Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Biztos vagy abban hogy nem kozepen van?
Hogy allnak a feknyergek? A tarcsa kozepen van a nyeregben?
hiszek Neked csak akkor miért van ez a jelenség, hogy a villában nem középen van a kerék?
Probald meg.
ez most komoly? csak mert pont annyival van így "elmászva" a kerék balra, mint amennyivel vastagabb a jobb távtartó
Teljesen normális. Felcserelve nem is tudnád osszerakni.
mármint a vastagsága :) a jobb kb fél cm-el szélesebb.
holnap kiderül, hogy a melegítésre mit reagál. amúgy mennyire normális, hogy egy elsőkeréknél a bal és a jobb távtartó a villa és a kerék között nem egyforma?
helló tudja esetleg valaki hogy a fogaskerek jeleinek hogy kell álnia?

és hogy mit produkálhat ha rossz helyen van? cagiva prima motoron
na erre nem tudom a választ
az alu olyan 600fok felé olvad a ragasztó csak nem bír ennyit.......
de ez a szar mivel jön le? simán kapargassam vagy melegítsem és úgy kaparjam?
szedd le azt a taknyot aztán nézd meg mi a hiba
ha kicsi simán meg lehet csinálni
ilyen 6 os lyukig simán erőlködés nélkül betömíti, 8ashoz már kell egy kis rutin de nem gáz az sem
nekem mondod? egy darabig bírta aztán folyamatosan szivárgott. elvileg fémragasztó van rajta. de mindenekelőtt ezt kéne levakarnom róla valahogy.
ez mi?
ilyet bebaszva szokott az ember taknyolni
ez a hts nagyon jó anyag, forrasztottam már vele felnit is
egy egyszerű 3-4 ezer forintos patronos gázpáka elég hozzá
ilyen a belső fele
igen alumínium. durva a helyzet, mert már autószerelő próbálta csinálni nagyon kevés sikerrel
alumínium hűtő?
nagy a gond vagy csak valahol repedt?
ha csak repedt vagy kiszúrta valami akkor hts2000
keress rá a youtube-on
Szia!

Nálunk az egyik srác karosszériás és csinál ilyet.
kétezres vizes papír utána gázláng
ha nem rontod el olyan lesz mint az új
de lehet polírozni is, csak csupa mocsok leszel mert bő vízzel kell különben megolvad
Skacok! Műanyag polírral szerintetek foglalkozik valaki, vagy erre van megoldás? A Tankidomon vannak ilyen nagyonnagyon apró felületi karcok, amik ugyan mélyek, de szemmel feltűnőek. Van valami szaki aki ezzel fogllakozik, vagy ez megoldható házilag valami úton-módon?

Üdv, D
Inkább hengerfej tömítés. Ha már a főtengely szimeringnél ment be, akkor azt a blokkot kaphatod atomjaira... bár szerintem így is, mert az a henger tele van vízzel.
Ez főtengely szimering a jól sejtem?
Sziasztok!
Motor hűtő szereléssel foglalkozik valaki? Hegeszteni kellene.
Köszi ! Köszi !

Én is hasonlóan gondoltam, hogy a 15w50 nem a legjobb választás..

5w40 megy majd sztem az Agip-ENi csoporttól.. ha már olasz
ENI I ride moto 2.. bár nem akarok versenyezni...


Köszi
hello
olasz motoroknál általában mindig 5w40 a gyári ajánlás mert náluk enyhék a telek ezért simán tudnak menni egész évben, viszont hidegben az 5w40 olaj jobb a hidegindításoknál. a 15w50 meg egy baromság szerintem egy vízhűtéses motorba. szinte soha nem fog annyira felmelegedni az olaj, hogy elérje azt a viszkozitást amire szükség van. 5w40 vagy ha nem kapsz akkor 10w40. szerintem.
egyik se eredeti karbi ugye ? ezeknél akkor szokott gond lenni az alapjárattal ha kopott a motor de ha minden fel van újítva akkor akkor elméletileg nem.. emeld feljebb a síbert, alátét a bowdenhez pl