Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Van munka angliaba mondtam csak nem valaszoltal, erdekel? Majdnem olyan mint a dubajozas,neked tetszene tuti ha mar itthon a bmw vel sem megy a csajozas
Attol hogy te egy idiota vagy mas lehet még normalis
Annyiért nyomatékkulcsot se kapsz....
Meg a legtöbb hátsófébetét cserekor mindig szétkell szerelni a nyerget atomjaira, mert olyan tiszta karbantartott ápolt...
Láncprés sincs 15ért...
Régi láncot mivel szeded le? elharapod foggal?
Minek emelni ha lehet bakolni?
Én az elhasznált laposelemekkel bakolom meg a kiufogonál.
Egyesével aládugok sok laposelemet.
egy igazi tökös motoros az ilyen szervizeket otthon végzi
egy 15 ezres dugókulcskészlettel minden szerszám meg van hozzá
Ezt az "igen ritka" típust szerintem kevesen vállalják.
Sziasztok!

CBR 600 F4-esem van szerelőt keresek Budapesten XI.kerben vagyok.

Olajcsere,hátsófékbetét,lánc,lánctányér csere lenne aki szerintetek bevált és megtudja ezeket csinálni légyszi írjátok meg.

üdv,
Attila
0.08-0.13 mm mindket szelep hidegen
Üdv a Fórumosoknak!
Volna eladó Virago és Shadow alkatrészem.
500-1100-ig.
Tel:06703525376
Üdv Kaczkó
Sziasztok.Van egy Suzuki Dr500S (1983 két leömlős) gépem és bekellene lőnöm a szelephézagokat.Megtudja mondani valaki h melyik szelepet mijen paraméterre állítsam?Köszi.
Szia! Vállalsz még motorszerelést?
igen ez így profibb jóval...3 éve akarok egy ilyet csinálni... :D
Az alsó és a felső nyúlvány közé be van hegesztve egy Lada emelő és annak az emelő rúdjára egy kereszt irányú cső. Az emelőt felül tekerve a kereszt irányú cső emeli azt a - tövében elforgó - emelő kart, amire a motor van kötve.

Az ötlet nem saját, Fazer9999 fórumtárstól vettem át:
http://www.sportmotor.hu/motor...
Kéi benzincsap van kétoldalt. Azért köszi!
helló a véleményetekre lennék kíváncsi,olvasgattam neten hogy csinálnak vezérmütengely köszörülést,nem tudom érdemes e ilyenbe bele vágni vagy inkább másikat venni,hosszú távon menyire lehet tartós?
olajemelővel. de ha egyszerre többet csinálok vagy tudom, hogy sokáig lesz darabokban akkor megkérek valakit hogy emelje fel az elejét és alábakolom kb bármivel...akksi,tönk,mélynyomó csak stabil legyen mint a forint :D
és mivel emelted fel?
Én rá szoktam húzni a hátsó emelőre 2 spaniferrel a lábtartókonzoloknál fogva és utána a leömlőknél fogva megemelem... csak a súlypontra kell figyelni, minél közelebb az első kerékhez rakd a z emelőt
"De en a te kondicioiddal a motort vinnem szerelohoz." mármint?
Az emelőnek kb. négyezer forint volt az anyagköltsége. Zártszelvények méretre vágatva.
Rendben. Holnap lesz a nagy nap és akkor megnézek mindent. köszönöm a segítséget Neked és Zoli32-nek is.
Spanifer eros szovet nem sert semmit.
De elotte mindent le kell szedni hogy emeleskor csak a szarak legyenek benn.
Ha kinn vannak lehet bakra tenni de en felek hogy feldol ha ugy matatok rajta.
Logatva csak kenyelmetlen a csavarok meghuzasa.
De en a te kondicioiddal a motort vinnem szerelohoz.
Szerintem vizsgald at megegyszer. Mondjuk ismerve a magyar utakat elkepzelheto hogy annyit log. De mondom megemelve rangass meg minden porcikajat. Hetente cserelek teloszimmeringet mindenfele motoron de persely csere 2-3 evente egyszer ha kell akkor is a vevo keresere nem pedig mert annyira elkopott. Nyakcsapagy is kottyanhat sot a fekbetetek kottyanasa is becsaphat.
mert messze van és nem nagyon mennék így vele 150km-t. behúzott elsőféknél fel-le mozgatom a kormány végeit és érzem, hogy kotyog a becsúszó. a kormánycsapágy rendben van. legalábbis így kerékkel a földön megvizsgálva a villalábakat előre hátra mozgatva.