Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha kínai akkor az teljesen normális.
Üdv!

Az mennyire "normális" jelenség hogy egy pár hónapos akkumulátor 3-4 hét állás után csak 11 voltot ad le és nem indítja be a motort? :P
keresni foglak a jövő héten ebben az ügyben.
Sziasztok!

Régebbi típusú 2-4 hengeres motorok bekeményedett makacs gumicsövének(karbisor és a levegőszűrőház közötti rész) olcsó, szakszerű, időtálló javítását vállalom.
ha lehet telefonon érdeklődj!
+3630/531-1231
Biztos hátsó padban ült "geometria" órán...


Ezeknél tipushiba a tárcsák ütése, kagylós kopás, mely ingadozó fékeröt generál, és "berázza" a futómüvet.
Ja es hogy lehet ovalis egy tarcsa? Mert en meg nem lattam ovalis tarcsat.
Ennek szaladj neki megegyszer es ird le hogy es mennyire IMBOLYOG. Huzod a feket mikor imbolyog? Egy bizonyos sebessegnel imbolyog? Egyesen vagy kanyarban imbolyog? Es mit jelent az a 30%?
szerelon kivul tudok ajanlani egy masik szerelot, ha nem tetszik az otlet akkoregy harmadik szerelot.
Max kerti grill parti lesz belőle
hali srácok! ovális féktárcsák gsx-r 750 ( műszakin éppen 30 százalékos volt -úgy hogy sprayel kellett fújni) okozhatja -e azt az érzést,hogy a motor beszitál -inbojog? a logika azt diktálná,hogy természetesen.valakinek hasonló tapasztalata?
Csak ki kellene deríteni, mitől van az, hogy hol könnyen forog, hol meg átfordíthatatlan...
Csak gyanús az a dekompreszor.
Pedig a vége szerelő lesz. Szedjétek le a dekliket, nézzétek meg, mi tört el, vagy szakadt széjjel, addig, amíg totálkárosra nem tologatjátok!
A vezérműlánc egyben van?
Le lett véve az önindító, kis korom volt benne, de igazából baja nem volt látszólag, el is vitték egy autó villamossági szakemberhez, nem csinált vele semmit, mondván működik.
Hazahozták beszereltem pár tekerés után nem percekig tekerésre kell gondolni, hanem pár körül fordulás után ismét csak kattog.
Na akkor mondom főtengely forgatás jön a vezérlés állító módszerekkel oldalt a deklin levő kis lyukon.
először bazi nagy ellenállásba ütköztem forgásirányba, hátrafele pedig nem nagyon tanácsos forgatni ezért csak pár fokot előre/hátra forgattam, majd megszűnt az ellenállás, most forgatja is az önindító mint a veszedelem, de nem indul.
Most kellene egy végnyomásmérő műszer is, bár most olyan lazán tudom forgatni egy kerékkulccsal, hogy 1hengeres 650eshez képest kb simsonnak tűnik.
Előtte tologattuk az utcán, mint a hülyék, hogy hátha tolásra beindul (önindítóra gyanakodtunk) de meg se fordult a kerék sebességbe.
Most mit ajánlotok?
(És szerelőn kívül?)
köszi. megi vettem már 2700 ft volt csak
A textilbakelit amit általában lehet szerezni, szerintem nem túl optimális erre a feladatra, mert ha azt elkezdi bontani a lánc, akkor eltömíthiti a váltóban az olajjáratokat. Valami jobb siklási tulajdonságú müanyag lenne jó, pl teflon...azt viszont nem tudod ragasztással rögzíteni. Igazából a legegyszerübb, ha kiméled a láncot, és ha már beleér a deklibe, lecseréled. Ugyanis egy túlkopott lánc elöbb utóbb szakadni fog, annak meg nem 4000 lesz a javítási költsége rossz esetben.
komoly? ja látom utána néztem,hát akkor ES 125 alkatrész blokkom van ezek szerint:)de mind 1 is 4000ft az uj lánc etz-hez lehet cserélem mert már nagyon laza.de valaki még azt is mondta,hogy tegyek bele egy bakelitdarabot koptatónak az aljára hogy azon menjen végig a lánc ne az Alu-n,végülis alsó része mind1 a láncnak hogy vezetve van e
be kell forasztani
Szép estét.Észrevettem egy apró lyukat a benzintank alján,ahol szívárog az anyag.Mivel lehetne ezt befoltozni?
"Az ès blokk volt szimpla"
helyesen: az Mz ES 125/150 blokkjában volt szimpla egysoros lánc...
Szamold meg a fogakat meg merd meg a tengelyek központjanak tavolsagat. Szerintem a TS Ben mar duplex lanc volt. 76 utan legalabb is. Az ès blokk volt szimpla...nyilvan nem veletlen erösitettèk meg.
még 1 kérésem lenne.etz 125 ön laza már a kuplung összekötő láncom,de van egy ts 125 ös alkatrészblokkom,tudom hogy abba 1soros a lánc csak de cakli-pakli az egészet nem tudnám átcserélni?vagy más a tengelytáv? mert akkor nem is próbálkozok vele inkább