Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia. Nem tudom megmerni, nincs eszköz hozzá .
Közben tovabb bontottam, a membranok se zarnak le rendesen, azt még rendberakom, es meglatjuk.
De mennyi?
Könnyű rúgni, valszeg a dugó és gyűrű elég kopott lehet már. Nem húztam szét, még az ősszel szeretnék menni vele, aztán a télen kap némi felújítást.
Mit ertessz az alatt hogy nem epp gyari erteku?
Üdv urak!
nem megy a crossmotorom (1990 KTM 250sx 2T) Csak szívatóval hajlandó, ha visszatolom, leáll váratlanul, ha közepes fordulat alá engedem. Szívatóval meg füstöl persze, meg nem is pörög rendesen ki. Elég nehezen is indul.
A szikra bika, a porlasztót meg már kb. 28x szedtem szét, olyan, mint egy jobb patika, minden járat és fúvóka tiszta.
A kompresszió nem épp gyári értékű már a vason, az miatt lehet ilyen?
5let, merre keresgéljek?
Szia Józsi! A rengeteg eszével nem akarta,hogy elég ha el van forditva 180 fokkal,és mehet tovább?
Ezert nem fog a hatso fek. A marhaja felrak egy 20mm kisebb tarcsat majd a fekbetet szepen addig kopik mig a nem erintkezo felulet osszeer.
üdv kettő vezetékes a jeladótekercs de szerintem csak annyiban különbözik pl az 1 vezetékestől hogy a test máshogy van variálva
Több félét kell venni és mehet a legó.
a kínaiban amit "krómos" gyűrűként emlegetnek meglepően sokat kibír
de a mérethelyességük siralmas(bár amióta nem vettem lehet változott ez is)
Tegyél bele kínai gyűrűket. Az olcsóbb. Gyakrabban kell cserélni, de 2-3 évet azok is kibírnak. Persze a gyűrű vastagsága sem mindegy.
Nem merek z alapján hozzányúlni, mert egyt már túlreszeltem(füstölt) és egy szett 10.000 ft, J apánból...
Jah és ez 2T.
Az injektoros vizes Aprilia Ditech SR50 gyűrűhézaga 0.14-0.18. A cserehatár 0.8 mm. (Ha még jól emlékszem.)
Ha 2 vezetékes a jeladó, akkor bármilyen robogó jeladóval mennie kell.
Angolt itt sem találok:(
Nagyon köszi!
blokk alsórész jön le olyankor kuplungdekli generátordekli tömítés na meg karterdekli meg 1-2 kissebb tömi amit akár a szerelő is összehoz ha van hozzá megfelelő anyag
Ezen az oldalon elég sok info van, próbáld átnézni: http://www.let-s.ru/new/indexd...

Van angol nyelvű leírás is.
Sziasztok. Következő problémám volna, amit valószínűleg Ti gyorsan meg tudtok válaszolni:
Adott egy 2002-es Yamaha R6 (még a karburátoros.)
Elkezdte kidobálni visszaváltásnál a 2,3-at. Bontott váltó 40k, ezzel még együtt lehet élni, de itt jön a kérdés:
-Blokk teljes széthúzás nélkül lehet váltót cserélni ebben a típusban?
Mert ha nem, akkor a szét-össze+váltó+tömítéskészlet olyan összeg, hogy lehet elgondolkodnék egy másik blokkon, karbisort átdobni, kis átnézés, és go. Szerintetek?
Az a baj, hogy egy japán belpiacos robesz (Suzuki Lets4G -Injektoros),
és "senki nem tud semmit" - nem találok sehol sem leírást, alkatrészt is csak egy orosz cégen keresztül tudok japánból importálni...
Viszonyításképpen az enyémnek pld. , bár 2T : 0,4 mm.
Gondolom típusfüggő, részletesen a szerviz leírásokban szokott lenni a megfelelő érték.
Sziasztok,
egy 50ccm 4T robogónál a gyűrű hézagoknak mekkoráknak kell lenniük?