Üdv van 1 cagiva prima motorom amit elég rossz állapotba vettem meg ki lett cserélve benne szimeringek csapágyak tömítések az a helyzet hogy nem tudok alapjáratot varázsolni neki 2 karbim van egy 12 es dellortóm 72 es fúvókával amivel nagyon erős és gyorsul szóval faszán megy de nincs alapjárat akárhogy állítom a keveréket az alapjárati csavar tökig betekerve de semmi és van 1 másik dellortóm 14 es amivel üzem melegen van pici alapjárat de nem igazán megy vele erőtlen nem gyorsűl mind a 2 karbi ki van pucolva több fúvókával próbálva de semmi változás a gyertya gyönyörű őzbarna uj szívócsonk falsot nem szív de felújjítás előtt se volt alapjárat ha valaki tud megoldást megköszönném csak ne azt irjátok hogy pucoljam ki még 1x a karbit mert már ennél tisztább nem lesz köszi
ha szar a főtengely szimering akkor szarul indul
a karbi beállítása meg nem egyszerű feladat
ha már van jó alapjárat és pöccre indul utána el lehet kezdeni beállítgatni
ha meg alapjárat nincs akkor meg kell nézni miért, lehet szutykos pár járat
már csak annyi baja van hogy nem tudok alapjáratot varázsolni neki van 1 12 es dellortóm 72 fúvókábal amivel faszán megy de semmi alapjárat hiába tekerem be az alapjárati csavart és hiába szabályzom a levegőt meg van 1 14 es dellortóm amin csak alapjárati csavar van az is becsavarva teljesen és éppen hogy van de csak ha üzem meleg viszont alig gyorsul vele a kérdésem az hogy mi okozza gyújtás ...főtengely szimering..vagy mi? a blokkja fel lett ujjítva előtte se volt és most se csapágyak szimeringek kicserélve tömítések stb nem tudok rájönni
Sziasztok,segítség kéne,yamaha fzs 1000.motor jár alapjáraton majd gáz húzás és tropan majd fel pörög.Minden a helyén,be állítva úszó szint is.Ötlet mitnézzek még át?
Lenne egy olyan kérdésem hogy van egy ktm 620 lc4 es motor amibe enduró szettet szeretnénk tenni.Most jelenleg sm szett van rajta.
Egy ktm sx 400 ból tennénk át az enduró szettet.
Az lenne a kérdésem hogy bele lehet tenni a 620 lc4 be az sx400-ét?
Gondolom tengely méret ugyan az lehet
Na igen! Csak ezt nem mindenki tudja! Főleg, ha a csapágyat melegen teszik fel, hogy ne kelljen ütni, mert az nem tesz jót a főtengelynek. vagy esetleg a csapágyboltban megmondja az eladónak hová lesz és az ért is hozzá, ( nem egy csini cunci) és olyat ad amilyen kell hozzá.
A motoron található szervíz matrica alapján az utolsó olaj 15w-50-s
Bardahl XTM 15W50 SYNTRONIC/ 100% SYNTHETIC
tehát közelében sem volt a gépkönyv ajánlásának.