Szia ! Olx-en bont egy Mezőberényi faszi annál próbálkoztam pár cuccal, egy hétgaranciát ad, jutányos ára van. Nekem 2003-as, én kormánykapcsolót keresek a bal oldalra de sehol nem találok elég ritka motor sajnos
Volt vele tapasztalatod? Csak mert oda vinném a motort, ugyanis a környéken nem nagyon van más mondjuk mikor egy olajta dupla annyiért adtak, mint máshol, hát.....
Általában már a komolyabb bontós megszűri a dolgot.És a legtöbb ha feldobja ebay-en legalább 5-6 éles képet látsz.Ez alapján el lehet dönteni hogy jó vagy nem.
Itthon könyebb mert mész megfogod és látod.
Ha nem jó nem veszed meg.
Nem kell hozzá röntgenszem.
Te így gondolod...én meg gyakorlatból az ellenkezöjét tapasztalatam.
Az hogy milyen mesefilmet vetítenek a fullgasnal, mindkinek szíve joga elhinní...(szerinted általam leírt beavatkozással nekik mennyi profitjuk lenne?)
Ha egy kevesett futott bukott motorból át van emleve a váltó, esetleg helyi extra (indukciós ) hökezelés alá vannak vetve a kapcsolókörmök, elötte esetleg az estleges kezdödö rádiuszok eltüntetve, és utána ezen gyári fogyatékosság tudatában használva a motor, akkor minden bizonnyal kevesebb a várható károsodás, mint jelen esetben.
Nem dobja ki a fokozatot, hanem kb. 8ezres fordulat felett atugranak a kapcsolokormok (annyi erot mar nem tudnak atvinni). Csattan egy jo nagyot a valto meg rant egyet a motor.
Szoval ha nem gyilkolja az ember akkor elmeletileg semmifele femlevalas/forgacsolodas nem tortenik sehol szerintem.
Letezik komplett bontott valto 50 korul, de mi a jo istennek tenne be valaki egy ugyanolyan gyari hibas valtot ami ki tudja mikor ugyanugy meg fog hibasodni? Ezzel csak kidobja az ember egy valtocsere arat az ablakon, ami nem keves penz tekintettel a blokk ki-be szet-ossze, folyadekok tomitesek, munkadijj arara.
Nemhiszem hogy ezen az ujrakoszorules vagy ilyesmi segitene mert en a Full-Gas-bol azt az infot kaptam hogy a kapcsolokormok anyaga es kialakitasa nem megfelelo. Ezen pedig nem segit semmilyen utolagos varazslas.
Heló! Kérnék egy most is rendelhető könyvcímet, vagy egy linket leírásról vagy videóról, amiben részletesen bemutatják az egyhengeres motorok (Pl Simson, MZ, Pannonia, crossmotorok stb) főtemgejének szakszerű felújítását, annak minden mozzanatát (szakszerű széthúzás, csapágycsere, hajtókarcsere, összerakás, kiegyensúlyozás, derékszögelés, centírozás, stb.
Komplett bontott váltó nem létezik a használt piacon kukactengellyel, léptetövillákkal? 600-700€ért már komplett plug and play blokkot lehet kapni...
Lekerekedett kapcsolókörmök és kapcsolózsebek esetén ha nem túl elörehaladott a kopás, le szokták marni a lekerekedett részt , hogy ismét rendesen össze tudjanak a felületek kapaszkordni, majd esetleg kéregedzik a nyers felületet. Ebben az esetben csak a kapcsolókörmös , és kapcsolóablakos fogaskerekekhez kell nyúlni. Szerintem egy jólfelszerelt szerszámkészítö mühely ezt csuklóból megcsinálja.
Szerintem attól még hogy elváltasz, hogy kidobná, a léptetövilla, és a kukactengely ugyan úgy szenved bentartani fokozatban, és folyamatosan válik le a spém a villáról, és a villahoronyról, csak nem akkora az oldalirányú széttoló erö, hogy kilökje a fokozatból. Alap heklyzetben a kapcsolódó felületek tudtommal pár fokot alá vannak szedve, így a villa, és a léptetö szerkezet csak betolja fozozatba, de utána nincs terhelés alatt. A leváló spém az olajjal elég sok kényes felületre eljuthat, mielött a szürön fentakad.
sziasztok.betévedt az udvarra 1 Rieju 50RR.Probléma csak annyi vele hogy nem akar kipörögni.Hallásból megítélve csak olyan 2-3000-es fordulatig.Karbi kitakarítva gyertya is szép szikrát ad.Olyan mintha valami lefojtaná.Ötletek?Előre is köszönöm!
Aztán majd amikor zsibbad az ujjad, rájössz, h egy szar kemény gumidarab, és a gyári sokkal jobb volt. Aztán visszarakod a gyárit...
Én így jártam a Harris markolattal, ami nemvolt kínai, és még drága is volt...
Bemész egy víz-villanyszerelési anyagokat árusító boltba , és keresel a neked megfelelő és átmérőjű csövet, és ügyeskedsz! Ha pont olyan belső átmérőjű nincs, akkor felhasítod pl.
nem, ezt a G11-et mint konkret termeket most latom eloszor, en vettem mar tobbfele rozsaszin/piros hutofolyadekot autoba/motorba es legtobbjere ra volt irva hogy aluprotect, erre gondoltam.
Itthon könyebb mert mész megfogod és látod.
Ha nem jó nem veszed meg.
Nem kell hozzá röntgenszem.
magyarország leg szarházibb suzuki kereskedője egy db váltokar gumit nem rendelnék tölük
Az hogy milyen mesefilmet vetítenek a fullgasnal, mindkinek szíve joga elhinní...(szerinted általam leírt beavatkozással nekik mennyi profitjuk lenne?)
Ha egy kevesett futott bukott motorból át van emleve a váltó, esetleg helyi extra (indukciós ) hökezelés alá vannak vetve a kapcsolókörmök, elötte esetleg az estleges kezdödö rádiuszok eltüntetve, és utána ezen gyári fogyatékosság tudatában használva a motor, akkor minden bizonnyal kevesebb a várható károsodás, mint jelen esetben.
Szoval ha nem gyilkolja az ember akkor elmeletileg semmifele femlevalas/forgacsolodas nem tortenik sehol szerintem.
Nemhiszem hogy ezen az ujrakoszorules vagy ilyesmi segitene mert en a Full-Gas-bol azt az infot kaptam hogy a kapcsolokormok anyaga es kialakitasa nem megfelelo. Ezen pedig nem segit semmilyen utolagos varazslas.
Előre is köszönöm!
Lekerekedett kapcsolókörmök és kapcsolózsebek esetén ha nem túl elörehaladott a kopás, le szokták marni a lekerekedett részt , hogy ismét rendesen össze tudjanak a felületek kapaszkordni, majd esetleg kéregedzik a nyers felületet. Ebben az esetben csak a kapcsolókörmös , és kapcsolóablakos fogaskerekekhez kell nyúlni. Szerintem egy jólfelszerelt szerszámkészítö mühely ezt csuklóból megcsinálja.
Szerintem attól még hogy elváltasz, hogy kidobná, a léptetövilla, és a kukactengely ugyan úgy szenved bentartani fokozatban, és folyamatosan válik le a spém a villáról, és a villahoronyról, csak nem akkora az oldalirányú széttoló erö, hogy kilökje a fokozatból. Alap heklyzetben a kapcsolódó felületek tudtommal pár fokot alá vannak szedve, így a villa, és a léptetö szerkezet csak betolja fozozatba, de utána nincs terhelés alatt. A leváló spém az olajjal elég sok kényes felületre eljuthat, mielött a szürön fentakad.
csinált már valaki magyar tubliss-t?
Én így jártam a Harris markolattal, ami nemvolt kínai, és még drága is volt...
ja jol van,ezt találtam.