Bizonyos kemiai reakciok utan mar nem az az olaj ami volt. Igy pl ha egyszer mar betoltotted az uj olajat es jart a motor ezek a kemiai reakciok gyorsabban vegbe mennek es ezert kell lecserelni 6 havonta de legkesobb evente.
Az hogy gyakorlatilag tenyleg mi tortenik az olajban es mennyire olaj az az olaj talan maga az olajgyarto tudna megmondani de gondolom nem hasrautesbol irta ra a szavatossagot.
En nem tennem bele a motoromba.
Üdv mindenkinek! Engem az érdekelne, hogy a bontatlan flakon motorolajnak mi baja lesz 5 év után? Mert a dobozon az áll, hogy a gyártástól számított 60 hónapon belül kell felhasználni. Ami nekem van az 2008as gyártás. Szerintetek bele merjem rakni? Full szintetikus olaj és yamaha fzs600. Köszicsá!
Valaki segitsen már én már nem tudom mit csináljak vele.
yamaha 125-ös vizes robogóm van a fagyálló nem folyik lefele a betöltö nyilásnál; ki tekertem a légtelenitöt a hengerfejnél de akkor is csak kevés ment le ha teljes kicsavarom a légtelenitöt akkor meg ott folyik el a fagyálló. HA beinditottam a motort úgy se szaladt le benne a fagyálló.
Ebben az a fura ,hogy mint mondod nem jelez hibakódot. Ebből szerény tapasztalataim alapján arra gondolnék ,hogy valami primitív hiba van ami nem valamely elektromos jeladó, vagy akármi hibája.
"levegőcsavarra (vagy ki hogy hívja befecskendezős motoron) "
A TPS-t vissza (be) kéne állítani a gyári pozícióba, akkor fog passzolni a térkép a fordulatszám, és a fojtótengelyének állásához...
Az a "levegőcsavar" pedig a bypass csavar amivel össze lehet szinkronizálni a "befecskendezést", és nem fog egyik henger a másik rovására járni, feltéve hogy jól gondolom és egynél több hengeres az erőforrása.
üzemanyagnyomás rendben, kompresszió ok, gyertyakép dús mint állat, levegőszűrő nem szól bele... map szenzor cserélve, levegőcsavarra (vagy ki hogy hívja befecskendezős motoron) semmi reakció. tps oké. trafó oké. cps-ről nem találok adatot, kb-ra jó az ellenállás bár nyilván meg kéne mérni pontosan... most próbáltam strobival gyújtást nézni de nincs rá opció...befecskendező oké, szelephézag, vezérlés oké...finom vizsgafeladat...
Elfelejtették meghúzni a bütykös tengelyt a v.mű fogaskerékhez rögzítő csavarokat, lerázódott, leugrott a vezérmű-lánc , de szerencsére csak az 1-es henger két szívószelepe görbült el és az egyik csúszócsapágy oldalstabilizátora tört le!
Am meg máshol is kiírtam hogy lehetne még leszedni a lendkereket mert hogy a gyári lehúzó 2é tört a picsába.
Erre kaptam a negatív kommenteket majd küldtem a képet hogy ti faszok ezért tartott kb 5órán keresztül leszedni.
Na erre mindenki óó bameg ez szép.
Az hogy gyakorlatilag tenyleg mi tortenik az olajban es mennyire olaj az az olaj talan maga az olajgyarto tudna megmondani de gondolom nem hasrautesbol irta ra a szavatossagot.
En nem tennem bele a motoromba.
Most már csepeg is a sztendernél gondolom a vizcsö enged.
yamaha 125-ös vizes robogóm van a fagyálló nem folyik lefele a betöltö nyilásnál; ki tekertem a légtelenitöt a hengerfejnél de akkor is csak kevés ment le ha teljes kicsavarom a légtelenitöt akkor meg ott folyik el a fagyálló. HA beinditottam a motort úgy se szaladt le benne a fagyálló.
Hidegen is rosszul jár?
A TPS-t vissza (be) kéne állítani a gyári pozícióba, akkor fog passzolni a térkép a fordulatszám, és a fojtótengelyének állásához...
Az a "levegőcsavar" pedig a bypass csavar amivel össze lehet szinkronizálni a "befecskendezést", és nem fog egyik henger a másik rovására járni, feltéve hogy jól gondolom és egynél több hengeres az erőforrása.
Elegem van, az elmebeteg reagálásaidból. Még akkor is , ha Gödöllőn laksz!
Erre kaptam a negatív kommenteket majd küldtem a képet hogy ti faszok ezért tartott kb 5órán keresztül leszedni.
Na erre mindenki óó bameg ez szép.