Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi, Lacivál már beszéltem...
Fenyvessi Bálint! Illés Laci! Nagykanizsa Galambok!
olajos szivacs legalább 1 centi vastag
heló
szerintetek terepen használt cross vátas etz-re milyen légszűrő az elfogadhatóbb a sportlégszűrő amit olajozni kell vagy azt hallottam panónia légszűrő jobb lenne rá?gyári nem lehet mert nincs akkora hely
Sziasztok!

Van egy tt600 59x típusú enduró ami magas fordulaton elkezd dadogni.A tulaj azt mondja hogy gyújtó trafóját kell cserélni.Esetleg a trafón kívül más nem okozhatja ezt a hibát?

Előre is köszi a segítséget!
Valaki nem tud Somogyban vagy Zalában egy normális szerelőt, aki ért is a szereléshez, jah és korrekt árakon dolgozik...?! (DR 350)
15+ ezer
attól függ mit kell cserélni még benne
En 24 et fizettem keteve de gorgoztek is szoval ja.
En kiszedtem es ugy ment a szakihoz.
Gondolom ha motorral viszed dragabb.
Meg meglatjak hogy labanc penzesnek neznek es emelkedik az oradij.
Na, ez meg a másik...
Úgy szép az élet, ha zajlik!
Na maradj. Műszerfal már oké! Lengőkarra meg csak féltékeny vagy, én ezt megértem. 15-20ból megvan alkatrésszel együtt?
Kurvasok.

Ez a motor kezd allatorvosi lo lenni.
Muszerfal kuka,dol az olaj belole,a lengokart se fejeztek be.
Penzt fizettel erte?
Vagy csak ket suldot adtal?
Mer akkor meg megerte.
Burgerben számolva?
Kurvadragan.
Hali!
Ömlik az olaj a jobb oldali teleszkópszáramból. Kérdés: Milyen árban javítják ezeket? Gondolom teleszkópszárszimmering csere. meg azt is gondolom, hogy ezeket a jobb és bal oldalon együtt kell cserélni.
már irtam a galériádba is, keress rá az Mforce -ra. nekik valószinü hogy van
Hali! Tudtok valakit, aki aprilia nagyrobogó hibakódot tud olvasni?
Sziasztok plastiguage-t tudna nekem adni valaki vagy egy boltot mondani ahonnan polcrol adják? Mert eddig elég síralmas a helyzet :-)
Benzincsap, szűrő, vákumcsap, vákumpumpa, tank szellőzés.
Hálásan köszönöm
indítsd úgy hogy ne a tankból hanem egy flakonból kapja a benzint
ha megy rendesen akkor meg is van a hiba
Nekem a vákum csap membránja volt elöregedve és a karburátorhoz csatlakozó vákum csőbe benzin került, emiatt gázadásra leállt a motor, de volt hogy be se indult. Az eredeti vákum csapon volt benzinszűrő is, az is tele volt, először azt hittem csak az a baj, szóval érdemes azt is megnézni. A sima manuális csapban is szétmálhat a gumi, vagy lehet eltömődés benne, ezek a bőven adalékolt modern benzinek néha csinálnak bajt, főleg ha sokat állt a motor ezért érdemes megnézni hogy szabadon átfolyik-e rajta a benzin. Levegő útját is ellenőrízd, nincs-e szétmálva a légszűrő, a benzines párától az is előfordulhat hogy úgy összeáll hogy leromlik a légáteresztése. Az automata szivató is elb.szott egy valami ha van benne olyan. A járó motor fűt egy patront ami kitolódva zárja a többlet benzin és levegő útját egy mini síberrel és tűvel. Ez ha elromlik folyamatosan rajta maradhat a szivató, mert hidegen alaphelyzetben van nyitva. Nem írtál motor típust így csak saját példámat felhozva próbálok segíteni, nemrég egy robogóval kinlódtam egy csomót a fent felsorolt dolgok miatt, mondjuk robogóm eddig nem volt csak régen simsonok, először bátran fogtam hozzá és jó sok felesleges munkát is csináltam, végülis nem lenne az se bonyolult csak meg kellett ismerni mi miért van. Még a kipufogó is lehet eltömődve, bár ha tényleg 3800km van benne akkor talán arra kevés az esély, de ettől még nem kizárt.
Nem jó az önindító!
Nem indítja be rendesen a motort...
Na kiírom megint mert nem kaptam választ:
Vettem egy 50-es motort használtan. 10 éves gép. Előző tulaja alig ment vele, csupán 3800km van benne, megkímélte, tudom mert ismerem. A motort letette "egészségügyi okokból" már 2 éve. Azóta ott állt a fészerben letakarva. Megvettem, elhoztam. Benzint leengedtem, karburátort kitakarítottam. Új benzinnel feltöltötttem, azonnal első berúgásra indult, viszont 8-10s után leállt. Mintha nem kapna benzint (igen a csap nyitva van ). Megint berúgtam, megint leállt. Karbit megint áttakarítottam. Megint berúgtam, megint leállt. Azután már olyat csinált, hogy nem állt meg magától, csak ha egy picit is meghúzom rá a gázt, vagy az alapjáratot feljebb veszem. A blokk már jól bemelegedett, azzal nem lenne gond. Áramellátásra gyanakodtam még (régi akksi egyértelműen döglött volt, de a sajátomat, újat raktam bele), így a gyertya ellenőrzés után ismét járatás, gázhúzásra leáll. Indítás, leáll... Ez mitől van?