Most sikerült időt szakítani a kuplung szétszerelésére. Küldök pár képet. Szerintem megvan a hiba oka. Megmértem a rugók hosszát és a kézikönyvben a service limit 57,9mm nekem pedig 55mm-nél egyik sem volt nagyobb. A lamelláknál 3,5mm a limit nekem 3mm. Ahogy néztem a fém lamella is meg van égve. Ezek miatt csúszhatott?
Das Blinkrelais R1-nek kis merete van, teljesitmenyfüggetlenül jelez (Blinkt), mindig azonos nyugodt 75 impulsussal/ perc, es van egy csatlakozasi lehetösege a z ellenörzö lampahoz (Lampaval)
A Blinkerkapcsolo vezetekebe kell csatlakoztatni , vagy kicxserelni , az eredeti Blinkerrelevel.Ezzel tulajdonkeppen minden Motorbiciklihez jo, aminek van kapcsoloja ( Villogokapcsoloja ) Ha esetleg akaratlanul egy villogo amit nem kapcsoltunk be villogni kezd, akkor a villogo ellenörzö lampat az R1 re kell kapcsolni. A Figyelmeztetö villogo (mind a 4--veszjelzö ? ) ezzel ki lesz iktatva .
A szallitott csomagban minden szar benne van , ami a beepiteshez szükseges
ha a motor akar egy telen is a karburator kiüritese nelkül all, a mostani benzinben levö adalek begyantasodik ( Harz) es csak nagyon alapos ultrahangos tisztitassal, stb lehet ujjavarazsolni
Soxor meg igy sem elegendö :(((
ezert teli leallas eseten benzincsövet lezarni, es kijaratni a karbibol a benn levö benzint.Igy tavasszal pöcc-röff :)
Menj a Yamaha topikba ott előbb találsz információt! és legelőbb üzemanyag-ellátás ellenőrzés! Meg a többi sorban. Szikra pl. van-e, és mekkora? Meg aztán lehet nem véletlen , hogy 3 éve nem volt beindítva!
vettem egy Yamaha XV250 Virago motort.
Karburátor dugulása volt 3 éve nem indították be. Karbi szét, tisztítás és összeszerelés után, még nem indul. Böfög, de pont nem kapja el. Mi lehet a megoldás? Aki tud segítsen. Köszi!
Sziasztok!
Segítség kellene! Kinroad XT50Q motorhoz sehol nem találok service manual-t. Valakinek nincs véletlenül egy elérhető? Vagy esetleg aki ért hozzá: mennyi és milyen olaj kell az első villába? Az egyik szimering megadta magát és folyik az orra.
Szerintem, de tényleg csak tipp! Vastag szürke a +12V, a vékony szürke-fehér a test, a vastag szürke-fehér pedig a villogtatott +12V. Ez utóbbi megy az irányjelzőkre (mármint az irányjelző kapcsoló középső lábára). De csak tipp.
lefordítottam még egyszer a barátunkkal ez csak nem ellenállás.......
ha nincs szín lehet mindegy hogy kötöd be.... bár ami nekem van simán elfüstöl ha fordítva van bekötve, szóval akkor inkább nem javaslok semmit a mértéktelen alkoholfogyasztáson kívül
akkor ez nem villogtató hanem ellenállás?
akkor jó drágán vetted ennek a feléből kijött volna egy villogtató
szerintem az egyik szürke az egyik felére a másik a másik felére a csíkos meg a testre
de ha van mérőműszered akkor ki lehet mérni
Köszönöm a segítséget. A Google a barátom! Bár semmit sem találtam,ami segítene.Ez az egy ellenállásnak elégnek kellene lenni a négy irányjelzőhöz. A vezetékekkel csak annyi a baj,hogy 3darab szürke-fehér van,és semmi más jelölés.Nehezen találom a pirosat és a feketét.
Te milyen olajjal használtad?
Most sikerült időt szakítani a kuplung szétszerelésére. Küldök pár képet. Szerintem megvan a hiba oka. Megmértem a rugók hosszát és a kézikönyvben a service limit 57,9mm nekem pedig 55mm-nél egyik sem volt nagyobb. A lamelláknál 3,5mm a limit nekem 3mm. Ahogy néztem a fém lamella is meg van égve. Ezek miatt csúszhatott?
leforditom, talan igy meg tudod csinalni:
Das Blinkrelais R1-nek kis merete van, teljesitmenyfüggetlenül jelez (Blinkt), mindig azonos nyugodt 75 impulsussal/ perc, es van egy csatlakozasi lehetösege a z ellenörzö lampahoz (Lampaval)
A Blinkerkapcsolo vezetekebe kell csatlakoztatni , vagy kicxserelni , az eredeti Blinkerrelevel.Ezzel tulajdonkeppen minden Motorbiciklihez jo, aminek van kapcsoloja ( Villogokapcsoloja ) Ha esetleg akaratlanul egy villogo amit nem kapcsoltunk be villogni kezd, akkor a villogo ellenörzö lampat az R1 re kell kapcsolni. A Figyelmeztetö villogo (mind a 4--veszjelzö ? ) ezzel ki lesz iktatva .
A szallitott csomagban minden szar benne van , ami a beepiteshez szükseges
csao
Soxor meg igy sem elegendö :(((
ezert teli leallas eseten benzincsövet lezarni, es kijaratni a karbibol a benn levö benzint.Igy tavasszal pöcc-röff :)
vettem egy Yamaha XV250 Virago motort.
Karburátor dugulása volt 3 éve nem indították be. Karbi szét, tisztítás és összeszerelés után, még nem indul. Böfög, de pont nem kapja el. Mi lehet a megoldás? Aki tud segítsen. Köszi!
Segítség kellene! Kinroad XT50Q motorhoz sehol nem találok service manual-t. Valakinek nincs véletlenül egy elérhető? Vagy esetleg aki ért hozzá: mennyi és milyen olaj kell az első villába? Az egyik szimering megadta magát és folyik az orra.
ha nincs szín lehet mindegy hogy kötöd be.... bár ami nekem van simán elfüstöl ha fordítva van bekötve, szóval akkor inkább nem javaslok semmit a mértéktelen alkoholfogyasztáson kívül
akkor jó drágán vetted ennek a feléből kijött volna egy villogtató
szerintem az egyik szürke az egyik felére a másik a másik felére a csíkos meg a testre
de ha van mérőműszered akkor ki lehet mérni