Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ezért mondtam hogy a képviselet a legegyszerűbb és általában a leggyorsabb is
Ha belefutsz egy vámba akkor nem biztos.
Nekem egy zacskó 8500 forintnyi csavarra 16e forint postát írt ki.
1
2

Ez jó, de rákerestem melyik tipusokban egyezik még ez a csavar, esetleg tudsz olcsóbban venni ilyen csavar kupacot más modellböl.
köszönöm a segítségeteket
További szép napot mindenkinek
http://www.ebay.de/itm/Schraub... akkor maradok ennél
itt drágább a csavar de a fű zöldebb ! tegnap a benzin ára is csökkent de legalább esik az eső ....
Ha eltaláltam a motorod tipusát évjáratát, akkor 10 és 11 pozició.

Zárt anya 4€ a másik 1.5€. Ha gyári kell akkor Zöldi a Bandit fórumon tud neked ..., de megérdeklödheted bontóban is, mert szerintem vödörben gyüjtik ezeket az értékes kötöelemeket, aztán viszik a méhtelepre! Pl sugómotor Baja...ezek standard kötöelemek, tök mindegy melyik modellét adják oda, csak a menet méret és menetemelkedés legyen azonos. De lehet helyi autószerelö-bontó is tud a kinodon segíteni, vagy egy jobb autósbolt. Igaz a mostani autócsodáknál, már külös/ belsö torxos hengerfejcsavarok/anyák vannak...
Aztaaaaa....itt $3.85 ott a gazdag europaban meg 7.52 euro az anya azaz majdnem 10 dollar! Gyahhhh
De jó neked
pedig nekem becsavarodik , messziről dobom a hengerfejre csak előtte megmondom neki hogy figyi kicsi csavar tudod 37 Nm-rel kell tekeredni
Ez pl egy amcsi oldal a sok kozul de europaban is van jopar.
Itt 4 dolcsi az anya darabja (#10)

http://www.cheapcycleparts.com...
hengerfej , akár innen de egyszerűbb elmenni akármeik Suzuki márkaképviselethez bemondani a vázszámot és pár nap alatt lerendelik
Még azt elfelejtettem .hogy nyilván a dugó kulccsal együtt próbáltam mivel az anya csavar nem saját magát húzza meg!
Köszönöm a normális hozzászólást nyilvánvalóvá téve hogy nem célszerű másfajta anyát használnom!
Addig keresek míg nem találok
Tisztelt Uram
kérek 1 linket öntől ahol meg lehet venni a gyárit!
Gondolom az is elkerülte a figyelmét hogy nem normál csavart akartam betenni helyette mert ugye az 1,25 az sűrübb menet mint az 1-es
hanem a simát úgy értettem ,hogy nem talpas és nem zárt de acél!
Tisztelettel
A csavaroknak anyáknak fejmérete, felfekvö felülete a meghúzási nyomaték hatására feszültséget generál a fej alatt lévö anyagban. Ha felületen az erö meghaladja a kritikus feszültséget az anyag deformálódik, így nem tudod elérni a kivánt nyomatékot a csavaron, és ezzel a kiván összeszorító eröt. Mivel a hegrefej anyag aluminium öntvény és megengedett nyomófeszültsége kisebb az acélnál , ezért növelik meg a csavar fej méretét a kivánt értékre, hogy az alu hengerfej felületén nem lépje túl a kritiskus feszültséget és ne deformálódjon maradandóan. Az anyafelülete, és menete biztos nem fog tönkremenni, mert a csavarkötéseknél jellemzöen a csavar magméret mindig a legkritikusabb keresztmetszet, továbbá az anyák anyaga jellemzöen egy minöségosztállyal jobb.
nagy pénz lenne megvenni a gyárit ? szerintem nem .... 1 kérdés az anya elfér de a dugókulcs is elfog ? 2. kérdés az a normál csavar nem szakad meg nyomatékra húzva mikor jól bemelegszik a blokk ? ( valószínüleg nem de ki tudja ? )
Sziasztok
a hengerfej lefogató csavarok 10x1,25 talpas 4db és talpas de zárt 8db 14-es kulcs fogja gsx 750f -nél .
Kérdésem helyettesíthető-e 10x1,25 normál acél anyacsavarral ami nem talpas és nem zárt 17-es kulcs fogja ?
Jegyzőnél be kell jelenteni, hogy talált egy motort. 30 napig nem jelentkezik érte senki... Utána a jegyző ad egy határozatot, hogy a megtalálóé a motor, és simán forgalomba lehet helyezni. 2 motort papíroztam így le...
Igen. Tobbnyire van egy kicsi O gyuru pont a gyorsitofuvokanak.
A tűszelep az jó most lett cserélve benne.
Az úszószintet hogy lehet állitani?
Tudom hogy veszélyes csak a kertbe inditottam be.
A karbi poharán lévö tömitésre gondolsz?
Èn nem látok semmit azon az életlen képen...A membránnak semmi köze az alapjárathoz, az nem dolgozik az alsó harmad fordulaton. Ha dől belőle a benzin, lehet nem zár a tűszelep, magas az úszószint, így elsőre a távolból.
Azt ugy hivjak hogy gyorsito fuvoka. Sehol mashol nem szabad a benzinnek jonnie csakis a szivotorokba kellene beporlasztania. Ha az uszohaznal ereszt akkor a tomites rossz es cserelni kell egyebkent veszelyes mert a kijovo benzin meggyulladhat es szemed lattara eg el a motorod.
2000.12.havi a gép. 22.000km van most benne jó állapotba van.
A motorja is jó még, olaszból behozott.
10év múlva lehet meg se lesz amugy lesz rá keretem veszek valami erösebb gépet.
Ma tudtam szerezni hozzá egy új membránt 15ezerbe ennek is van az oldalán enyhe horpadás de elmegy jó beinditottam erös az alapjárat is.
Bekarikáztam a képen pirosal gáz bogdenek a karja nyomja a karbin a kis csonkot nem tudom mi annak a neve itt pricol a benzin ahogy húzom a gázt és meg is áll a motor. Mi lehet ennek a baja?