vegyél fel msn-en azt küldök párat majd kibobózod melyik kell neked. florymor@hotmail.com
De ha csak gyújtás meg világítűs kell akkor csak 4 kábelt kell összekötni
Heló! Nincs valakinek Simson S51 N-es mocihoz bekötésrajza? Nincs rajta se index se kürt se aksi csak a világítás és hogy beindujon az a szükséges! Kösz!
Sziasztok! Remélem tud vki segíteni néhány tippel. A mocimat nemrég vettem, de már belecsavartam 2000 km-t. Nemrég kopogó/kalapáló hangot kezdtem hallani: sebességben, terheléskor. Üresben járatva, behúzott kuplungnál, motorféknél semmi. Nem volt időm megnézni az olajszintet, mert leadtam telószimering cserére, a szerelő meg csak 2 nap múlva fog ránézni. Füstölni nem füstöl, állat jó hangja van a blokknak, teljesítményt nem vesztett, nagyon brutálul tol. Valami ötlet, h mi lehet? Behalt a főtengely csapágy? (bár akkor gondolom erőtlenebb lenne) Vagy, ha rátöltök olajat, akkor elhalkul? Nem igazán értek hozzá, vki segítsen pls, mert hülyét kapok
Helló!
Légyszives írd be a keresőbe : service manuals download ,
és le tudod tölteni, igaz előfordulhat, hogy 12-14 dollárt fizetni kell érte,
próbáld meg.
nézd meg mekkora a főfuvóka mérete, és utána nézek katba énis h mekkorának kell lenni, bár nem csak azon, hanem a síbertűn is műlik, nem gyári hanem utángyártottnál más emelkedése lehet, és akkor már nem ugy, ill. nem annyit kap.....
vettem egy gyertyát,ami 1el kissebb hőértékü.a súbleren állítottam a maxon hogy sok benzint kapjon.kipucoltam a karbit mégegyszer.mentem vele egy 25km ert de nem barnul.majd holnap elverem mindt állat és csak bebarnul.
Kérdés:hogy maxra raktam a benzint akkor miért nem full kormos vagy barna?olyan mindha nem is állítottam volna semmit?!
HELP
leengedtem a stihl olajat a gépemből, aztán beöntöttem a valvoline-t
nagyon füstöl, de eddig is füstölt akkor mit állitsak? a különolajzást nemk merem megpiszkálni mert az bajos lehet, amugy lejjeb raktam a tűt és láttam hogy még mindig a pirosolaj van benne szóval még a karbi meg a benyomó motor( vagymiafasz) között volt stihl hátha kimegy akkor nemfog ffüstölni, de van valami ötlet,?
tudja valaki egyáltalán hogy kell álitani a különolajzást ijen motoroknál?
egyszerre huzza a súbert is meg a olajzómotor izéjétis?
mert én már régebben beállitottam ugy hogy egyszerre induljon mert amugy egy kicsit később kb negyed gáznál kezdte el huzni a olajzást , lehet azért füstöl mert tul sokat adtam neki?
Csaó. Nekem is volt egy 4ütemű 125-ös noname robogó és ugyan ezt csinálta, a szerelő már miszlikre szedte , kicserélte a dugót meg minden és nem lett jó. Hazahoztuk és mondom megnézem a vákumos benzincsapját, ahol vákumot kellett volna adnia oda benya folyt. Azt csináltuk vele hogy kikötöttük és a vágumcsövet meg betapasztottuk és utánna jó lett Amikor meg rossz volt nekem volt olyan is hogy feketén füstölt. remélem neked is ez a baj.
Nekem meg most olyan bajom van hogy vettem egy Yamaha Aeroxot (50-es volt már 70-es) és olyat csinál hogy ha gondol egyet elmegy a világítás és durrog nem pörög fel a moci olyan mintha akkor nem kapna annyi szikrát, és egy idő múlva meg hirtelen visszajön és megy, már kb átnéztem egy csomó mindent, de a rotornál a tekercsre gyanakszom , vagy valami testet kap . Ha valakinek voltmár ilyen gondja akkor írja már meg! köszi! Amúgy ezek vannak a mociba: Malossi Mhr főtengely , top due plus vashenger , Dellorto 21-es black versenykarbi , malossi kuplungrugók, polini görgők.... Már csak egy jófajta kiput kellene vennem hozzá , valami használt is jó mert 20E-m van rá.
Uraim jó estét mindenkinek, El szeretném adni a robogómat 4 ütemü 125ös, de hintázika az alapjárata, akárhova állitom a levegöcsavart vagy leáll vagy pörög 3000-et, ki vagyok már töle, sajna vákumorám nincs, hangra probálkozat, idönként ugy ahhogy belöttem szépen járt ejtette is a fordulatot, de sose sikerült tökéletesre, a karbit kb nagyon sokszpr szétszedtem átnézetm sehhol nem sziv fals levegöt, mégis, tökig betekerem akkor se áll le, pedig le kéne neki.membrán nem szakadt, egyszerüen nem értem mi lehet vele 5 órája probálom belöni már elment egy tank benyám, de semmi, ha belövöm uygahhogy veszi a lapot de ha stiftet huzok, le akar fulladni amikor visszaengedem, ha mégsem áll le akkor egy kis idö után el kezd pörögni, ha lejjeb veszem az alapjáratot 8ad fordulattal akkor gondol egyet és lefullad, ha valakinek van valami ötlete kérem jelezze, hátha ott a megoldás én már kifogytamvákumcsöveket átnézetm nem lyukas egyik sem, a torok gumit megnézetm, tökéletes, már csak a hengerben szivhat fals levegöt. szép estét mindenkinek. üdv gábor
szevasztok tudom hogy ez nem ide tartozik de volna egy pár af1 futura125 alkatrészem elado ha érdekel valakit valami irjatok emailt:fesusbali@freemail.hu
valami hasonlót mondtam én is, de abban nem értünk egyet, hogy ha túl magas hőértékű a gyertya, akkor nem melexik túl, hanem nem éri el az üzemi hőfokot, ha alacsony a hőérték, akkor szok túlmelegedni, vagy akár elégni is az elektróda.
Segítségre lenne szükségem 50ccm aprilia kismotorom karburátorát szétszedtük milyen fúvókák valók bele gyárilag?
dellorto phb19 típusú karbi van rajta. Olyan hibajelenségem van hogy gázadásra egyszercsak megtorpan és csak akkor megy tovább ha kicsit visszaengedem a gázt!
szevasz.
a gyertya ami benne van az dpr9ea és 9 a hőértéke.
De ezt is írják bele gyárilag
sajna melózok és még nem értem rá,mert 100 dolgom van még utána és nem marad időm rá.talán péntek d.u. de ha elöbb mondom mi van:D
Helló
Kérdés: most akarom furatni a hengert. A dugót ugy rendelem és máshol furatom, de megvan a régi dugóm is. Hogyan tudom meg, hogy a mekkora dugó fog kelleni?
lécci segítsetek
köszi
szeva
majd irj hogy mien lett, de szerintem nem lesz javulás, ha a gyertya közepe fehér a külseje kormos akkor magas hőértékű a gyertyád, túlmelegszik, nézd megmi a gyári és olyat rakj bele......
De ha csak gyújtás meg világítűs kell akkor csak 4 kábelt kell összekötni
http://www.repairmanualclub.co...
Légyszives írd be a keresőbe : service manuals download ,
és le tudod tölteni, igaz előfordulhat, hogy 12-14 dollárt fizetni kell érte,
próbáld meg.
Kérdés:hogy maxra raktam a benzint akkor miért nem full kormos vagy barna?olyan mindha nem is állítottam volna semmit?!
Az öreg 750-es hondám is ezt csinálta , a gyútásjeladóval volt probléma .
leengedtem a stihl olajat a gépemből, aztán beöntöttem a valvoline-t
nagyon füstöl, de eddig is füstölt akkor mit állitsak? a különolajzást nemk merem megpiszkálni mert az bajos lehet, amugy lejjeb raktam a tűt és láttam hogy még mindig a pirosolaj van benne szóval még a karbi meg a benyomó motor( vagymiafasz) között volt stihl hátha kimegy akkor nemfog ffüstölni, de van valami ötlet,?
tudja valaki egyáltalán hogy kell álitani a különolajzást ijen motoroknál?
egyszerre huzza a súbert is meg a olajzómotor izéjétis?
mert én már régebben beállitottam ugy hogy egyszerre induljon mert amugy egy kicsit később kb negyed gáznál kezdte el huzni a olajzást , lehet azért füstöl mert tul sokat adtam neki?
Nekem meg most olyan bajom van hogy vettem egy Yamaha Aeroxot (50-es volt már 70-es) és olyat csinál hogy ha gondol egyet elmegy a világítás és durrog nem pörög fel a moci olyan mintha akkor nem kapna annyi szikrát, és egy idő múlva meg hirtelen visszajön és megy, már kb átnéztem egy csomó mindent, de a rotornál a tekercsre gyanakszom , vagy valami testet kap . Ha valakinek voltmár ilyen gondja akkor írja már meg! köszi! Amúgy ezek vannak a mociba: Malossi Mhr főtengely , top due plus vashenger , Dellorto 21-es black versenykarbi , malossi kuplungrugók, polini görgők.... Már csak egy jófajta kiput kellene vennem hozzá , valami használt is jó mert 20E-m van rá.
Próbáld meg sarokcsiszolóval roppant óvatosan leköszörülni .Persze
akkor ha a főtengely már nincs a blokkba.
Segítségre lenne szükségem 50ccm aprilia kismotorom karburátorát szétszedtük milyen fúvókák valók bele gyárilag?
dellorto phb19 típusú karbi van rajta. Olyan hibajelenségem van hogy gázadásra egyszercsak megtorpan és csak akkor megy tovább ha kicsit visszaengedem a gázt!
Előre is köszi!
a gyertya ami benne van az dpr9ea és 9 a hőértéke.
De ezt is írják bele gyárilag
sajna melózok és még nem értem rá,mert 100 dolgom van még utána és nem marad időm rá.talán péntek d.u. de ha elöbb mondom mi van:D
Kérdés: most akarom furatni a hengert. A dugót ugy rendelem és máshol furatom, de megvan a régi dugóm is. Hogyan tudom meg, hogy a mekkora dugó fog kelleni?
lécci segítsetek
köszi
majd irj hogy mien lett, de szerintem nem lesz javulás, ha a gyertya közepe fehér a külseje kormos akkor magas hőértékű a gyertyád, túlmelegszik, nézd megmi a gyári és olyat rakj bele......