Kérdésem a következő lenne.
Most cseréltek elvileg lánc szettet a motoron (600F4) és nagyon lazának találom az új láncot, bőven 3cm felett van a kilengése, ráadásul maxon hátra van tolva a láncfeszítője.
A lánc és a lánctányér újnak tűnik.
Mekkora lánc kell a motorra és hátulra hányas fogaskerék a gyári áttétel?
Figyi vhogy enis gondoltam h el fogy az ero de mentem cr el is es nen titott ugy le mint az enyem nem lehet vmit alitani?..mert ugysem tudod vegig huzni mert el kel valtani..de mier odaig el jutok be fullad
plusz a porcelánon ott marad a kefe fémszálaiból egy kis anyag és mégjobban vezeti
gázforrasztó+sűrített levegő és már szinte újszerű is lesz a gyertya
Hello mindenki .lenne egy olyan kerdesem h van egy suzuki rm krosszmototorom..
es mikor nyit a power egy kis ideig le szakadsz a motorol ..utana meg mint ha el fogyna...mit lehet tenni ezzel kapccsolatban?
Két gyertya? Az a kemény. A felső gyertya helyén volt valószínűleg az injektor. Oda szoktak normál gyertyamenetet vágatni. Teszik ezt azért, mert a régi pici gyertya nagyon érzékeny a keverék minőségére és gyakran fordult elő hogy beköpte a masina. A nagyobb gyertyánál ez nem fordul elő. Legalábbis nagyon ritkán. Igen, van olyan hogy a gyertya kint jól működik, de nyomás alatt már nem. Főleg ha előtte már jó kormos volt és drótkefével pucolták. Ilyenkor a drótkefe apró karmolásokat hagy a gyertyán és az ide berakódott korom rossz irányba vezeti az ívet. Ilyenkor van az hogy a gyertya a porcelán mellett szikrázik.
Értem, hát sajna az enyémet már átalakították.. egy mikuni karbi van rajta. Egyébként az alatt a kevés alatt, amit mentem vele, úgy tűnt, hogy jól teszi ez is a dolgát. Még az érdekelne nagyon, hogy miért van két gyertya benne, és hogy ez gyári megoldás-e.. Illetve, hogy ezek csinálhatnak-e olyat, hogy ad szikrát kinn, de benn nyomás alatt már nem..!?
Kérdésem a következő lenne.
Most cseréltek elvileg lánc szettet a motoron (600F4) és nagyon lazának találom az új láncot, bőven 3cm felett van a kilengése, ráadásul maxon hátra van tolva a láncfeszítője.
A lánc és a lánctányér újnak tűnik.
Mekkora lánc kell a motorra és hátulra hányas fogaskerék a gyári áttétel?
üdv
gázforrasztó+sűrített levegő és már szinte újszerű is lesz a gyertya
es mikor nyit a power egy kis ideig le szakadsz a motorol ..utana meg mint ha el fogyna...mit lehet tenni ezzel kapccsolatban?
kiskőrösi elérhetőségét meg tudod adni?
nem ismersz ott a környéken korrekt motorszerelőt? mondjuk, akasztó, kiskőrös környékén?
ez már hegyféle: link