Sziasztok! Remélem jó helyen teszem fel a kérdést, nem igazán találtam megfelelőbb topikot hozzá..
Szóval csak annyi, hogy miért alakítják az 50es injektoros robogókat karbissá? (Pl. mondjuk egy 2004es piaggio nrg-ről legyen szó) Megbízhatóbbak így? Valamint milyen hibákat okozhat egy ilyen módosítás, ha szakszerűtlenül csinálják meg, vagy mire kell odafigyelni, hogy ne legyen baj? Egy hozzáértőnek nagyon megköszönném, ha felhomályosítana! Üdv
helló van 1 cagiva prima 50 es motorom uj dugó szimeringek csapágyak stb szal gatyába lett rázva viszont vettem rá egy 12 dellorto karbit és nem akar menni alapjárat nincs elkezdtem 72 es fúvókával 85 ig állitgatni minden fúvókánál súbert végig állitgattam nem reagált semmire semmi alapjárat nincs de nem is megy mert 3 ikba már hörög aztán ráraktam 1 másik dellortot amibe 60 as fúvoka van és megy vele mint állat de alapjárat sehol levegőcsavart is tegerhetem akárhova semmi ....kipszi nincs eldugulva főtengely szimering okés karbik kipucolva töbször is de nincs alapjárat ötlet?
Sziasztok
Karbi beállításban segítene valaki? Levegő és benzin csavar összehangolás rohadtul nem jön össze. A Légszűrő még csak ideiglenes hogy ne szívjon port mivel nem szerezték be a gyárit egyenlőre. Lehet ez is az oka? 1991 körüli ktm lc4 600
ezek a gumis hegyűek elég ritkán rosszak, nem csak az a baj hogy a felfekvő felületen van egy rakat szennyeződés?
és kellene lennie egy gumitömítésnek felül ha az nincs ott is átengedi a benzint
amúgy mi a baja a régi karbinak hogy ennyit kínlódsz vele?
el van dugulva pár járat és nem megy a gép vele?
vidd el rendes szervizbe aztán ultrahangos mosóban kitakarítják 1-2 ezerért
amit veszel jó eséllyel az sem lesz különb, ráadásul a régi karbi fúvókáival menne jól csak
Üdv lenne egy olyan kérdésem ha valaki tudna segíteni haverom vett egy 1980as suzuki gs 550ast és még megszakítós. Na most nem igazán hiszi megbízhatónak és tart tőlük hosszabb úton. A kérdés az hogy a későbbi jeladós rencer belehet építeni vagy egyáltalán melyik típusé passzolna még belel ha valaki tudja. Előre is köszönöm.
Általános gond.Ducatokat szerelő ember mondta hogy autómatikusan ujrakábelezik a hátramenő komplett köteget mert annyira szar a szigetelés hogy átmegy rajta a víz,a rész meg KB 40x ujrahasznosított anyagból van.
az a fura hogy a 20+ éves csatlakozók még mindig réz színűek, a mostaniak meg 5-6 év múlva már zöldülnek-feketednek
pedig a régiek(pl nekem a ténéré) nem keveset ment vizes-poros környezetben és szinte semennyire nem vízálló(k) a csatlakozó(k)
Szóval csak annyi, hogy miért alakítják az 50es injektoros robogókat karbissá? (Pl. mondjuk egy 2004es piaggio nrg-ről legyen szó) Megbízhatóbbak így? Valamint milyen hibákat okozhat egy ilyen módosítás, ha szakszerűtlenül csinálják meg, vagy mire kell odafigyelni, hogy ne legyen baj? Egy hozzáértőnek nagyon megköszönném, ha felhomályosítana! Üdv
Tudtok ajánlani gépműhelyt aki hegeszt és vonalba fúr ? Vagy ilyenről tapasztalat ?
Karbi beállításban segítene valaki? Levegő és benzin csavar összehangolás rohadtul nem jön össze. A Légszűrő még csak ideiglenes hogy ne szívjon port mivel nem szerezték be a gyárit egyenlőre. Lehet ez is az oka? 1991 körüli ktm lc4 600
és kellene lennie egy gumitömítésnek felül ha az nincs ott is átengedi a benzint
nem fogok új tüszelepért 15-öt adni.
jó állapotu karbit lehet kapni 10-be
el van dugulva pár járat és nem megy a gép vele?
vidd el rendes szervizbe aztán ultrahangos mosóban kitakarítják 1-2 ezerért
amit veszel jó eséllyel az sem lesz különb, ráadásul a régi karbi fúvókáival menne jól csak
Találtam most hozzá bontottba 10-ért karbit ha jó állapotra megveszem. annyit megér.
http://www.dynaonline.com/skin...
pedig a régiek(pl nekem a ténéré) nem keveset ment vizes-poros környezetben és szinte semennyire nem vízálló(k) a csatlakozó(k)
D:)
Túlélte a fesszab meg a generátor?
Akkor ma egy melót csináltunk. Én egy ZXR400-on csináltam pont hasonlót, csak a fesszab csatija volt szétégve...