Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mi a gond a kosárral?Totál szétesett?
Van egy címem,ahonnan bontott yz alkatrészeket tudsz beszerezni.
Ha már megvetted a hajtókart,cseréltesd ki mindenféleképp,de valóban a legjobb-bár egy kicsit drágább megoldás,ha veszel egy direkt tuningra kialakított erősített főtengelyt.A 70es hengerszett attól függ milyen.Vashengerekhez,kétgyűrűs dugóval nem ajánlanak még erősített főtengelyt,megteszi a gyári is.De ha alu hengered van,egygyűrűs dugóval és netán erre még rátetőztél egy sportkipuffal vagy egy nagyobb karbival,mindenféleképp vegyél erősített főtengőt.A sima vashengert elbírja a gyári tengely is,gyári hajtókarral,csak persze(mint minden tuning esetén)nem annyi ideig,mint 50 ccm-nél.
De ha lóg már a hajtókar,ne negyon járj vele,széttöri a tűgörgőt,aztán lesz gond bőven.
Amik a főtengelyre mennek a varionál az összes + a hézagolók + (a kuplungnál is) , hogy mi hova megy kép jobb lenne róla vagy ha letudod írni... :)
Helló Djkolozsi! Melyik alátét helyére vagy kíváncsi?
Akkor inkább vegyél egy erősített főtengelyt , mert utánna a gyárit ugyanúgy szétbassza!
Szia Tgyugyu!
Köszönöm az infót, az utóbbi időben többször is jártam Pilisvörösváron más ügyben! Megpróbálom felvenni vele a kapcsolatot!
Üdv: István
Nekem olyan kellene hogy Yamaha Aeroxhoz rajz a variátorhoz, hogy milyen alátét hézagoló hova megy , meg kuplunghoz is jól jönne ! vagy kép is jó :) Köszi!
valaki nem tud kuplungkosarat yamaha yz 125höz,1999-es!
vagy nem tud valaki csinálni?
fontos lenne
AZ fasza!Biztam benne hogy itthon meg tudom csinálni!Ha kicsit kopog a hajtokar(most kapott 70es hengert és kicsit megviselhette),szerinted meddig használjam igy?Lehet valami gebasz?
Áhh,azt el kell vinni egy gépműhelybe,ahol összesajtolják és kicentírozzák.
Szia mindenki!Nem tudja véletlen valaki hogy suzuki sepia hajtokart tudok-e itthon cserélni ,vagy el kell vitetnem valahova széthuzatnom a főtengelyt!?Elöre is köszi!
Még mielőtt nagyon szétszednéd a verdát, nézd meg, hogy a olajbeöntőn a szellőző fúrat nincs-e eltömődve. Ez is okozhat ilyen jelenséget. Ellenőrizni kell, hogy az olajozó csatornák tiszták-e. Minden esetre fel van téve a labda. A szimmerring nem engedhetné át még túlnyomásra sem az olajat.
üdv mcgee
Te tudod de az 1 filléres alkatrész semmit nem vesztesz...én megprobálnám ....
Gondoltam én is rá, de szerintem az nem lehet mert akkor a tengely és a távtartó (ami a tengelyre csúszik-34) között nyomná, nem pedig a távtartó(külső oldal) és az erre rácsúszó szimering között
Ott van 1 O-gyürü azt nézdmeg..39es alkatrész
Tuti nem szimering. Mikor az újat beraktam és beindítottam kb. 10 másodpercig fogta az olajat teljesen aztán hirtelen kifakadt mintha belül túlnyomással keringene az olaj és mikor leállítottam még akkor is a szimering belsejénél (ahol tömít) engedte egy ideig. A tengely nem lötyög, csapágy is jó, bemarás sincs rajta, olaj nem lett tultöltve.
Okozhat ilyen gondot ha valami olajnyomás szabályzó szelep tönkremegy (18-as alkatrész a képen)? Vagy esetleg ha eltömödik egy olajfurat valahol a rendszerben? Megkérdeztem pár szerelőt de látatlanban ők sem értik, nem találkoztak ilyesmivel. Mia franc baja lehet?
Ha biztos, hogy szimmering, akkor tudni kéne, hogy belül, vagy kívűl a fészek és a szimmering között szivárog-e.
szia!

Biztos, hogy a szimmeringnél folyik?
Engem is megszopatott a gépem, az oldaldekni alól csepegett az olaj, szimmering csere 2x, (egyszer csapágybolti, utána gyári). Ekkor megtakarítottam aranytisztára, és leszerelt oldaldeknivel megnéztem, kiderült, hogy a blokk, és a dekni közt szivárgott nekem is lüktetésszerűen egy pár mm hosszon, de nem nagy nyomással.
Gts szerviz Pilisvörösváron.
Keresd Gemela Gabit.
Gyors pontos, megbizható!
06/26-331-960
S.O.S.
Segitséget kérek! DR-Z 400 ban hirtelen kezdet intenzivan, nyomasssal fojni olaj a kislanckerék tengely szimeringéböl.
Szimering csere nem segitett. Motorban 30 000km, idaig semmi baja nem volt.
Mi lehet a hiba? Sürgösen kjérek tanacsat. Köszi
Hellótok aki tud legyen szíves segítsen. Kuplung problémám van... Bármennyire is állítok a kuplung bovdenen(már ki is cseréltem) mindenhol probáltam állítani rajta...de hiába... NEM OLD A KUPLUNG...(Suzuki TS-R 200 '95)
Sziasztok
Ha valaki tudna nekem mondani egy megbízható motorszerelőt a III.kerben vagy arrafelé, azt nagyon megköszönném!
hell!
nagyon fontos kérdésem lenne!
Gilera sp02 es ről van szó tehát 2t mondjuk ez ilyen szempontból nem is fontos ahelyzet az hogy olyan 7800 as fordulat környékén elerőtlenedik és nem is forog ki rendesen,meg néztük stroboszkoppal a gyujtásást és egy ideig adja neki az előgyujtást majd elveszi teljesen,javitsatok ki ha nem lehet így elögyujtást nézni nagy fordulaton.és hogy merre találom a feketedobozát?gondolom ilyen kor csak az lehet a rosz ha egy bizonyos fordulat felettt elmegy az előgyujtás.
Sziasztok!
Suzuki GSF-400V Bandit (1994-es) szelepállítás,karbiszinkron,karbibeállítás -hoz tudtok ajánlani megbízható szervízt,vagy szerelőt Pesten,vagy környéken?
Üdvözlettel: István
Nekem ez meg sem fordult volna a fejemben,mert:1.Nincs olyan vészes ára egy dugónak2.Ha üzem közben kiválik a bepótolt darab akkora kárt tud tenni a hengerben,forgattyúsházban,hengerfejben,hogy egy életre bánni fogod.
Sztem nem érdemes ilyennel szórakozni,ez nagyon kókány!