Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

a főtengely akkor c3, ha hipertuning akkor c4
de már a szimóba is
Szóra sem érdemes!
oké köszi szépen
Meg kellene nézni, hogy véletlenül nem C3-as laza illesztésű kell-e bele? Esetleg nem műanyag volt a golyókosara?
Olyat kell bele tenni amilyet előírnak! és oroszt pl.
Sziasztok Aprilia sr 50.em van egy hete csapágyaztam koyo csapágyakat raktam bele 10 kilómétert mentem vele és megkotlott.Esetleg vélemény csapágyról? Nem szerelési hiba!
ja és én évekig csak 2t olajjal(faca arol 2t... volt itthon vagy 2 liter) kentem meg, az is teljesen jó volt
de mivel a légszűrőolaj sem sokkal drágább átváltottam arra
eddig q8 olajjal kenegettem de már nem forgalmazzák nálunk
kell valami mást nézni
van spray és mártogatós kivitel
én jobban szeretem a mártogatóst, bár elég lemosni a kézről a ragacsot
sejtettem csak azt hittem van valami nagyon nagyon bevált márka
rendben :) Te milyen olajjal "áztatod" be?
az olajos szivacs mindig jobb
csak arra ügyelj hogy sűrűbben kell tisztítani
mert a papírszűrő ha retkes lesz akkor a kosz eltömíti, ha a szivacs retkes akkor átengedi, főleg a vékony
de ami vastag meg rendesen olajos az ekkor sem engedi át még a port:
//s.cdnadcom.net/sm/forum_o/p/...
persze egy sportgép 2 év alatt nem szed össze annyi port mint én ekkor 3 nap alatt
Sziasztok!
Az nem gond ha a motort gyárilag nem szivacsos levegőszűrővel szerelik viszont most ilyen van benne:
Igen. Az, mert oldalirányú mozgása az új csapágynak is van. Sőt pl a golyóscsapágyakat- "illesztési hézag"-gal készítik. és ahová C3-as van előírva, oda nem lehet C1-eset tenni.
amúgy ez rossz kérdés.......
Helló!
Hajtókar mennyit mozoghat oldalirányban?
köszönöm ini és bigoneoszi és aki még segített. nyáron vagy tavasszal ha erre jártok egy sörre (szigorúan alkoholmentes) a vendégeim vagytok
szétszedted a kuplungot így kinyomta a munkahengerben lévő rugó a dugattyút,elfogyott a tartályból az olaj ekkor kapott egy kis levegőt
aztán amikor visszapakoltad a kuplungot visszanyomta a dugattyút és már vissza is nyomta a tartályba az olajat
ilyen egyszerű
arra ügyelj hogy olyan olajat tölts bele ami elő van írva. ha ásványi akkor azt, ha fékfolyadék akkor azt. és véletlen se tölts bele mást
rajta van a fedélen mit kell önteni bele
oké viszont akkor addig nem csinálok vele semmit ameddig meg nem jönnek a lamellák.
Ne filozofálj rajta, hanem töltsd félig olajjal ,(fékolaj-al) , és próbáld ki. És azonnal látni fogod. Az én motoromon a hidro-kuplung légtelenítés a fékekhez hasonlóan történik. Ennyi.
na megnéztem. az a helyzet, hogy egy kevés van benne kb fél centi. leszedtem a kuplung deknit és ahogy behúzom látszik, hogy mozognak a lamellák csak nagyon kicsit. viszont mikor még októberben jelentkezett az hogy csúszott a kuplung akkor valaki azt mondta lehet az a baj, hogy sok olaj van a tartályban és ezért nem engedi vissza. akkor szívtam le belőle. lehet most pont az hiányzik? de akkor a szétszedés előtt miért volt ellenállása a karnak?
rendben. köszönöm
tegyél rá egy hosszú csövet felfelé a kuplungkart meg nyomd full kifelé
nekem ekkor folyt le
ha nem akkor marad a féknél megszokott mozdulatok
de tuti legyen minden rendben a rudazatnál
Szeretem a Sportmotor fórumot, mert mindig akadnak segítőkész felhasználók.