Üdv urak!
nem megy a crossmotorom (1990 KTM 250sx 2T) Csak szívatóval hajlandó, ha visszatolom, leáll váratlanul, ha közepes fordulat alá engedem. Szívatóval meg füstöl persze, meg nem is pörög rendesen ki. Elég nehezen is indul.
A szikra bika, a porlasztót meg már kb. 28x szedtem szét, olyan, mint egy jobb patika, minden járat és fúvóka tiszta.
A kompresszió nem épp gyári értékű már a vason, az miatt lehet ilyen?
5let, merre keresgéljek?
blokk alsórész jön le olyankor kuplungdekli generátordekli tömítés na meg karterdekli meg 1-2 kissebb tömi amit akár a szerelő is összehoz ha van hozzá megfelelő anyag
Sziasztok. Következő problémám volna, amit valószínűleg Ti gyorsan meg tudtok válaszolni:
Adott egy 2002-es Yamaha R6 (még a karburátoros.)
Elkezdte kidobálni visszaváltásnál a 2,3-at. Bontott váltó 40k, ezzel még együtt lehet élni, de itt jön a kérdés:
-Blokk teljes széthúzás nélkül lehet váltót cserélni ebben a típusban?
Mert ha nem, akkor a szét-össze+váltó+tömítéskészlet olyan összeg, hogy lehet elgondolkodnék egy másik blokkon, karbisort átdobni, kis átnézés, és go. Szerintetek?
Az a baj, hogy egy japán belpiacos robesz (Suzuki Lets4G -Injektoros),
és "senki nem tud semmit" - nem találok sehol sem leírást, alkatrészt is csak egy orosz cégen keresztül tudok japánból importálni...
Közben tovabb bontottam, a membranok se zarnak le rendesen, azt még rendberakom, es meglatjuk.