Meg kellene nézni, hogy véletlenül nem C3-as laza illesztésű kell-e bele? Esetleg nem műanyag volt a golyókosara?
Olyat kell bele tenni amilyet előírnak! és oroszt pl.
Sziasztok Aprilia sr 50.em van egy hete csapágyaztam koyo csapágyakat raktam bele 10 kilómétert mentem vele és megkotlott.Esetleg vélemény csapágyról? Nem szerelési hiba!
ja és én évekig csak 2t olajjal(faca arol 2t... volt itthon vagy 2 liter) kentem meg, az is teljesen jó volt
de mivel a légszűrőolaj sem sokkal drágább átváltottam arra
eddig q8 olajjal kenegettem de már nem forgalmazzák nálunk
kell valami mást nézni
van spray és mártogatós kivitel
én jobban szeretem a mártogatóst, bár elég lemosni a kézről a ragacsot
az olajos szivacs mindig jobb
csak arra ügyelj hogy sűrűbben kell tisztítani
mert a papírszűrő ha retkes lesz akkor a kosz eltömíti, ha a szivacs retkes akkor átengedi, főleg a vékony
de ami vastag meg rendesen olajos az ekkor sem engedi át még a port: //s.cdnadcom.net/sm/forum_o/p/...
persze egy sportgép 2 év alatt nem szed össze annyi port mint én ekkor 3 nap alatt
Igen. Az, mert oldalirányú mozgása az új csapágynak is van. Sőt pl a golyóscsapágyakat- "illesztési hézag"-gal készítik. és ahová C3-as van előírva, oda nem lehet C1-eset tenni.
szétszedted a kuplungot így kinyomta a munkahengerben lévő rugó a dugattyút,elfogyott a tartályból az olaj ekkor kapott egy kis levegőt
aztán amikor visszapakoltad a kuplungot visszanyomta a dugattyút és már vissza is nyomta a tartályba az olajat
ilyen egyszerű
arra ügyelj hogy olyan olajat tölts bele ami elő van írva. ha ásványi akkor azt, ha fékfolyadék akkor azt. és véletlen se tölts bele mást
rajta van a fedélen mit kell önteni bele
Ne filozofálj rajta, hanem töltsd félig olajjal ,(fékolaj-al) , és próbáld ki. És azonnal látni fogod. Az én motoromon a hidro-kuplung légtelenítés a fékekhez hasonlóan történik. Ennyi.
na megnéztem. az a helyzet, hogy egy kevés van benne kb fél centi. leszedtem a kuplung deknit és ahogy behúzom látszik, hogy mozognak a lamellák csak nagyon kicsit. viszont mikor még októberben jelentkezett az hogy csúszott a kuplung akkor valaki azt mondta lehet az a baj, hogy sok olaj van a tartályban és ezért nem engedi vissza. akkor szívtam le belőle. lehet most pont az hiányzik? de akkor a szétszedés előtt miért volt ellenállása a karnak?
tegyél rá egy hosszú csövet felfelé a kuplungkart meg nyomd full kifelé
nekem ekkor folyt le
ha nem akkor marad a féknél megszokott mozdulatok
de tuti legyen minden rendben a rudazatnál
de már a szimóba is