Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

siasztok volna 1 kérdésem :mittől lehet az,hogy ha huzom a gászt kattogást hallok ,ha üresbe huzom akkor semi?
sziasztok.


drz 400 e-n ledarálta a generátort az egyik csavarom illetve több is:(( a ganerátor olajteréből rengeteg parányi és annál nagyobb fémdarabok kerültek az olajtérbe..............SZÉTT KELL SZEDNI ILYENKOR A BLOKKOT EGY NAGYTAKARÍTTÁSRA MERT BEJUTHATOTT A FŐTENGELYHEZ A DARA VAGY AZ KÜLÖN OLAJRÉSZ AMIHEZ NEM KELL NYULNI ÉS NEM ÉRDEMES MEGKEZDENI A BLOKKOT A FŐTENGELY MIATT? HOZZÁÉRTŐ VÁLASZÁT ELŐRE IS KÖSZÖNÖM..........
Kevés benzinnél is megvan a biztonságos magasságkülönbség?
Köszi szaraz18. Servive Manualt nem tudod véletlenül hogy honnan lehet leszedni hozzá 1994-es.
Előre is kösz
Én a vákumos benzincsappal voltam így, bedöglött(a vákumcsőbe is benya folyt) ezért lekötöttük(vákumcsőbe egy csavar 'vakcső' lett, a benya csövét meg direktbe) sztem nincs semmi gond vele hogy lekötötted a pumpát, csak az úgy jó ha van 'esési szöge' a benyának hogy follyon mert ugye ilyenkor csak szabadon folyik.
Hnap megnézem az enyémbe mien van és leírom pontosan nekem nem nyírja ki! remélem tudok vele segíteni!
Kösz hogy írtál . Próbáltam már 10 -el és 9-el is de mind a kettőt kinyrja. Eredetileg 9-es volt benne.
Más ötlet?
Sziasztok!
kérdésem lenne a benziinpumpával kapcsolatban:
berohadt az elektromos része, (zzr600 kawasaki), csak néha műkszik, ezért lekötöttem, és direktbe raktam a vezetéket egy szűrővel a krabisorhoz. ugy érzem jobban megy mint előtte, + egy hibalhetőséggel kevesebb.
véleményetek?
Sztem próbáld meg nagyobb hőértékűvel, és lehetőleg ne olcsó sz*r gyertyával hanem valami NGK.....
Szevasztok! Lenne egy olyan gondom hogy van egy CR 250 1994 az lenne vele a gond hogy folyamatosan ki nyírja a gyertyákat. Mi lehet vele?
Szevasztok én csak érdeklödni szeretnék hogy ti szakik mit szoltok ehez a dologhoz van egy 150es aprilia leonárdom ,és valahogy hosszabb gyertya került bele és beszakitotta a dugatyu közepét,a kérdés a következö, mivel a dugatyunak amugy semmi baja csak van egy egy forintos nagyságu luk a közepén egyik ismerösöm azt mondta hogy avi hegesztövel aluval tökéletesen behegesztik ,hát én meg is csináltattam, ugy megcsinálták hogy észresem lehet venni a luk helyét a hegesztésnél visszaköszörülték sikba és megsem lehet látni ahogy a két anyag osszeolvadt olyan frankon eltalálták az ötvözetet.A kérdésem a következö szerintetek ez mennyire lessz megbizható ha igy összeszereljük a motort vagy mennyire lessz tartós.
válaszotokat elöre is köszi.

Üdv:István
Köszi Lecso!
hételején telefonálok.
Aprilia RS250-hez keresek szervizkönyvet.
Tud valaki segíteni?
Lécci küldjél már egy mailt!

shamway@freemail.hu
fehér gyertya a nagyobb hőt jelenti, nyitott dob = nagyobb hőmérséklető szelepek, és ami az égéstérben van (gyertya is) ezért ha nyitott rendszert raknak egy motorra, át is szokták hangolni a karbit, nagyobb főfuvóka meg valamikor síber tű is, de az inkább más célt szolgál....
Nefelejcs utca 52.
MSN: lecsoszervize@hotmail.com
70-949-22-56
hali!
Nem, most ez a gyertyakép a gyári dobbal volt.
És most mikor visszaraktam a nyitott dobot most megint fehérebb.
Nemtudom mit tudnák csinálni de már kicsinál ez a helyzet!
Ha esetleg van valami ötleted várom:D

ÜDV:Attis
Szia Lecso!
Alsónémedi-ben hol?
Régen CB900 F2 -esem volt, ahoz nem kelett ilyen téren hozzányúlni.
Ezért kértem a helpet mert nemsok normális szerelőt ismerek.

üdv
Szia!
nem én írtam, mer 3 hete vettem a motort és össze kell faragnom mert már hiányoznak a kilóméterek .
Ha esetleg ismerős a motor lehet, mert asszem az elöző tulaj ledobta az ékszíjat a javításba.

üdv
Szia. Te írtál a Superbikenak levelet?
Alsónémedi?
tekercs, vagy jeladó, de inkáb jeladó....
a közepe még mindig meglegszik, de sztem jó, persze a nyitott dob is számít, nyitott dob van most rajta, akkor jó...
Sziasztok!
Új vagyok a fórumon, de ha tudnátok segíteni nagyon megköszönném!
Van 1 GPX 750 R-em felpörög a motor rendszeresen. Átnézték teljesen a karburátor (takarítás, szinkron, tömítések stb...) de az tökéletesen működik. Egy volt KAWA szerelő azt mondta, hogy a szelepeknél lessz a hiba. Szóval, ha valaki tudna ajánlani Pest megye környékén egy szerelőt aki hengerfejjel és esetleg nem ül 1 évig a motoron az jó lenne.
Előre is köszi.