Ezeket már mind elvégezütük és semmi.Töbször át letek nézve na fúvókák,szervíz könyv szerint minden a helyén,minden kábel,cső a helyén.És semmi,amúgy menet közbe normálisan megy semmi gond.
lehet neki nem barátja a gugli
mert a 2. találat ezt írja(a fordítás ár nem sikerült jól a barátunknak ):
Csatlakozás a villogó egység:
fekete kábel:
Mass (31 vagy E)
Piros vezeték:
Folyamatos pozitív (49 vagy B)
narancs / piros kábel: clocked Plus (49a vagy L)
Ez LED-relé? mert ha igen, akkor fogod és kettő db led-lámpát összekötsz párhuzamosan, majd azt a két égőt sorba kötve próbálgatod a relével, és amelyikkel villog az lesz az! De jobb lenne, ha egy elektromossághoz értő ismerősödet, motorostársadat megkérnéd, próbálja ki.
A másik módszer: Kiguglizod! Beírod a relé típusát a keresődbe -bekötési rajz- megjelöléssel, és megkeresed.
Sziasztok,segìtsèg kellene, van Yamaha fzs 1000 rem 2002es.Karbi takarìtàs utàn a gèp olyat csinàl hogy csak tő gàzzal indul,szivatòt rà huzom azzonnal le fullad meg àl.Minden fùvòka a megfelelő helyen,àram van ki lettek mèrve.Töbször szét szettem àt nèztem de semmi vàltozàs.Segìtsetek!n
Nem tudom mi a szakmaja de a srac elmondta hogy egy klubba szeretne bekerulni es ahhoz kell valaki aki besegiti azaz szarnyai ala veszi kb 6 honapra. Kb ez a szabaly itt hogy valaki egy Harley klubba keruljon. Na ez a foszer cserelte neki a beteteket es gondolom reszeg is volt.
Nem értem! Hogy lehet ilyen "bátor" valaki?! Pedig csak annyit kellett volna tenni, hogy ugyanúgy teszi vissza az újat, ahogy a régi volt?! De ugye biztos fűtő a szakmája , ha van egyáltalán valami ?!
Beteteket is cserelni kell mert a kulsonek a fule elgorbult es valik le a kopo anyag. Plusz kihagyott egy gumi alkatreszt amin a feknyereg csuszik igy lotyogott es raadasul a beteteket tarto csavart sem huzta meg.
Ezt csinalja az alkohol es a fu.
Vevő bejon és mondja hogy a haverja tegnap este cserélt neki fekbetetet. Még most is kiver a veríték mikor arra gondolok hogy mit csinált volna veszfekezes eseten. Nem semmi.
Az összes robogón így van megoldva, gombról indításkor be kell húzni valamelyik fékkart. Ha egyikkel indul és a másikkal nem akkor jó esetben a fékkarnál levő mikrokapcsoló érintkezője nem zár. Ezek a mikrokapcsolók benne vannak az indítási áramkörben. Elméletileg azért van ez a kivitelezés, hogy indítás után nehogy elszaladjon a robogó egy esetleges motorfelpörgés miatt.
Ez olyan lehet, mint az én 750-es CBX-emen, hogy sebességben nem tudok indítózni, de ha a kuplungot behúzom, akkor lehet. Én ezt sokáig nem tudtam, (keleti motorjaim voltak, és azokon ilyen nem volt) !
mert a 2. találat ezt írja(a fordítás ár nem sikerült jól a barátunknak ):
Csatlakozás a villogó egység:
fekete kábel:
Mass (31 vagy E)
Piros vezeték:
Folyamatos pozitív (49 vagy B)
narancs / piros kábel: clocked Plus (49a vagy L)
itt az eredeti:
http://www.kellermann-online.c...
A másik módszer: Kiguglizod! Beírod a relé típusát a keresődbe -bekötési rajz- megjelöléssel, és megkeresed.
usában kezdődött de már egész jól elterjedt a világban
Életbe nem tülekednék egy ilyenbe se.
Ezt csinalja az alkohol es a fu.
Az összes robogón így van megoldva, gombról indításkor be kell húzni valamelyik fékkart. Ha egyikkel indul és a másikkal nem akkor jó esetben a fékkarnál levő mikrokapcsoló érintkezője nem zár. Ezek a mikrokapcsolók benne vannak az indítási áramkörben. Elméletileg azért van ez a kivitelezés, hogy indítás után nehogy elszaladjon a robogó egy esetleges motorfelpörgés miatt.