Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

köszönöm megnézem.
még egy évvel öregebbek letünk .............. boldog karit mindenkinek
Barnett egész jó marka.
Nálunk más olajok vannak. Tanácsot nem nagyon tudok adni. Kérdezd a márkatársakat kinek mi vált be.
Hali.első körben kellemes ünnepeket mindenkinek!és ki milyen olajra esküszik?z750-ről van szó,de ez szerintem mellékes 4t-ben!
Most keresgélek, komplett szett után.
Te milyen olajjal használtad?
Cserés az egész szett. Rugók is. Olaj, szűrő is.
A középső képen már bakelit sincs rajta.
Cserések.
Tudom.
Szrrá vannak égve a lamellák.
Szia!

Most sikerült időt szakítani a kuplung szétszerelésére. Küldök pár képet. Szerintem megvan a hiba oka. Megmértem a rugók hosszát és a kézikönyvben a service limit 57,9mm nekem pedig 55mm-nél egyik sem volt nagyobb. A lamelláknál 3,5mm a limit nekem 3mm. Ahogy néztem a fém lamella is meg van égve. Ezek miatt csúszhatott?
Kellermann Blinkrelais R1

leforditom, talan igy meg tudod csinalni:

Das Blinkrelais R1-nek kis merete van, teljesitmenyfüggetlenül jelez (Blinkt), mindig azonos nyugodt 75 impulsussal/ perc, es van egy csatlakozasi lehetösege a z ellenörzö lampahoz (Lampaval)
A Blinkerkapcsolo vezetekebe kell csatlakoztatni , vagy kicxserelni , az eredeti Blinkerrelevel.Ezzel tulajdonkeppen minden Motorbiciklihez jo, aminek van kapcsoloja ( Villogokapcsoloja ) Ha esetleg akaratlanul egy villogo amit nem kapcsoltunk be villogni kezd, akkor a villogo ellenörzö lampat az R1 re kell kapcsolni. A Figyelmeztetö villogo (mind a 4--veszjelzö ? ) ezzel ki lesz iktatva .
A szallitott csomagban minden szar benne van , ami a beepiteshez szükseges

csao
googlezd ki, olyan tema nincs manapsag amit ne talalnal meg !
ha a motor akar egy telen is a karburator kiüritese nelkül all, a mostani benzinben levö adalek begyantasodik ( Harz) es csak nagyon alapos ultrahangos tisztitassal, stb lehet ujjavarazsolni
Soxor meg igy sem elegendö :(((
ezert teli leallas eseten benzincsövet lezarni, es kijaratni a karbibol a benn levö benzint.Igy tavasszal pöcc-röff :)
Menj a Yamaha topikba ott előbb találsz információt! és legelőbb üzemanyag-ellátás ellenőrzés! Meg a többi sorban. Szikra pl. van-e, és mekkora? Meg aztán lehet nem véletlen , hogy 3 éve nem volt beindítva!
Sziasztok,

vettem egy Yamaha XV250 Virago motort.
Karburátor dugulása volt 3 éve nem indították be. Karbi szét, tisztítás és összeszerelés után, még nem indul. Böfög, de pont nem kapja el. Mi lehet a megoldás? Aki tud segítsen. Köszi!
Sziasztok!
Segítség kellene! Kinroad XT50Q motorhoz sehol nem találok service manual-t. Valakinek nincs véletlenül egy elérhető? Vagy esetleg aki ért hozzá: mennyi és milyen olaj kell az első villába? Az egyik szimering megadta magát és folyik az orra.
Szerintem, de tényleg csak tipp! Vastag szürke a +12V, a vékony szürke-fehér a test, a vastag szürke-fehér pedig a villogtatott +12V. Ez utóbbi megy az irányjelzőkre (mármint az irányjelző kapcsoló középső lábára). De csak tipp.
"...ha nincs szín lehet mindegy hogy kötöd be..." Nananananana....
lefordítottam még egyszer a barátunkkal ez csak nem ellenállás.......
ha nincs szín lehet mindegy hogy kötöd be.... bár ami nekem van simán elfüstöl ha fordítva van bekötve, szóval akkor inkább nem javaslok semmit a mértéktelen alkoholfogyasztáson kívül
akkor ez nem villogtató hanem ellenállás?
akkor jó drágán vetted ennek a feléből kijött volna egy villogtató
szerintem az egyik szürke az egyik felére a másik a másik felére a csíkos meg a testre
de ha van mérőműszered akkor ki lehet mérni
Köszönöm a segítséget. A Google a barátom! Bár semmit sem találtam,ami segítene.Ez az egy ellenállásnak elégnek kellene lenni a négy irányjelzőhöz. A vezetékekkel csak annyi a baj,hogy 3darab szürke-fehér van,és semmi más jelölés.Nehezen találom a pirosat és a feketét.
Boldog Karácsonyt kivánok minden szerelőnek és barkácsolónak