Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hm ilyen egyszerű? én meg minden féle szart beírtam
Kapaszkodj meg !
Megvan ?
Akkor vízcsőnek.
link
tudna segíteni valaki, hogy milyen néven keressem azokat a csöveket amikben a hűtővíz megy? Egy-két helyen repedezett és mivel szét van bombázva a motor, akkor kicserélném őket, de nem találok sehol.
Nincs benne powerszelep .
Minden motornal erzekeny a masodik fogaskerek par. Nem jellemzo egy egy tipusra igy arra sem.
Innen nem. A mi arainktol te hanyat dobnad magad.

Kerdezz korbe. De arra szamits hogy a blokkot szet kell bontani plusz kellenek tomitesek es uj olaj szuro meg hutofolyadek. Es termeszetesen az elment alkatreszek.
Ha power szelepes vagy valami hasonló van benne, akkor az nem működik rendesen valószínűleg.
Erre a beavatkozásra valamilyen hozzávetőleges árat tudnál mondani? Ennél a típusnál ez jellemző?
Orvosolható persze. A 2 fogaskerék pár és a lepteto villa sajnos csere. A kukactengelyt is meg kell vizsgálni ahol tolja a másodikat nem e kopott.
Nyugodtan felhasznalhatod azt az olajat amit áztatásra hasznalsz csak vigyázz ne essen kosz bele. Elég egy óra is erre. Olaj ügyben megint nem tudok neked válaszolni mert mi más olajokat hasznalunk. Kérdezd a márkatársakat kinek mi vált be.
Sziasztok. Gsx-r 600 K2 vétel előtt állok ismerőstől. A motor tökéletes állapotú, kivéve a váltót. Másodikban 8 ezres fordulatnál a motor megugrik, állítólag a fogaskerék elkopása a probléma. Azt szeretném kérdezni, hogy ez 100%-ig orvosolható? Esetlegesen típushiba? Válaszotokat előre is köszönöm!
persze természetes, hogy cserélek csak megerősítésre volt szükségem, hogy tényleg 3,9 liter kell bele. lamella ügy szarul áll. délelőtt három üzletet hívtam, de semmi lehet EBC lesz (az legalább van). Te milyen olajat raknál bele? Néztem Motul-t de a Repsol MOTO RACING is jónak tűnik. A lamellákat egy estére beáztatom az új olajba mielőtt összerakom csak azt nem tudom, hogy ezt az olajat beleönthetem e a motorba vagy erre vegyek egy 1 literes kiszerelést?
Cserélj szűrőt szépen kérlek. Az a motor nagyon megerdemli!
Mi újság lamella ügyben?
Sziasztok!

Elvileg ha szűrőt nem cserélnék, akkor 3,5 liter kell, de ha cserélek, akkor 3,9 liter.
Hello
az lenne a problémám hogy az Aprilia RX 50-esem minden sebességben egy bizonyos fordulatszámon nem akar "túljutni" csak egy idő után és addig pedig fura hangot ad mintha elmenne valamitől az ereje , annyit tudni kell róla hogy a szívócsonknak a gumi része el van öregedve. az lehet a baj hogy túl sok levegőt kap? Vagy netán a karbit kéne kitakarítani?
át is látni rajta?
ami a súberrel van összekötve arról van szó?
amúgy ha sokat állt érdemes ultrahangos mosóba elvinni, kérnek érte vagy egy ezrest vagy pár sört
de ha ráér a bioetanol is leszedi a gyantás felrakódásokat amit a benzin nem old, csak annak sok hét kell mire kieszegeti
Darabokra szedtem jól ki lett takarítva, a karbi tetején gumi harang van remélem jól írom pár helyen repedezve van az közbejátszhat?
Karbikat harmadszorra is ki kell takaritani. Fokent fokuszalj a hidegindito reszre.
Motopartsshop-ban láttam kuplungokat tőlük.
Üdv! Lenne egy kis problémám vagyis nagy.
Tavaly nyáron szereztem egy suzuki gs 250 semmi papírja nincs de nem is az a lényeg.
Hidegbe sehogy sem indul be csak segítséggel. Mégpedig a hűtőkonzolt hőlégfúvóval melegitem akkor indul,ha lehül megint csak semmi.
Nyáron is néha nehezen indult egy cső van kivezetve a légszűrőből és azzal spriccolt be benzint az előző gazdája de most ezzel sem indul hidegen.
Kompresziót mértünk mind4 hengerbe 11bár van. Ha beindul nagyon húz jól megy jól fogyaszt.
Nem füstöl nem eszi az olajat nem csörög, gyertyák vadi újjak, karbikat 2x takarítottuk ki.
Ötlet?
akkor megvan a holnap délelőtti program
Parts Unlimited forgalmaz Barnett lamella szettet. Kerdes hogy magyarorszagon ki forgalmaz. Telefonalgatnod kell.
Köszönöm.
Elvileg megvan és az üzlet keresőben kiadott párat elvileg ők forgalmaznak akkor?
Probald Parts Unlimited Europa