Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

"jobb szeretem az alkoholt" Én is !
jobb szeretem az alkoholt
ha össze van tapogatva lemossa a zsírt, ami utána így nem tud oxidálódni
mostanság meg egyre több az aranyozott csatlakozó, azokkal meg úgy kell bánni mint a hímes tojással
amúgymeg a mostani rezek egy halom fosok, a 30éves csatlakozók még szép sárgák de az 5-6 évesek már feketetednek
Én radírgumit használok, és utána tisztára törlöm hasított bőrrel.
Ha vizet kapott, annak nem sok esélye. Szárítsd ki hajszárítóval. Ha már oxidos, jól jöhet az üvegecset, üvegtoll (fiberpen). Azzal át lehet csutakolni az érintkezőket, esetleg az ic-k lábai között is megpucolhatod. Persze csak ésszel. Rossz kezekben veszélyes szerszám, mert a csutakolás közben apró láthatatlan üvegszálak válnak le. Ha ez a szemedbe megy vagy belélegzed...... ettől nagyobb szopást nehezen tudok elképzelni.
Kábel nincs kihúzva. Szerintem beázott mosás közben. Remélem megjavul, elég drága dolog egy új ketyere.
ha nincs a kábel kihúzva akkor szedd szét, a kijelző érintkezőket takarítsd meg alkohollal (csiszolni nem szabad, max műanyag dörzsivel) aztán vagy jó lesz vagy nem
óránál már értem el javulást ilyen takarítással
Kábel nincs kihúzódva? Max ezt tudod otthon javítani, a többi esélytelen. Márkaszerviz.
Jelen esetben anyacsavarra van szükség. Gyárilag talpas anya van, mely teljesen lineárisan növeli a teljes felület mentén az alatta levö kb azonos átmeröjü alátétet ami ha jól emlékszem, nem is acél hanem réz. Ès talán vastagsága is több mint egy pl egy DIN 125-ös alátétnek. De a lényeg, hogy a teljes felületen szinte egyenletesen oszlik meg a terhelés, és nem lesz az alátetböl lavór, vagy parabola forma a kisebb felületü normál DIN 934-es anyával lenne mondjuk aminek az élletörése miatt jóval kisebb a felfekvö külsö átmöje. Teljesn igazad van hogy lehet sok mindent helyetesíteni, de néha egyéb apró dolgoknak is jelentösége van.
ktm
Van itt valaki, aki járatos digitális kijelzőkben? Nem mutat semmit az lcd, ellenben háttérvilágítás van. A kis indexjelző, tankolásjelző, stb sem mutatnak semmit. Nyugtasson meg valaki, hogy ez orvosolható...
Ha minden cellában egyszerre pezseg, akkor vagy nincs lemerülve vagy erősen szulfátos az akku. Utóbbi esetben kuka. Ha csak egy-két cellában pezseg, akkor cellazárlat. Kuka. Ha 4 évet állt mint a motor akkor dobd ki nyugodtan. Kuka...
Cseréld le az olajat, mert az állástól is megromlik.
Ezt gondoltam, de mire számíthatok kuplung lamella vagy valami a kuplung körül lehet nem?
Szét kéne szedni.
Sziasztok!

K5 1000-nél az mitől lehet, hogy ha elindulásnál kicsit nagyobb fordulat mellett engedem rá a kuplungot daráló hangot ad ki a a motor amíg teljesen ki nincs engedve. Ha viszont alacsony, alapjárat közeli a fordulatszám akkor nincs semmi rendellenes.
Savas 8ah 12v akksit töltöttem le volt merülve.
És nem volt még feltöltödve az akksi de pezsgett benne a sav.
Mitöl lehet ez?
Elöre is köszönöm a segitséget!
Van egy 125-ös 4t robogóm nem volt használva 4évet.
de 4éve fel lett öntve motorolajal és hajtómüolajal.
Az olaj meg tud romlani benne? vagy nem kell cserélni ilyen esetbe.
Üdv!
Mitől lehet a dugattyú alja kormos?Gyűrű?
A csavarokat méret szerint, menet emelkedés szerint, és anyag minőség szerint gyártják. Sokszor jobb minőséget is lehet szerezni mint az eredeti, nem kell félni a mástól. A felfekvő felület kérdését egy alátéttel lehet korrigálni. A kereskedelemben lehet vásárolni különböző méretű, terhelhető, acél csavart, a csavar fejen jelölve van a szilárdsága/például 10.9/.
Utolso mondatod masodik feleben mar meg is valaszoltad magad.
Nem tudom, ezt a típust szerelik e automat szivatóval de az pont így működik amit most leírtál. A főtengely szimering érdekesebb "gondot" okozna
Eset tapasztalata van valakinek olyan gonddal, hogy adott egy gilera rc 600 a jelenség a következő utolsó motorozás után ismét indultam volna messzire nem jutottam kb 3-4 km után mikor már bemelegedett 2.ba leakasztottam a gáz és bassza meg nem megy csak durrog. Na fordulás hazafele. az ügy ott tart hogy gyertya új, kábelen pipán 5om ellenállás van szóval ott sincs gáz karbi ellenőrizve ott nincs gond. Először karbira tippeltem mégpedig dús keverékre belle fullad. de mivel előtte jó volt és nem is piszkálta senki meg persze mindent átt is néztem ott. levegő csavar kettő fordulatra kinn siber középső horonyba fuvókázás gyári, dugulás nincs. indúl jön megy de ahogy elforgatom jön is a gond most ott tartok hogy CDI de ha pl kiveszem a szürőbetétet javul a helyzet annyit hogy kiforog tiltás alatt egy kicsivel kezdi el ezt...... ötlet?
Sziasztok! lehet hülye kérdést teszek fel,de segítsetek xt550-re ha 600-as hengert tennék akkor a hengfej stb. az maradhat? illetve 43f karbira gondoltam.ja ilyenkor a cdit is kell cserélni 43 f-re? igazából 550 és a 43f között csk a henger a különbség vagy a váltó áttétel is más?
Szittyó nélkül kevesel hidegen, ezért felpörög.
Ez normális.

Hazsnáljad a szivatót hidegen, azért van.
Üdv egy kérdéssel fordulnánk hozzátok

Most vettem egy Motorhispania furia 50ccm motor am6 blokkos
Sport kipuf rendszer van rajta

Nem értek a karburátor beállításához

Nagyon szépen indul hidegen melegen 1 kéznyomásra szivató nélkül.

Azt nem értem hogy ha nem használok szivatót akkor miért magasabb az alapjáratom hidegen? melegen meg beáll az alapjárat

(Nagyon szépen megy szépen húz nem fulladozik)
Nem tudom hogy karbulálás probléma lehet vagy normális vagy főtengely szimering probléma