és egy idö után a tolóvilla megég, kiég belöle az ötvözö, rideggé válik és eltörik, aztán lerendezi a protéziseket a váltóban.
Szóval annál , hogy nem csinálsz semmit bármelyik váltócserés megoldás sokkal jobb!
A suzuki váltóknak eddigi kutatásaink szerint már a 80-as évektöl voltak váltó problémái. A Katana-GSXR1100-Bandit 1200 vonalon a kéreg kopott le, és ikarusz hangja lett a váltónak. Ennek ellenére bontott jó állapotu váltóval orvosuljuk a problémát, és reménykedünk hogy jó olajjal, és kiméltes üzemmóddal elkerülhetjük a következö váltócserét.
Részemröl téma lezárva.
A józan paraszti észnek az időben felváltás és nem megcsináltatás mond ellent.
De tökéletesen igazad van úgy cseszi el a saját tulajdonát mindenki ahogy jónak látja.
Persze a gyári új fogaskerék csere lenne az ideális de tippelek a 220-ezres javítási számlát nem vállaltad be mert nem szánsz rá annyit.
Van olcsóbb és ha hozzáértő nézi meg jobb megoldás de ez sem jó neked.
Számos ember rakott be ránézésre hibátlan bontott gsxr 1100-as fogaskerékpárt a gyári hibás banditjába és jó lett,pedig azt is meg fogj enni idővel.
Így nyertek egy pár év haladékot.
Viszont a tiedben a váltóból kipergő kopadék,spén szépen megoldja idővel a motorcsere kérdését.
Igen amikor beteszed a 10 eves bontott valtot ami gyari hibas akkor jo. Fel ev mulva meg az is beszarik. Te meg kicsengettel feleslegesen egy valtocsere arat.
Komolyan keptelen vagyok felfogni hogy egy gyari tipushibas valto javitasara az a fasza javaslat szerinted hogy tegyek be egy ugyanolyan bontott valtot, mikor az is ugyanugy kurvara gyari hibas, csak meg nem adta meg magat (mert mondjuk nem palyaztak a motorral es nem kapott annyit a pofajara)?
Ez csak nekem ellenkezik a jozan paraszti esszel?
Tudod ezzel csak az a baj hogy nekem mar tobben javasoltak az altalad leirtakhoz hasonlo varazslast, csak eppen barmikor rakerdeztem arra hogy akkor erre ugye kapok irasban garanciat akkor egybol kurvara kuss lett, csak jon a fos duma hogy hat az nem ugy van, ugye magyar kisipar...
Arrol nem beszelve hogy ha atszamolod hulyeseg az egesz, mert ugyanannyiba fog kerulni venni egy bontott valtot (50ezer) es azon elvegezni a varazslast (ki tudja hany ezer) mint megcsinaltatni gyari alkatreszekkel a sajatodat (ha nem csereled a 6-os fokozat fogaskerekparjat).
Jóestét kívánok!
Van nekem egy honda xl600r motorom és olyan problémám van vele hogy rúgásra egyet kettőt pöffen aztán megáll vagy pedig visszarúg egy orbitálisat. Kompresszió van benne (addig állok a berúgókaron ameddig akarok) gyújtása jó, üzemanyagot kap... a vezérlést viszont nem lehet teljesen a jelzésre rakni akárhova rakom egy fél fog eltérés van... ez akkora probléma lenne hogy be sem indulhat tőle? vagy mi az ami még okozhatja a problémát?
Az sem jo ha az eredeti pozicioban legtelenitessz majd felszereled mert kesobb ez a problema elojohet menet kozben.
Kérdésem ,hogy hátsó föfékhengernek számít az ,ha gyárilag vízszintesen helyezkedik el ,de egy másik motorra függőlegesen tudom felrakni? Rohadtul nem tudom légteleníteni.....
Elnézést mindenkitől, hogy nem a topic-hoz kapcsolódóan írok, de esetleg privátban lehetne egy kérdésem? Az adatlapodon lévő e-mailre írhatok? Előre is köszönöm.
Vedd ki a gyertyat(kat) es ovatosan forgatsd at a fotengelyt hogy nyomja ki a benzint. Vigyazz mert ha oninditoval csinalod konnyen belobban a kijovo benzin! Tegyel rongyot a gyertyanyilasra es tedd tavol a pipakat.
ha esetleg eljutsz a vásárlásig és érdekel van K2(600)28e km-et futott blokkom,igény szerint a váltót is adom belőle.70 3179083
üdv,P.
https://www.facebook.com/29970...
https://www.facebook.com/video...
ezt a motort sérülésmentesnek adták el 30 valahány ezer kilométerel ............. a hátso féktárcsában kb 80 000 kilométerel
árulnak egy 1100 gigxer 25 000 kilométerel ,, élöben meg néztem ,, a lábtarto gumi kb 120 000 kilométeres kopásrol árulkodik ......... amikor ot jártam náluk ép egy töröt o kilométeres busát pofoztak ......... beszélgetésbe elegyedve .......... mindenkit tiszta hülyének néznek lehuzos un szinpatikus szarházi banda
persze ez az én véleményem ..
szerintem
és meg vitathatjuk .............
elöször is adot egy szériahiba ami a keleténél töbször válik hibásá maga a gyár is foglalkozik evvel és tesztek ,,probák ezrei .... azt eredményezik hogy helyes használat mellett a válto jó ha mégis baj volna vele a garancia idöszak allatt ... cserélik gariban .............
kb enyi és igen maga agyár is a hibásnak tartot váltot fogja ujra cserélni ..........
de itt másrol is van szó ahogy vissza olvasok ............ csak magas fordulaton dobja ki a sebeséget ............
a sebeség kidobásáért 3 db alkatrész okolható a progi tengely és fixálását tarto mehanika ,,, a léptetö villa ,oldal kopása ... és a fogaskerekek hézagolása a megengedetnél nagyobb bilegése a tengelyen..........
a suzukinál a váltok meghibásodása a fogaskereket edzet leválásával ,kopásával kezdödik ......... és ennek hangja van
ha megfelelö kenés és jol dolgozo kuplungot veszünk alapul akor a kukac tengely kopás , a léptető villa kopás szinte 100 % ban a felhasználo hülyeségére vezethetö vissza néha a kukctengely rögzitő mehanikályában el --el törik egy - egy rugó ezt kivédeni nem lehet anyag hibára vezetik vissza ....
tehát ha a kéreg leválásból el jutotunk egy olyan helyzetbe hogy igazolhatoan a kéreg le válásból maradt törmelék kopadék okozot olyan ujabb kopásokat a válto sebesség válszto tengelyén ,fixálásán , villáin olymértékü kopást hogy az sebeséget dob ki ...
akor eben a motorban nem cseréltek olajat üzemszerüen ..........
tapasztalataim szerint a suzuki váltoja nem erösége a blocknak de még ki kérgesedet fogaskerekernél is tökéletesen müködik a válto mehanizmusa folyamatos olaj cserénél több tizezreket le lehet vele motorozni . csak ot a HANG ...
és ennek egyik bevált orvoslása a bontot csere
Amúgy ha a 6-os ablakába kapcsolódik a 2-es körme, akkor ha elmulasztod a 6-ost cserélni (vagy felmaratni) akkor rakhatsz bele akármilyen tökéltes módosított gyári cuccot, az ismét ki fog feküdni, ezt boritékolhatod. Szóval szerintem ennek függvényében egy kicsit más a matek.
Másrészröl, azt kivántak csak megcáfolni, hogy attól mert még elváltasz a kidobás elött szinte végig a tolóvilla dolgozik, és tartja fokozatban a szar fokozatot, és amiröl te azt gondolod, nem árt neki, igen is ég a két felület, mert nincs benne gyárilag kenési csatorna, így összehegednek a felületek a nagy höre és nyomásra, és folyamatosan szakad ki anyag a felületekböl, és egy idö után a tolóvilla megég, kiég belöle az ötvözö, rideggé válik és eltörik, aztán lerendezi a protéziseket a váltóban.
Szóval annál , hogy nem csinálsz semmit bármelyik váltócserés megoldás sokkal jobb!
A suzuki váltóknak eddigi kutatásaink szerint már a 80-as évektöl voltak váltó problémái. A Katana-GSXR1100-Bandit 1200 vonalon a kéreg kopott le, és ikarusz hangja lett a váltónak. Ennek ellenére bontott jó állapotu váltóval orvosuljuk a problémát, és reménykedünk hogy jó olajjal, és kiméltes üzemmóddal elkerülhetjük a következö váltócserét.
Részemröl téma lezárva.
De tökéletesen igazad van úgy cseszi el a saját tulajdonát mindenki ahogy jónak látja.
Persze a gyári új fogaskerék csere lenne az ideális de tippelek a 220-ezres javítási számlát nem vállaltad be mert nem szánsz rá annyit.
Van olcsóbb és ha hozzáértő nézi meg jobb megoldás de ez sem jó neked.
Számos ember rakott be ránézésre hibátlan bontott gsxr 1100-as fogaskerékpárt a gyári hibás banditjába és jó lett,pedig azt is meg fogj enni idővel.
Így nyertek egy pár év haladékot.
Viszont a tiedben a váltóból kipergő kopadék,spén szépen megoldja idővel a motorcsere kérdését.
Komolyan keptelen vagyok felfogni hogy egy gyari tipushibas valto javitasara az a fasza javaslat szerinted hogy tegyek be egy ugyanolyan bontott valtot, mikor az is ugyanugy kurvara gyari hibas, csak meg nem adta meg magat (mert mondjuk nem palyaztak a motorral es nem kapott annyit a pofajara)?
Ez csak nekem ellenkezik a jozan paraszti esszel?
Arrol nem beszelve hogy ha atszamolod hulyeseg az egesz, mert ugyanannyiba fog kerulni venni egy bontott valtot (50ezer) es azon elvegezni a varazslast (ki tudja hany ezer) mint megcsinaltatni gyari alkatreszekkel a sajatodat (ha nem csereled a 6-os fokozat fogaskerekparjat).
Van nekem egy honda xl600r motorom és olyan problémám van vele hogy rúgásra egyet kettőt pöffen aztán megáll vagy pedig visszarúg egy orbitálisat. Kompresszió van benne (addig állok a berúgókaron ameddig akarok) gyújtása jó, üzemanyagot kap... a vezérlést viszont nem lehet teljesen a jelzésre rakni akárhova rakom egy fél fog eltérés van... ez akkora probléma lenne hogy be sem indulhat tőle? vagy mi az ami még okozhatja a problémát?