Az a biztos ha kicseréled, azonos méretűre mint ami benne volt. Filléres dolog, ne ezen spórolj. Ha meg kopott a henger is, akkor inkább nagyobb dugó/gyűrű és henger hónolás.
A Simsonnál a dugó szoknyája vezérli a szívónyílást szerintem. Ha hiányos/törött a szoknya, akkor a szívócsatorna hamarabb nyit. De már régen volt a kezemben ilyen, nem tudom.
ma voltunk börzén ott mondta egy muki hogy robogó gyújtást már egy csomó gépbe beépített, igaz gőzöm nincs milyenekbe de gondolom mind 1000éves jó eséllyel 2t vas volt
keress egy ilyen szakembert aztán ki kell kérni a véleményét
Az Aprilia ditech morini blokkjai voltak szarok. Azaz nem a blokk maga, hanem az injektor és a többi szerkentyű amit rápakoltak. Ezeket szokták átalakítani karbisra. Egy Piaggio blokkos injektoros robogó már ezerszer jobb mint a morini volt. Ezeket nem szoktuk átépíteni, hanem inkább megcsinálni ha baja van. De mégegyszer mondom a Piaggio nem egy tönkremenő típus. A régi morini megbízhatatlan és drága technika volt. Ha valami megállt (és márpedig megállt), akkor gatyaletolás volt a javítás....
Ha frissen van fúrva, akkor lehet hogy szorul ezért nincs alapjáratod. Volt már rá példa hogy elbaszták a fúrást/hónolást. Tedd rá azt a karbit amivel hajlandó menni és járasd. A hűtése működjön!
üdv mi a véleményetek ha beépitek 1 robogó jeladót a gyári helyett működni fog vele mert nincs se pénzem se kedvem venni erre az olasz szemétre gyújtást 400euróért mert külön jeladót nem ad hozzá
karbipucolás
attól hogy el van mosva és kifújkálva egyszer sem biztos hogy jól ki van takarítva
haver hondája is szarul indult, általában előbb merült le az akku minthogy beinduljon kipucoltuk(úgy-ahogy) aztán ugyanolyan szar volt pedig tisztának tűnk
aztán (mivel jött a tél) ismét nekiláttunk, ízekre szedtük, és betettük egy vödör bioetanolba.
mivel tél volt és hideg ujjakkal senki sem szeret szerelni ázott benne hónapokig, full barna lett a lé(mint írtam tisztának tűnt a karbi, mégis bebarnult) utána amikor jobb idő lett összeraktuk és pöccre indult
ennek vagy 3-4 éve és azóta is jó
mindig a hengertől induj el
általában onnan az olcsóbbak a dolgok
pl szelepállítás, karbi(csap-szellőző)takarítás beállítás, gyertyacsere(pipa-kábel-csatlakozások)
aztán amikor minden kész és kétségbe vagy esve akkor írj
kibaszott lehúzás mint a többi motoros cucc
pl az opelhoz az új gyári bosch injektor a szokásos kedvezményekkel 30ezer felé van az ugyancsak gyári bosch üzemenyagpumpa 50 felé
és ezek elmennek többszáz ezret, csak a szar üzemanyag tud kárt tenni bennük
és az is vicc hogy nem tudják megcsinálni rendesen a robogót
injektor szemezgess .... általában nyomásmérésre van szükség benzinszivattyú vagy kompresszor hiba elég gyakori, a benzinszivattyú is 100000 ft-os tétel
Nem teljesen igaz.
Inkabb dragabb mint rabaxni egy simsonkarbit vagy talalni es kifizetni egy olyan embert aki ert a hibakereseshez es raszanja az idot ra.
Egy szervizes mondta hogyha nekiall ilyennek 4-5 munkaora alatt kibogaraszni egy sima zarlatot es szamlaz 25 rugot a tulaj infartust kap.
Igy nem vallalja.
Amugy meg mivel robogo 50 es igy a tulajtol max benzint kapnak neha olaszbol hozzak a bezuzasra varo lomot gombokert.
Szerinted milyen allapot a jellemzo?
Es ha elromlik nem az jut senkinek eszebe hogy meg kene csnalni hanem hogy a falusi hekkelo nyalazza meg addig hogy egy madarat hasbaakasszam vele.
keress egy ilyen szakembert aztán ki kell kérni a véleményét
attól hogy el van mosva és kifújkálva egyszer sem biztos hogy jól ki van takarítva
haver hondája is szarul indult, általában előbb merült le az akku minthogy beinduljon kipucoltuk(úgy-ahogy) aztán ugyanolyan szar volt pedig tisztának tűnk
aztán (mivel jött a tél) ismét nekiláttunk, ízekre szedtük, és betettük egy vödör bioetanolba.
mivel tél volt és hideg ujjakkal senki sem szeret szerelni ázott benne hónapokig, full barna lett a lé(mint írtam tisztának tűnt a karbi, mégis bebarnult) utána amikor jobb idő lett összeraktuk és pöccre indult
ennek vagy 3-4 éve és azóta is jó
Komresszort detto.
Azt viszont egyszer felujitottam.
általában onnan az olcsóbbak a dolgok
pl szelepállítás, karbi(csap-szellőző)takarítás beállítás, gyertyacsere(pipa-kábel-csatlakozások)
aztán amikor minden kész és kétségbe vagy esve akkor írj
pl az opelhoz az új gyári bosch injektor a szokásos kedvezményekkel 30ezer felé van az ugyancsak gyári bosch üzemenyagpumpa 50 felé
és ezek elmennek többszáz ezret, csak a szar üzemanyag tud kárt tenni bennük
és az is vicc hogy nem tudják megcsinálni rendesen a robogót
Inkabb dragabb mint rabaxni egy simsonkarbit vagy talalni es kifizetni egy olyan embert aki ert a hibakereseshez es raszanja az idot ra.
Egy szervizes mondta hogyha nekiall ilyennek 4-5 munkaora alatt kibogaraszni egy sima zarlatot es szamlaz 25 rugot a tulaj infartust kap.
Igy nem vallalja.
Amugy meg mivel robogo 50 es igy a tulajtol max benzint kapnak neha olaszbol hozzak a bezuzasra varo lomot gombokert.
Szerinted milyen allapot a jellemzo?
Es ha elromlik nem az jut senkinek eszebe hogy meg kene csnalni hanem hogy a falusi hekkelo nyalazza meg addig hogy egy madarat hasbaakasszam vele.