Szia! Nemrég vettem én is egy vx-et és gyakran elmúlik az alapjárat. Kipucoltam, de valami nagyon nem kóser, mert szivatóval sem akar bemelegedni és ha leveszem a szivatót lefullad bármilyen meleg is legyen. kétszer kitakarítottam minden fúvókát, de nem javul a helyzet; túlnőtt rajtam a probléma. Tudsz segíteni egy pesti, vagy Pest környéki szerelő kontaktjával? Minden segítséget megköszönök. (eisenrot@gmail.com) Köszönöm, üdv.: Szabolcs
Az első féknek a fék karnál enged az olaj
Robogónál.
Ilyen esetbe karmantyút külön lehet kapni bele Vagy vegyek komplett felújitó szettet.
Yamaha YP 125 a motor.
köszi mindenkinek, nem ereszt át egyik szelep sem de ha már szimeringezek akkor be is csiszolom a szelepeket persze ésszel nem ész nélkül
néztem a videókat van az a fadarab a két végén gumikorong majd olyat veszek meg csiszoló pasztát
Egyik haver srácnak mondtam hogy ha már lekerült a hengerfej legalább nézze meg zárnak e a szelepek, nem volt 100%-os de ő becsiszolta. Furó amit bírt fordulaton, szinte el is tűnt az egész tömítő él, azt mondta jól néz ki, mondom oké
szakembernél ilyen nincs!
szakembernél ha kopik a szimmering megnézi a szelepvezetőt is, mert 99% megnőt az ilesztési hézag.
A szelepeket meg nem csiszolgatjuk ész nélkül, hanem a tömitő él méretét vissza köszörüljük!
nem igazán jó akkussal csiszolni sőőőt nem szabad mert megtekered vele és már nem csak egy tömitő él lesz hanem egy nagy felület ami nem fog 100%osan tömíteni
én "spéci" tisztítót használok ami majdnem olyan hatású mint a féktisztító, nem lesz büdös a kezem tőle ennyit már megér
és jobban is oldja a retket mint a benzin-gázolaj
brigéciolt meg már évek óta nem használok
a főtengelyen sem kotyognak a hajtókarok, csapágyak sem kotyognak
a fogaskerekek sem kopottak mármint nem hegyesek
a siklócsapágyak is jók
1 kérdés gázolajba vagy brigéciólba mossak át mindent a gázolaj feleannyiba kerűl
Lehet jól zárnak a szelepek, de az sem mindegy, hogy mekkora felületen.
Gondolom, vettél egy komplett tömítés készletet, amiben van szelepszár szimering is. Szóval ki fogod venni a szelepek. Akkor meg érdemes szelepcsiszoló pasztával újra összecsiszolni a szelepfészekkel. Ekkor kijöhet az is, hogy valamelyik szelep tányérja már nagyon meg van kopva...b vagy az ülék. Ez ekkora futásteljesítménynél már érdemes megcsinálni, ha így szét van bontva.
sziasztok!
szétszedtem a blokkot gsx 750f 93-as a vezérműláncot el tudtam húzni fogaskerekektől rá próbáltam az újat az meg se mozdul
a teljes takarítás összeszerelés előtt az még hátra van
elvittem a hengerfejet esztergályoshoz és a két bütykös tengelyt is
de nem kell hozzányúlni mert nincs bajuk!
a szelepek jól zárnak mint a képen is látszik!
A dugattyukat még nem húztam ki a hengerből
Robogónál.
Ilyen esetbe karmantyút külön lehet kapni bele Vagy vegyek komplett felújitó szettet.
Yamaha YP 125 a motor.
néztem a videókat van az a fadarab a két végén gumikorong majd olyat veszek meg csiszoló pasztát
szakembernél ha kopik a szimmering megnézi a szelepvezetőt is, mert 99% megnőt az ilesztési hézag.
A szelepeket meg nem csiszolgatjuk ész nélkül, hanem a tömitő él méretét vissza köszörüljük!
Redneck style de mukodik.
A csiszolo paszta szerintem par forint barmelyik autos boltban.
kell egy kis csiszolópor+olaj meg egy kis türelem
pár zsigulin megvolt ez a tevékenység
nem lehúzós szakembernél?
és jobban is oldja a retket mint a benzin-gázolaj
brigéciolt meg már évek óta nem használok
nehezedre esett volna csak azt írni,hogy ne sajnáld a brigéciolra mert az ezért meg ezért jobb mint a gázolaj
a fogaskerekek sem kopottak mármint nem hegyesek
a siklócsapágyak is jók
1 kérdés gázolajba vagy brigéciólba mossak át mindent a gázolaj feleannyiba kerűl
Gondolom, vettél egy komplett tömítés készletet, amiben van szelepszár szimering is. Szóval ki fogod venni a szelepek. Akkor meg érdemes szelepcsiszoló pasztával újra összecsiszolni a szelepfészekkel. Ekkor kijöhet az is, hogy valamelyik szelep tányérja már nagyon meg van kopva...b vagy az ülék. Ez ekkora futásteljesítménynél már érdemes megcsinálni, ha így szét van bontva.
szétszedtem a blokkot gsx 750f 93-as a vezérműláncot el tudtam húzni fogaskerekektől rá próbáltam az újat az meg se mozdul
a teljes takarítás összeszerelés előtt az még hátra van
elvittem a hengerfejet esztergályoshoz és a két bütykös tengelyt is
de nem kell hozzányúlni mert nincs bajuk!
a szelepek jól zárnak mint a képen is látszik!
A dugattyukat még nem húztam ki a hengerből