Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!

Egy 1999-es, kétütemű, 125 köbcentis Honda Pantheonom van. Az önindítót szeretném belőle kiszerelni. A kérdésem az lenne, hogyan álljak neki? Miket kell lebontani a motorról, hogy hozzáférjek az alkatrészhez? Az önindító a motor alján van, de nem vagyok benne biztos hogy egyszerűen csak alulról ki tudom szerelni.

A válaszokat előre is köszönöm!

Üdv: Gergő
Ha ledes relét szeretnél, akkor a műszerfalba menő fehér-zöld és szürke vezetéket kell elvágni és közé bekötni a relét.
Tényleg
Szép napot mindenkinek !
Egy olyan kérdéssel fordulnék hozzátok nem e tudja valaki,
hogy HONDA CBR 954 rr ben 2002-es merre találom az index relét
vagy tényleg integrálva van a műszerfalba ? Köszi!
Sziasztok.

Régebben láttam a neten egy ábrát ami mutatta hony hány mm es belógás után van túlnyúlva/kopva a lánc. méghozzá úgy kell hozzá lemérni a láncot h élére állítva felemelni egy vízszintes dologhoz a lánc két végét és lemérni a legnagyobb belógást. de sajnos sehol nem találom ezt az ábrát. Az en láncomon ez az ertek 430mm es 132szemes lanc (TKR) 428H
Hello
Ki tudna adni igazolást gyakorlati idő teljesítésére vonatkozóan ?
Köszi!Én nagyobbnak gondoltam!
Sikerült kifúrnom kb1,5 mm mélyre a nittelőnek a csapját, így probléma megoldva.Kúpos szerszámmal már így szét tudom nyomni.
Itt még rövidebb a kályhacsö, látszik ahogy ég el a szelep!
Mert csak egyhelyben turáztatja, füstölteti a gumit!
Azé Hildo-é egész fickós,simán lenyomja a CBR1000-ret is.
Láttad rajta az elsöféket!? Ha csak nem a bakterház oldalának feszül neki...
Szeritem ez a "szanaszét hegyezett" 8 szelepes blokk nem ettöl fog az olvasztóba kerülni...
Itt nagyon sok motor megy lavagott konyokkel ( szinte mindegyik Harley) sportmotorok fele. Nincs ebbol problema, csak akkor ha elszegenyedik a keverek. Ez az urge meg talan soha nem ment 40-nel tobbel, es 3000 felett sem forgott a motor.
Meg sohasem javitottam motort amiatt mert a kipufogo a dob elott egyszeruen le van fureszelve.
állóhelybe is lehet ererezni gumifüstölés meg lángoló kipuf mellett...
Az 55 mérföld/ órás sebességhatárral, meg a elsö és hátsó sportfutóval, slick gumikkal, az áramvonalas felépítménnyel és üléspozival, tényleg magas a kockázata az említett versenyfordulatszámnak, verseny használatnak. Szerintem beszélni kéne valakinek a Honda blokkal, hogy már véres kellene hogy legyen a torka!
Mert tuti melege lesz milor erererrrrerrrrrrrerrrezik
A motor egy Honda CB 750 és 1971-es.
Mert?
Azzal a kályhacsővel cserélhet szelepet is a hengerfejben....
Meg vezetőt is és lehet fészket is....
Ezt használom én is.
Csak a nittelő tüske nekem nem volt tökéletes geometriájú de megoldottam :)
Több szerszámom van onnan és azért az árért jó vétel, igaz én mindig a 30-50% akcióknál vásárolok. Akcióban nem mindig minden szerepel :) de egy drágább szerszámnál megéri pl. 60e csapágyszerelő készletet vettem 30ért, több kilós nagy koffer sok mindennel...
Alkatrész mosójuk is egyszer 10e alatt volt akcióban, rácsaptam :)
Az diagonál gumi?
Köszönöm szépen a válaszod! Gyári rugókról van szó és kicsit csúszott a kuplung. Nézegettem a hozzászólásaid és lehetnél a sportmotor egyik hivatásos tanácsadója :)
Csak egy kicsit kell gondolkodnod: mi a ruggo feladata? Az hogy a lamellakat osszeszoritsa. A service limit azt hatarozza meg hogy mekkora hosszusag alatt mar nem fogja kifejteni azt az erot ami a megcsuszast megakadalyozza. Na mar most: ha utangyartott vagy mar nem gyari a ruggo akkor lehet a hossza mas es lehet rovidebb vagy hoszabb. Ha gyari eredeti akkor egyertelmuen csere ne rakd vissza.
Ha nem csuszott a kupplung akkor szerencsed volt, ebben az esetben se rakd vissza.
Sziasztok!

Egyik 4 ütemű, 4 hengeres motorom ma motorozás közben megszorult. Direkt nem írok típust, mert nem lényeg. Nem olasz, nem amcsi, állítólag elnyűhetetlen darab, hát mégse. Úgy megállt mint a szög, mint anno a simsonos korszakomban dugóragadáskor... még szerencse hogy kuplungon volt a kezem és nem mentem olyan gyorsan sem, kb. 100 -al.
Mi lehetett? Jó, nyilván nem látunk bele, és inkább a balfasz kérdés kategóriába fér bele, de hátha tudnátok hozzáfűzni valamit, saját tapasztalatot, gondolatot.
Dugattyúra tippelhetek például. Kérdésem, főtengely is tud ilyet csinálni, hogy így megszoruljon? Én még ilyet nem tapasztaltam sosem 4 üteműnél. Siklócsapágyas motorról beszelünk, és 55ezer kilométer van a motorblokkban. Nem tudom miért, de úgy érzem ennyi km után inkább lehetne hajtókaros, minthogy megszoruljon. És ha már megszorult, akkor miért nem 20ezer kmnél?! Talán egy krokodil az olajban eldugított valami lófasz olajfuratot.. kitudja.
Olaj van a blokkban, olajnyomás jelző nem gyulladt fel. Mondjuk lehet még 100 más dolog, egy elszakadt vezérlánc is amit feltekert a főtengely, de az inkább kibaszta volna az alu blokkot. Szóval bármi lehet...
Sziasztok!

Ha kuplungnál a rugók hossza a szerviz határ alatt van (3-4mm-el) az miként befolyásolja a működését?
Szia! A maga nemében érdekes és szép motor! Hány literes a motor benne?