Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

fogsz egy nagyítót és megnézed a forrasztásokat ott ahol nyomod, lehet csak kitört valamelyik alkatrész lábánál
ha dupla a nyák akkor az átkötéseket nézd meg hogy jók-e
ha ezután is van kérdés akkor bízd szakemberre, mert csak jobban elrontod
Viddel egy elektroműszerészhez, és mutasd meg neki , hol kell nyomnod, hogy pulzáljon, és meg fogja mondani némi méregetés után hogy mennyi az annyi.
Kérdésem lehet? Jó akkor írom is!
Ugye múltkor szó volt a műszerfalamról. Namost megint meghalt, semmit nem mutat, csak háttérvilágítás van. DE (!) ha magán az alaplapon egy bizonyos helyen basztatom az ujjammal, akkor helyrejön. Ilyenkor még teljesen jól állok vele, nem? Nem kell kidobni valószínűleg, vagy?
Ez így szokott lenni!
Örül majd neki a tulaj, mióta megvan nem működött megbízhatóan 1 hónapot.... Köszönöm. Majd leveszik vagy leveszem és elviszik egy hozzá értőhöz az önindítót. De mindig egyre közelebb a hibához
Például, és annyira leveszi a feszültséget, hogy a gyújtáselektronikának az már kevés. Az az emelkedő "fütty a gyújtókondi töltése, ha jól gondolom. Kezdésnek egy új öninditó forgórész, de autó-villanyszerelő csinálja.
Lehet, sőt egyre biztosabb vagyok az önindító hibába. 1 éven belül 2 indítórelé valamint nehéz indulás sok tekerés lehetett kezdő jel?
Van egy olyan szabály, hogy 10 másodprcet önindítózni, öt percet pihentetni. De ha a harmadik indítózásra nem indul akkor gyújtószikra, üzemanyag stb ellenőrzés. Nem leégetni az indítómotort pl.
Hibás is lehet az az öninditó, azért akkora az áramfelvétel pl. Ez nem távjavításra való. Mérni ellenőrizni kell!
Vidd hozzáértőhöz, mielőtt nagy bajt csinálsz, ami már lehet sikerült is! Gondolom, hogy "sikerélményed" is legyen!
Nem lehetséges, hogy a sok üres indítás miatt ment tönkre valami?
Mert tegnap délutántól elég sokat lett tekertetve feleslegesen, mert nem indult el és csak tekerve lett, meg tekerve, míg 1x csak nyekk és jött ez a tünet, hogy elfogy a lendület, sípoló hang ami elektronikai alkatrészre utal, mert magasodik a hang és abbamarad(egyre nagyobb frekvencia). (és ismétlem mind a 2 akkuval ezt csinálja, mert a sajátomból is beleraktam ami működik)
Bocsánat, de ezt hol találom?

Tudom, hülyén hangzik, mit akar szerelni olyan aki nem is tudja mi hol van, de itt az alkalom, itt a hely ahol kérdezzek
Rossz, vagy töltetlen az akku! Egy 14V-ra méretezett áramkör nem működik 6V-on.
Ha 12,6-ról leesik 6v-ra akkor gebasz van.
Mérd meg a gyújtóáramkör áramfelvételét!
De szerintem gyújtóáramkört kell cserélned, nagyon úgy nézem.
Az akku jó, mert akkut cseréltem a saját XT 600-ból, azzal is ugyanez, nekem viszont indul simán.
1.) A digitális műszer nem OK!
2.) Mehalta magát az akku.
3.) Meghalt a gyújtás?! (ezt akkor lehet mejd megtudni , ha egy jó akkuval indítózol. De nekem egyszer ugyanez a jelenség volt, a gyújtópanel volt hibás.
4.) Szépen logikusan hibakeresés. Nem mindig megy gyorsan.
Az akkud biztos kuka...
wááá feladom!

Kezdte azzal a motor, hogy csak kattogott az indítórelé. Mondtátok, ki lett cserélve tekerni tekert mint az állat de nem indult el, csak időnként pöffent 1et a kipufogó, majd tovább tekerve hatalmasat durrant a kipufogó de utána is tekert még. Itt már leengedtük a karbit, viszont a gyertya levételig csak ma jutottam el célszerszám hiányában. Most, hogy megvan az új bele való gyertya nem teker ismét, illetve mintha valami elvenné a szuflát az akkuról. Ha nyomom az önindító gombot akkor elhalványul az üres jelző zöld, majd kattanik a relé és valami olyan hang jön "valahonnan" mint ha valami ion ágyut töltenének be egy scifi filmbe, vagy a régi filmes fényképezők vakuja adott ki hasonló kisülő hangot amíg visszahül...
Rámértem az akkura indítózás közben 12.3 vagy 12.6 ról lemegy 6V-ra...
köszi szépen, megvan amire kíváncsi voltam
D-s akkor ugye M12es a menet átmérő amihez 18mm-es csavar tartozik alap esetben. De itt meg 17.5mm-t ír az NGK?
Lényeg hogy 18mm-es kulcsot kell szereznem, de lehetőleg mindet minél előbb
http://www.ngk.com/product.asp...
Alig tudom kibogozni mit is akarsz. Szal ha jol ertem nem tudod a gyertya kulcs meretet. Na ha motorszerelest tanulsz akkor igen gyorsan tanuld meg a gyertya tipusait es a kulcs mereteket. Elso korben menj az ngk oldalara es keresd ki milyen gyertya megy a motorodba. 3 fo gyertyakulcs meret van B D C. Ha nem talalod akkor holnap segitek.
Ezutan mar csak egy autos boltba kell beterned es bevasarolni nehany alapveto szerszamot. Olyan gyertyakulcsot is ami a sajat motorodhoz valo. Minimum.
Ilyen emelo padot ne vegyel van nekem is. Csak robogokhoz es kisebb motorokhoz jo. Szinkron muszerben a higanyost ajanlom. De a digitalis attol is pontosabb. A mutatos muszeres nekem nem valt be mindig mast mutatott. Csak nehany jo tanacs...
KERESEK megvételre motorkerékpár emelő padot. EMAILBA kérem az ajánlatokat!

szotyilow@citromil.hu

Esetleg szinkron sor,és egyéb a szakmában használt célszerszámok is érdekelnek!
Megjött az új relé, most teker a motor mint az állat viszont nem indul, csak durranik időnként ha jól megszívja magát. A gyertya elég gáz helyre került kivenni mivel tudom, milyen eszközzel méret szempontból, esetleg Tolna megyei illető akinek lenne ilyen gyertyakulcsa?
Mert tizedmilliméterek, és fél csavarfordulatok is fontosak. De amikor 'V" -motoros blokknál a két karburátort egyensúlyba hozó csavart "jól" meghúzzák?! Motorszerelő műhelyben!