holnap kiderül, hogy a melegítésre mit reagál. amúgy mennyire normális, hogy egy elsőkeréknél a bal és a jobb távtartó a villa és a kerék között nem egyforma?
szedd le azt a taknyot aztán nézd meg mi a hiba
ha kicsi simán meg lehet csinálni
ilyen 6 os lyukig simán erőlködés nélkül betömíti, 8ashoz már kell egy kis rutin de nem gáz az sem
ez mi?
ilyet bebaszva szokott az ember taknyolni
ez a hts nagyon jó anyag, forrasztottam már vele felnit is
egy egyszerű 3-4 ezer forintos patronos gázpáka elég hozzá
kétezres vizes papír utána gázláng
ha nem rontod el olyan lesz mint az új
de lehet polírozni is, csak csupa mocsok leszel mert bő vízzel kell különben megolvad
Skacok! Műanyag polírral szerintetek foglalkozik valaki, vagy erre van megoldás? A Tankidomon vannak ilyen nagyonnagyon apró felületi karcok, amik ugyan mélyek, de szemmel feltűnőek. Van valami szaki aki ezzel fogllakozik, vagy ez megoldható házilag valami úton-módon?
Inkább hengerfej tömítés. Ha már a főtengely szimeringnél ment be, akkor azt a blokkot kaphatod atomjaira... bár szerintem így is, mert az a henger tele van vízzel.
hello
olasz motoroknál általában mindig 5w40 a gyári ajánlás mert náluk enyhék a telek ezért simán tudnak menni egész évben, viszont hidegben az 5w40 olaj jobb a hidegindításoknál. a 15w50 meg egy baromság szerintem egy vízhűtéses motorba. szinte soha nem fog annyira felmelegedni az olaj, hogy elérje azt a viszkozitást amire szükség van. 5w40 vagy ha nem kapsz akkor 10w40. szerintem.
egyik se eredeti karbi ugye ? ezeknél akkor szokott gond lenni az alapjárattal ha kopott a motor de ha minden fel van újítva akkor akkor elméletileg nem.. emeld feljebb a síbert, alátét a bowdenhez pl
Hogy allnak a feknyergek? A tarcsa kozepen van a nyeregben?