Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszönöm az ötletet, utánajárok!:)
De azért falnád vele a szerpentíneket.
nem éri víz utána
van direkt szigetelő lakk spray
ha utána forrasztani kell a páka fel tudja olvasztani
Mar akkor mondtam hogy fura.meg a lengokart se tudtak rendesen befejezni.
És az miért tesz jót neki?
ha jó, akkor hajszárítózd és lakkozd le
Egyébként remélem jó is marad. Lehet h az első km-en megadja magát. De ne legyen igazam.
Mint egy mecsekburger.
Gratulálok! Szerencséd volt! De azt oldjad meg, hogy ne ázzon be legközelebb!
milyen jó ez a KTM.
Na emberek, én nemtudom hogy de ma szétszedtem, és magát az alaplapot rádugtam a kábelre. Ezután elkezdtem nyomkodni az ujjammal a panelt, és 1 helyen megjavult (ha ott tartottam az ujjam). Ezt a helyet picit megtakarítottam , és most tökéletesen működik. Nem értem ezt. Mindenesetre nagyon boldog vagyok, mert 90.000 az új
Valószínűleg nem az a baja hogy szétmaródott a vezetős sáv vagy a furatgalván. A baj az ott kezdődik mikor vizes állapotban megkapta a feszültséget (mikor ráadtad a gyújtást). A víz ugyanis vezet, ezért a vezérlő chip minden lábán az előírt feszültség többszörösét kaphatta vagy a víz miatt az előírt áram többszöröse folyt mondjuk a test felé. Nagy eséllyel elszállt a vezérlőben pár porszemnyi tranzisztor, fet, kutyafüle. Magyarul a csak az agya pusztult el. Kuka lesz az, hidd el...
azok a lyukak összeköttetések a nyák 2 oldala között, ha azok megdöglöttek akkor vége van mindennek
A hülyeség nem kor kérdése!
A blokk nem a 45°-os üzemhez van gyártva. nézd meg a rajzon . A másik: Gondold át mi van amikor az eleje lehuppan az útra?! Sokféle motorom volt, soha nem is próbáltam. Nem az az üzemszerű használat! De ha semmi sem drága akkor hajrá!
Egy pesti cégnek írtam, ott azt írták válasznak h ha beázott az sajna eleve kuka..
szerintem ez hülyeség és ezt úgy írom hogy jó pár évet elektronikáztam hivatásszerűen.... van olyan cég ahol javítanak ilyesmit próbálkozz
Kérhetnék némi segítséget? Nos, köszönöm! Tehát: a kijelző nem javult meg az átmosás után sem. Alkohollal is le lett takarítva és üvegfilccel is, valamint ultrahangos mosóban is ki lett mosva. Ha jól vettem ki az ember szavaiból, akkor az alaplapon levő apró lyukacskák oldala ónból van, és ez biztosítja a vezető szerepet. ... Ezt az ónt pedig szétszedte a víz. Nagyon sok lyukacska van, de mi van akkor, ha ezeket valami módon beforrasztjuk? Akkor újra van összeköttetés, nem? Ha egy délutános meló, akkor is nekiállnék, inkább forrasztgatok akár 1 hétig is, mint 60.000ért újat vegyek... (újat=bontottat)
gazdasági vonalon tanulok
70 évesen már ő sem fog
Én a saját motorommal soha nem "egykerekeznék" ! Egyáltalán mire jó az? Mi a szakmád, milyen jellegű a végzettséged, mert gondolom nem jármű, vagy fémipari?
Szinte minden alkatresz jobban igenybe van veve mint"normalis hasznalatnal". Kezdve a gumiktol a lancon keresztul a valton, kupplungon at a nyakcsapagyig. Biztos hogy minden alkatresz elettartama rovidebb lesz. Hogy mennyire es mi adja meg magat es mi nem ez majd elodol. Ezzel gondolom szamoltal.
Üdv! Újabb kérdés, a nálamm okosabbakhoz:
Sok kárt teszek azzal a motorban, ha gyakorlom az egykerekezést? Nem igazán értek hozzá, gondolom a kuplungot, meg a hajtást veszi igénybe leginkább. Van esetleg valami amire figyelnem kell? Tudom, elég laikus kérdések, de nem értek hozzá, és egy világért sem szeretném tönkretenni...
Na! Ki lett alkohollal takarítva, meg a filces tisztítás is megvolt. MÁR berreg a ketyere, meg elsőre kiírt valamit egy rövid időre. Eddig csendben volt, és nem is írt semmit. Elvitték kimosni valami ultrahangos mosóba, állítólag az is segíthet. Remélem jó lesz. Ha ez sem sikerül, nem tudom mit lehet tenni.